Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αλλαγή μαγνητών σε Epiphone dot 335


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι θα γίνει βρε Έκτορα, μόλις συνήθισα στις Fender, θα με κάνεις να πισωγυρίσω..;  ::) :-[ :-X                 

        Πολύ ωραίο ποστ... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι θα γίνει βρε Έκτορα, μόλις συνήθισα στις Fender, θα με κάνεις να πισωγυρίσω..;  ::) :-[ :-X                 

        Πολύ ωραίο ποστ... ;)

 

 

 

Γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα...    ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.

αυτό που περιγράφεις είναι το φυσικό φαινόμενο που παρατηρείται σε οποιοδήποτε παθητικό configuration όπου περιλαμβάνεται μαγνήτης και συνδυασμός vol+tone με έναν πυκνωτή.

ΠΑΝΤΑ όταν ρίχνουμε ένταση χάνουμε και κάτι από τόνο. (που εξαρτάται από την τιμή του pot και του πυκνωτή. Συνήθως μάλιστα μπορούμε να επέμβαουμε είτε στο ένα είτε στο άλλο για να αλλάξουμε αυτό το roll off).

Είτε είναι ένας μονός ή διπλός μαγνήτης ή δυό.

Αυτό για να μην συμβαίνει θέλουμε ενεργό κύκλωμα.

Διότι το ποτενσιόμετρο στην γραμμή απλώς παθητικά αλλάζει την εμπέδηση της εξόδου της κιθάρας προς το επόμενο στάδιο.

 

Αν όντως υπάρχει κάποιο τέτοιο κύκλωμα που το αποφεύγει αυτό εγώ θα ήθελα να δώ το σχηματικό του δηλ πως είναι πριν και πως διορθώνεται.

Διότι νομίζω αν υπάρχει τέτοιο κύκλωμα μπορεί να το υλοποιήσει ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής χωρίς κανένα επι πλέον κόστος.

 

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω πολλές ενστάσεις.

πρώτα πρώτα το βίντεο της fender είναι παραπλανητικό.

Αυτό που δείχνει ότι χάνεται το high end του φάσματος είναι εντελώς φυσιολογική έλλειψη υπερφόρτωσης της εισόδου (είχαμε overdrive πριν, έριξε την ένταση χάθηκε, σχεδόν ήρθε απαραμόρφωτος ήχος).

 

όσο για το βιντεο του premier (φυσικά το ίδιο και στη fender) προτείνεται ένα RC.

Καλά τα RC αλλά δεν είναι πανάκεια. Και ιδίως σε παθητικά κυκλώματα είναι σχεδόν ημίμετρα. Διότι διορθώνουν κάτι, χαλάνε κάτι άλλο.

Στο διάγραμμα που δείχνει που είναι του duncan υποτίθεται ότι βλέπουμε ένα RC.

Μήπως όμως πρέπει να το ξαναδούμε για αυτό που είναι, που φυσικά είναι ένα RRC διότι έχουμε και ένα ποτ.

Συνεπώς η προσθήκη του αλλάζει εντελώς την τελική τιμή του ποτ μας.

Στο παράδειγμά του λεει να πειραματιστούμε με τιμή από 100 έως 300 Κ.

Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ήδη ένα ποτ 500Κ (μια συνηθισμένη τιμή) το ενεργό εύρος του ποτ θα γίνει αντί από 0-500 0-83 και 0-187 αντίστοιχα.

Ουσιαστικά δηλαδή θα δώσει παραπάνω gain.

Είναι πάνω κάτω το ίδιο με το να βάλεις ας πούμε 250άρια αντί για 500άρια.

(φυσικά μην ξεχναμε ότι όλα αυτά είναι πάντα συνάρτηση μαγνητών και του υπόλοιπου ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ κυκλώματος)

 

Η άποψή μου είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να γλυτώσεις το tone bleed χωρίς να έχεις μια άλλη επίπτωση.

Πολλοί επίσης προτείνουν αλλαγή του πυκνωτή σε τιμή σχεδόν στη μέση ώστε να μην έχεις πολύ roll off στον τόνο. Εντάξει, Όλα είναι αναμενόμενα.

 

Ενα μαγνήτη αλλάζεις και η σύνθετη αντίσταση του κυκλώματος (όταν δουλεύει μαζί με τον άλλον) πάει στο θεό.

 

Δεν σας έχει τύχει να παρατηρήσετε σε κιθάρες με δυό μαγνήτες και δυό ποτς όταν τα δυό ποτς δεν είναι στην ίδια θέση να υπάρχει tone bleed?

 

Εγώ πιστεύω ότι κάθε κατασκευαστής έχει ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ για το προιόν που προωθεί.

Ο χρήστης επεμβαίνει και έχει μια άλλη ΑΠΟΨΗ. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει η τέλεια λύση. Την άλλη άποψη θα μπορούσε να την προτείνει ο κατασκευαστής.

Στην περίπτωση της fender σου δίνει ένα RC σε ένα πακέτο και σου "πουλάει" τεχνογνωσία.

 

 

Ακόμα και ένα ενεργό κύκλωμα πιστεύω θα συμπεριφερθεί διαφορετικά από ενισχυτή σε ενισχυτή. Σίγουρα θα συμπεριφερθεί φυσικά πιό ομαλά σε αλλαγές τόνων και εντάσεων προς τον ίδιο ενισχυτή από ένα παθητικό.

Μην ξεχνάμε όμως ότι εδώ και δεκαετίες τα παθητικά κυκλώματα και το tone bleed είναι για πολλους κανόνας και να τους το αλλάξεις βγαίνουν απ τα νερά τους. Διότι έχουν μάθει έτσι. Πχ ρίχνουν ένταση, κατεβάζουν και λίγο το tone κλπ...

 

Δεν νομίζω ότι απαντήθηκα.

Και θα χαρώ ειλικρινά να βρώ απάντηση στο θέμα αυτό

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη μου, δεν είμαι ηλεκτρονικός (καμία σχέση), και το μόνο που θα μπορούσα να κάνω εάν μέναμε κοντά, θα ήταν να σου δώσω την ταπεινη μου LP Studio να παίξεις και να ακούσεις με τα αυτάκια σου πώς συμπεριφέρεται. Η οποία φοράει αυτά:

 

 

hector-arcadius-albums-my-gear-picture69383-tundratone-wiring-harness-2.jpg

 

 

Hearing is believing, που λένε... Την καλημέρα μου! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι

η απόσταση σίγουρα δεν βοηθάει. ;D

 

Γιααα να το μελετήσω λιγάκι....τι είναι αυτό ακριβώς...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχεις κάπου Link να το δώ καλύτερα, δεν με βοηθάει πολύ η εικόνα και τα μάτια μου....?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι

η απόσταση σίγουρα δεν βοηθάει. ;D

 

Γιααα να το μελετήσω λιγάκι....τι είναι αυτό ακριβώς...

 

Τίποτα... exotic. Ένα σετάκι με pots μετρημένα σε values & matched,  2 καλοί capacitors επίσης με μετρημένα values για τη δουλειά που τα θέλουμε και κολλημένα σε 50s wiring.

 

Κοίτα το και εδώ:

 

 

TT_LP_HARNESS.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου