Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές για αγορά ηλ. μπάσου από αρχάριο


Rebel_Of_South

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, πως είστε σήμερα;;;

 

Μετά την ηλ. κιθάρα την οποία μαθαίνω χρόνια, με έχει πιάσει η επιθυμία να μάθω και άλλα μουσικά όργανα. Το 2ο πιο "γοητευτικό" όργανο για τα γούστα μου είναι το μπάσο....

 

Δεν έχω ιδέα όμως , θα ξεκινήσω απ το μηδέν. Δεν έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου μπάσο, οπότε όλες οι συμβουλές είναι ευπρόσδεκτες

 

Επειδή, λοιπόν, με μια γρήγορη ματιά στο φόρουμ έχω παρατηρήσει ότι τα μπασάκια διαχωρίζονται σε κατηγορίες, κάτι το οποίο δεν μπορώ να κρίνω ζητώ τις συμβουλές σας

 

Ψάχνω ένα όργανο για εκμάθηση και αν είναι δυνατόν να μου κρατήσει χρόνια, καθώς η μεγάλη αγάπη και η βασική προτεραιότητα θα είναι η ηλ. κιθάρα. Δλδ, η μελέτη μου θα είναι οργανωμένη έτσι ώστε να μην "μπερδεύω" την μελέτη των δυο οργάνων

 

Επειδή, όπως ανέφερε είμαι άσχετος, ελπίζω να σας βοηθήσουν οι μουσικές μου προτιμήσεις & η λατρεία μου σε συγκεκριμένους μπασίστες

 

Geezer Butler --> Ο ύψιστος, ο λόγος που θέλω να αποκτήσω μπάσο και να μελετήσω

Lemmy

Steve Harris

Cliff Byrton

Rob Trujillo

 

ο λόγος που παίζω μουσική (ερασιτεχνικά πάντα) είναι το ροκ / μεταλ και σε αυτή την κατευθυνση θα ήθελα προτάσεις. Μπατζετ περίπου 300-350 ευρώ για ένα αξιοπρεπές μπάσο και για ενισχυτή θα κοίταζα κάτι τυπικό για χρήση σπιτιού. Αντίστοιχο του blackstar ht1r combo που είναι τούμπανο για εκμάθηση και για κάτι παραπάνω υπό προϋποθέσεις

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια, για τον χρόνο που θα σπαταλήσετε :) 

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ πολύ

 

επειδή harley benton μάλλον δεν βρίσκεται στην Ελλάδα, κάτι παρόμοιο για να πάω σε κατάστημα να παίξω ώστε να δω περίπου αν με βολεύει το μπράτσο κτλ υπάρχει ;;;