Προς το περιεχόμενο

Την Πόρτα μη Χτυπάς


Anaximandros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

 

Δε με ενδιαφέρει και τόσο να κερδίσω τις εντυπώσεις, όσο το να μπορεί αυτό το τραγούδι να λειτουργήσει στη διασκέδαση, στο χορό και ελπίζω να είναι ένα τραγούδι που να μπορεί να πιάσει τον απλό κόσμο. Γι αυτό και δεν έχω κάνει κάποια εκρητική και ψαρωτική ενορχήστρωση με κορύφωση, λύτρωση κτλ κτλ, αλλά πιο πολύ, η ενορχήστρωση ακολουθεί την κυκλική μορφή του τραγουδιού.

 

Τις λεπτομέρειες για το τραγούδι, τις έχω αναλυτικά στην περιγραφή του βίντεο.

 

Μπορείτε να το ακούσετε από εδώ:

 

 

Και ελπίζω τελικά να το χορέψετε. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μ' άρεσε πολύ το κομμάτι. Έχω μεγαλώσει με τέτοιου είδους λαϊκά τραγούδια και μπορεί να μην είναι το είδος της μουσικής που βάζω στο πικ-απ μου αλλά πάντα μου χτυπάν ευαίσθητη χορδή.

Αν θέλετε και τη γνώμη μου τώρα, θα σας πρότεινα μια πιο λαϊκή 1η φωνή.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο λαϊκό - και όχι μπασταρδεμένο - τραγούδι.

Για τη φωνή θα διαφωνήσω με Νέστορα. Είναι αρκούντως λαϊκή με ωραία χροιά για το είδος.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ωραίο και το τραγούδι και το σχήμα...

εγώ θα συμφωνήσω με τον Νέστορα, από την πλευρά του ότι με την εισαγωγή περίμενα να ακούσω στο κουπλέ μια πιο pure λαϊκή φωνή (που και γω θα προτιμούσα) και από τα 60s ανέβηκα ως αίσθηση στα 80s και στις κομπανίες τύπου Παιδιά από την Πάτρα...

 

αυτό βέβαια δεν είναι μεμπτό προς θεού... είναι η άποψη των παιδιών που σε άλλους θα είναι οικεία και άλλους (παράξενους σαν εμένα) θα τους ξενίσει λίγο, χωρίς όμως να αλλάξει η ουσία...

 

μπράβο παιδιά και καλή επιτυχία

 

ΥΓ. προσπαθήστε μόνο να προσέξετε λίγο περισσότερο τον ήχο σας... ειδικά το μπουζούκι ενώ παικτικά ήταν μια χαρά στακάτο και με καθαρή πενιά, με "χάλασε" (προσωπικά πάντα) με το ξερό "συρμάτινο" τελικό του άκουσμα... εννοείται όμως ότι κατανοώ και σέβομαι απόλυτα το ότι κάνετε μόνοι σας την παραγωγή... ;)

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια χαρα ειναι και το κομματι και η φωνη... καλυτερη παραγωγη χρειαζεται αλλα κατα τα αλλα μπραβο σας.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα σχόλια! Και σας ευχαριστώ γενικώς από το noiz για την ανταπόκρισή σας στο τραγούδι. Είμαι καινούργιος εδώ κι απ' ό,τι βλέπω, με υποδεχθήκατε πολύ ωραία.

 

...

ΥΓ. προσπαθήστε μόνο να προσέξετε λίγο περισσότερο τον ήχο σας... ειδικά το μπουζούκι ενώ παικτικά ήταν μια χαρά στακάτο και με καθαρή πενιά, με "χάλασε" (προσωπικά πάντα) με το ξερό "συρμάτινο" τελικό του άκουσμα... εννοείται όμως ότι κατανοώ και σέβομαι απόλυτα το ότι κάνετε μόνοι σας την παραγωγή... ;)

 

Είχαμε ένα θέμα, γιατί το συγκεκριμένο μπουζούκι, είναι ολοκαίνουργιο και χρειάστηκε να δώσω λίγο 125Hz και 250Hz, για να πάρει λίγο όγκο, αλλά για το ξερό συρμάτινο, θα ήταν μήπως καλύτερα να έτρωγα λίγα πριμομεσσαία και να έδινα λίγο παραπάνω το βάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Είχαμε ένα θέμα, γιατί το συγκεκριμένο μπουζούκι, είναι ολοκαίνουργιο και χρειάστηκε να δώσω λίγο 125Hz και 250Hz, για να πάρει λίγο όγκο, αλλά για το ξερό συρμάτινο, θα ήταν μήπως καλύτερα να έτρωγα λίγα πριμομεσσαία και να έδινα λίγο παραπάνω το βάθος;

 

αν το "πρόβλημα" βρίσκεται στο όργανο (θα το διαπιστώσεις εύκολα συγκρίνοντας τον "φυσικό" του ήχο με τον ηχογραφημένο), λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν κατά την επεξεργασία του δεύτερου...

 

επί του πρακτέου τώρα... εκ του μακρόθεν "συνταγές" (κόψε τόσο βάλε τόσο εκεί ή αλλού) δυστυχώς (το λέμε συχνά) δεν λειτουργούν αποτελεσματικά και τις περισσότερες φορές μάλλον "αποπροσανατολίζουν"... οπότε θα περιοριστώ σε κάποιες συμβουλές (ως "τρόπο") που μπορεί ίσως να σε βοηθήσουν...

 

ναι... "διακριτικό" reverb σίγουρα μπορεί να το "γλυκάνει"... πειραματίσου όμως με μεγάλη προσοχή για να μην παρασυρθείς σε υπερβολές...

 

ως tip, κάνοντας Α/Β συγκρίσεις του dry σήματος με το "εμπλουτισμένο", στο Β το βάθος δεν χρειάζεται απαραίτητα να "ακούγεται", απλά να "νιώθεις" την διαφορά στην εναλλαγή... σημαντικό ο χώρος που θα επιλέξεις να ταιριάξει στο σύνολο για να μην δίνεται η εντύπωση ότι ο  "μπουζουξής" (sic :)) βρίσκεται σε άλλο "δωμάτιο"...

τέλος μη διστάσεις να δοκιμάσεις και κάποια καλά "κοντά" plates άμα έχεις... πολλές φορές κάνουν την διαφορά αν ψάχνεις ποιοτικό μεν αλλά πιο vintage ήχο...

 

τώρα περί eq... ξεκίνα (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) με ένα high pass filter με το οποίο θα κόψεις περιττή πληροφορία μέχρι το σημείο της χαμηλότερης νότας και λίγο παραπάνω για ενδεχόμενα booming artifacts...

 

κατόπιν με ικανή ένταση στα μόνιτορ και σχετικά κλειστό q, δώσε αρκετά db στο gain και "σάρωσε" αργά το φάσμα (όχι μόνο μια φορά)... στο σημείο που η αίσθηση του "συρμάτινου" σου είναι πιο ενοχλητική, "κόψε" τόσο όσο να βελτιωθεί (με προσοχή όμως πάλι μην περάσεις "απέναντι" προς το μουντό)...

 

αφού τελειώσεις με τα παραπάνω, άνοιξε τώρα λίγο το q και με μια φειδωλή αυτή τη φορά αύξηση στο gain, σάρωσε πάλι το φάσμα με επιδίωξη πια να "κουρδίσεις" την χροιά στο σύνολο... στο σημείο που πλέον σου ακούγεται πιο καλά κάνεις και την τελική μικρορύθμιση σε gain και q... τις περισσότερες φορές θα χρειαστεί και μια εκ νέου ρύθμιση στο volume του track to +-, το οποίο θα εξαρτηθεί από τις πρότερες επεμβάσεις που κατέληξες...

 

πάντως επειδή στο σύνολο υπάρχει και ένα ακόμα θέμα ("θολή" χαμηλομεσαία περιοχή) κατά την γνώμη μου πάντα, πρέπει να ασχοληθείς και με το ελαφρύ "άδειασμα" του μπάσου ή της μπότας ή αμφότερων, τόσο ώστε να "καθαρίσει" η περιοχή χωρίς όμως να χαθεί η αίσθηση του όγκου...

 

όπως φαντάζομαι  καταλαβαίνεις πάντα αναζητούμε την χρυσή κάθε φορά τομή, σεβόμενοι τον απαράβατο κανόνα... σε κάθε μας επέμβαση επεμβαίνουμε παράλληλα και κάπου αλλού λίγο ή πολύ και πρέπει πάντα να το λαμβάνουμε υπόψη μας και να κάνουμε πολλές φορές replanning...

 

πάντως επειδή έχουμε μιλήσει αρκετές φορές και για την ηχογράφηση του μπουζουκιού, ρίξε μια ματιά και σε παλιότερα θέματα... μπορεί να βρεις κάτι που θα σου φανεί χρήσιμο...

 

ελπίζω κάπου να βοήθησα...

 

ΥΓ. και για να μη λες ότι ηχητικά μόνο γκρίνιαξα, το ακορντεόν μου άρεσε πολύ... 8) ;D

 

 

σημ. επειδή ρώτησε φίλος αν οι "τρόποι" ισχύουν και για κιθάρες, απαντάω από δω γιατί μπορεί να ενδιαφέρει ίσως κι άλλους...

ναι και όχι μόνο σε κιθάρες... ισχύουν ως πρακτική για το οποιαδήποτε track ανάλογα την ανάγκη που θα προκύψει στο mix φορά...

 

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ καλό γι αυτό που είναι.

Η φωνή αν ήταν λίγο πιό πλούσια χαμηλά θα ήταν ταμάμ.

 

Με ξένισε ελαφρά το στρογγυλεμένο και έντονο ηλεκτρικό μπάσο.

Υποθέτω έχει μπεί κάποιο κονσέρβα eq.

Θα προτιμούσα ένα ήχο μπάσο κοντά στο ύφος της δεκαετίας 70. Δηλαδή πάνω κάτω 68-72.... (αν γίνομαι κατανοητός)

 

Καλό πάντως.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου