Προς το περιεχόμενο

Ντρέπομαι αλλά το παραδέχομαι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακούω JJ Cale μόνο από τα ηχεία του λάπτοπ και χαμηλά γιατί μου θυμίζει το παλιό μου κασετόφωνο τα καλοκαίρια ,κλείνω τα μάτια και είμαι 30 χρόνια πίσω .

 

Είμαι ανώμαλος γιατρέ μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούω JJ Cale μόνο από τα ηχεία του λάπτοπ και χαμηλά γιατί μου θυμίζει το παλιό μου κασετόφωνο τα καλοκαίρια ,κλείνω τα μάτια και είμαι 30 χρόνια πίσω .

 

Είμαι ανώμαλος γιατρέ μου;

 

Μια χαρα εισαι Πανωριε,απλως μας εχει χτυπησει το γηρας. :)

Οπως και να ακους ομως JJ Cale ειναι ωραια,μεγας ητο!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούω JJ Cale μόνο από τα ηχεία του λάπτοπ και χαμηλά γιατί μου θυμίζει το παλιό μου κασετόφωνο τα καλοκαίρια ,κλείνω τα μάτια και είμαι 30 χρόνια πίσω .

 

Είμαι ανώμαλος γιατρέ μου;

Ανωμαλος δεν εισαι αλλα ουτε καλα εισαι παντως.  ;D

Ειναι δυνατον να προτιμας το τενεκεδακι απο τα κανονικα ηχεια.

Κι εγω μικρος ακουγα αναγκαστικα σε  κατι τρανζιστορ  τον αμερικανικο και μετα σε ενα Sanyo στερεοφωνικο-βαλιτσα τους πρωτους δισκους μου, αλλα δεν μου λειπει καθολου ο ηχος,

 

 

edit ελα βρηκα και φωτο ιδιο σαν κι αυτο που ειχα

(ερε μελετη που εχει πεσει με αυτο - αυτο ηταν και ο πρωτος ενισχυτης μου για την πρωτη μου κιθαρα. Mια Teisco. Kαι για πεταλι ενα coron distortion, το μουσταρδι σαν τo mxr)  :D :D :D :D  :P

$_1.JPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@ Spyros Delta

 

Πολύ ωραίο το μηχάνημα.

Έχω ένα παρόμοιο....ΜΟΝΟ πικάπ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ανώμαλος γιατρέ μου;

E, λίγο.