Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήταν άλλο όμως να έλεγα ή να φώναζα (κατ’ εξακολούθηση) «εδώ τα καλά διαζύγια με 200,00 €». (ποσό που ξέρουμε ότι δεν αρκεί).

  Να το ξανασκεφτώ δηλαδή....; ::) :-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Εννοείς να πας στις αποθήκες και να τσεκάρεις ε?...

 

Όχι βέβαια, πλάκα κάνω.  :)

Δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να πει στον OP "ας πρόσεχες" ούτε πιστεύω ότι πρέπει να ζούμε γενικώς προσέχοντας τα πάντα. Άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη.

 

Αν το μαγαζί είχε δόλο, θα απαντούσα βεβαίως διαφορετικά αλλά (χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες) εδώ δεν μου φαίνεται για τέτοια περίπτωση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να πει στον OP "ας πρόσεχες" ούτε πιστεύω ότι πρέπει να ζούμε γενικώς προσέχοντας τα πάντα. Άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη.

 

Βέβαια υπάρχουν λάθη και λάθη, δεν είναι όλα το ίδιο κι αυτό το λάθος είναι κάπως χοντρό. Το λες και δείγμα κακού επαγγελματισμού. Σαν πελάτης περιμένεις κάποια πράγματα απ' τον επαγγελματία και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν τα λες υπερβολικά. Ένα λάθος έγινε λοιπόν και μύτη δεν άνοιξε, η εικόνα όμως χάλασε και στον κόσμο του εμπορίου αυτό λέει αρκετά.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το ξανασκεφτώ δηλαδή....; ::) :-X

Και να μην το δείξεις στην Πόντια, γιατί μπορεί να το πιστέψει.

Τσάμπα είναι 200€.

Μπορεί να σε πάρει κανένας LK αύριο μεθαύριο εκπροσωπώντας την. ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Εγω ξέρω πως ο Thomann ενδιαφέρεται για τους πελάτες του απ όπου κι αν προέρχονται. Εχει σταθερή πολιτική όχι μόνο τιμών αλλά και υποστήριξης. Και φροντίζει να ενημερώνει και να δηλώνει την παρουσία του στους πιθανούς πελάτες του σε αντίθεση με τους δικούς μας που πυροβολούν τα πόδια τους. Δεν είναι τυχαίο που είναι το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη. Και ίσως για αυτό είναι άδικο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις. Αλλά το θέμα είναι πως είναι το σημείο αναφοράς παγκοσμίως και αν παίρναμε παραδείγματα ίσως και να γινόμασταν καλύτεροι.

 

Λυπαμαι, αλλα οσο και να μην το θελω, σαν Ελληνας καταναλωτης που πρεπει να υποστηρίζω την εγχωρια αγορα, ειναι η δευτερη και ακομα πιο σημαντικη εμπειρια που ειχα με το Θωμα, που ισως δεν μπορουσε να γινει απο αλλο ελληνικο καταστημα και να ειχα τετοια αντιμετωπιση.

 

Μπορει να ακουγεται αδικο καθως δεν μου ετυχε τετοια περιπτωση σε ελληνικο καταστημα (ισως γιατι παει καιρος για να αγορασω κατι ακριβο απο Ελλαδα)

 

Ομως:

 

"Παρηγγειλα μια φθηνη σχετικα HB απο θωμα τον Ιουνιο, στα 260. Ερχεται, και ανοιγοντας παρατηρω οτι ειχε ραγισμα πισω ταστιερα ακριβως στο nut στο υψος που ξεκιναει το rosewood, μεχρι πισω, αριστερα και δεξια...

 

Ωχ λεω, ζημια...

 

Δεν φαινοταν σημαντικη ζημια, μονο οτι ειχε ραγισει το λουστρο.

Στελνω μηνυμα θωμα αμεσως, μου λενε πρεπει να την γυρισετε πισω. Μια τυπικη διαδικασια με χαρτουρα σε ΕΛΤΑ κτλ, οτι ηρθε σπασμενη κτλ, για να απαιτησουν τα λεφτα αυτοι απο το Ταχυδρομειο.

 

Για κακη μου τυχη, το μοντελο καταργειται και δεν υπαρχει διαθεσιμο, αυτο που γουσταρα... Πω λεω, ισως η ζημια ειναι μικρη, και δεν τρεχει τιποτα, και με την ορεξη του πρωταρη, στελνω μηνυμα να την κρατησω.

 

Μου ξανα απαντανε, πως η ζημια σας παρακαλουμε μπορει να ειναι μεγαλυτερη απο ο,τι φαινεται, και γυρισετε την. Περνανε οι μερες, μου αρεσει αρκετα στο παιξιμο κτλ, λεω δεν μαμιεται, θα την κρατησω, αισθητικοι οι λογοι, πού να τρεχω  :P

 

Περνανε οι μερες, και οι 30 days return guarantee, και αλλαζω χορδες. Πειραζω λιγο το truss, πιεζω το headstock και ΚΟΒΕΤΑΙ ΣΑΝ ΒΟΥΤΥΡΟ και μου μενει στο χερι!!!!!!  :o :o :o

....

....

....

....

 

Ξανα στελνω μηνυμα με φωτο κτλ, και αντι να με βρισουν και καλα "μα καλα λαλακας εισαι ανθρωπε μου αφου σου ειπαμε να τη γυρισεις κτλ", και αφου εχουν περασει οχι 30, αλλα 60 ημερες εκτος εγγυησης,

 

ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ, παω τοτε ταχυδρομιο και κανω διαδικασια πανευκολα, την γυρναω πισω, και μου ΠΙΣΤΩΣΑΝΕ ΤΟ ΠΟΣΟ!!!

 

Τωρα, ειλικρινα, πειτε μου, (παρολο που ειναι αδικο για τα εγχωρια καταστηματα καθως δεν ετυχε το ιδιο και εδω σε αλλη περιπτωση), αλλα θα γινοτανε; Υπηρχε περιπτωση;  ???

 

Δυστυχως ή ευτυχως, ειναι η μεγαλυτερη αποθηκη (μαζι με musicstre) που μπορουν να καλυψουν τετοια χασουρα. Απο την άλλη, γιατι να μην ξαναγορασω απο εκει;

 

Μονος λογος, ειναι απο εδω λογω πιστωτικων και δοσεων

 

 

 

 

 

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόλο που η συμπεριφορά τους ήταν συγκινητική και τους τιμάει , καλό θα ήταν να αναλογιστούμε ότι ο τόμαν προσφέρει 3ετη εγγύηση ***  και δεν παρεκκλίνει σε καμία περίπτωση από τους όρους που θέτει .....Ίσως σε κάποιους από εμας να έχει συμβεί από ελληνικό κατάστημα να κάνει Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ για να πείσει ότι η χψ ζημιά προκλήθηκε από τον καταναλωτή....Αλλά στην περίπτωση τέτοιον καταστημάτων , δεν υπάρχει περίπτωση να μπουν στη διαδικασία , πιθανώς για να μην χαλάσει η φήμη τους. Ισως ακόμα και επειδή δεν έχουν τη νοοτροπία του καχύποπτου και αποδέχονται ότι shit happens

 

Το ότι είναι τόσο large, προκύπτει ΚΑΙ από αυτή την αληθή διαπίστωση και για αυτούς δεν είναι κάτι το τραγικό....

 

Δυστυχως ή ευτυχως, ειναι η μεγαλυτερη αποθηκη (μαζι με musicstre) που μπορουν να καλυψουν τετοια χασουρα. Απο την άλλη, γιατι να μην ξαναγορασω απο εκει;

 

Εγώ πιστεύω ότι τα deal thomann με τους προμηθευτές του, δεν μπορεί να τα κάνει ΚΑΝΕΝΑΣ στην ευρώπη .  Φανταστείτε για τι μεγέθους ΧΡΥΣΟ συμβόλαιο συνεργασίας θα έχει η κάθε εταιρεία με τον γερμανό. Ο κάθε thomman ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΧΑΣΟΥΡΑ γιατί του την καλύπτει ο προμηθευτής σε ένα πλαίσιο ανταλλαγής ΧΙΛΙΑΔΩΝ προϊόντων , από τα οποία ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑ να μην τον εξυπηρετεί στις ζημίες....

 

Πιστεύω ( χωρίς να γνωρίζω ) ότι μικρότερα καταστήματα δεν μπορούν να χειριστούν ανάλογα περιστατικά με την ίδια άνεση

 

 

ΥΓ : ***https://www.thomann.de/gr/helpdesk_warranty.html

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο thomann ξερει το ελληνικο γνωμικο που δεν ξερουμε εμεις οι ιδιοι οι Ελληνες!

 

"Η κακή φημη μεταφερεται πολύ ευκολα απο 1 σε 10 σε 100 και 1000 με γεωμετρικη προοδο, ομως η καλή φημη μεταφερεται πολύ πιο αργα..."

 

Ετσι ακουω απο παλια εδω.

 

Οποτε, ξερει οτι αν εναν αγοραστη τον εξυπηρετησει και με το παραπανω, (που στην περιπτωση του θωμαν ειναι χιλιαδες τα προβληματικα προιοντα και οι περιπτωσεις που πρεπει να διαχειριστει, αναλογηστειτε το μεγεθος...)  θα εχει μεγαλυτερο κερδος απο αυτον, γιατι θα καταφερει να τον κρατησει.

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πιστεύω ( χωρίς να γνωρίζω ) ότι μικρότερα καταστήματα δεν μπορούν να χειριστούν ανάλογα περιστατικά με την ίδια άνεση

 

 

Αν όμως -τα ελληνικά καταστήματα - την χειρίζονταν έτσι (έστω και αν τελικά δεν είχαν κέρδος) ίσως δε θα τους γυρνούσε την πλάτη ο κόσμος. Ίσως τελικά να ήταν κατά πολύ κερδισμένοι. Ο έξυπνος επαγγελματίας θα πρέπει να θέλει ικανοποιημένους πελάτες. Από τον κουτοπόνηρο έμπορο που σου μένει μια πίκρα στο στόμα δεν θα ξαναψωνίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και ο ThisIsSparta πρέπει να διευκρινίσει καθως είναι αρκετά δηκτική η μεταγενέστερη τοποθέτηση του trolley,

  εγω δεν το εξέλαβα ως:

 

Κατάλαβα να λέει πως σαν επαγγελματίας που δεν προσέχει τόσο σημαντικές λεπτομέρειες όπως η τιμή, πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει το κόστος της διαφοράς. Τίποτα παραπάνω.

 

Edit: εννοώ αυτό ακριβώς που αναφέρει ο yameth παραπάνω.

(ήθελα να το γράψω αρχικά αλλά το ξέχασα  ;D )

 

 

Με κίνδυνο να παρεξηγηθώ περαιτέρω , ο σχόλιό μου ήταν καθαρά προς συγκεκριμένο μεμονωμένο περιστατικό, το οποίο δυστυχώς αντικατοπτρίζει ένα μεγάλο μέρος της πραγματικότητας της εγχώριας αγοράς.

 

Το να γίνει κάποιο λάθος, πχ το να πάρω ρέστα από 50άρικο αντί 20άρικο όπως αναφέρθηκε ή να πουλήσω ένα όργανο χαμηλή αξίας σε πολύ υψηλότερη είναι ανήθικο από τη στιγμή που το κάνω εν γνώση μου. Όπως και τα υπόλοιπα ακραία παραδείγματα με την αποθήκη κτλ.

 

Εγώ αναφέρομαι καθαρά σε εμπορική πρακτική που γνωρίζω σαν επαγγελματίας οτι περιλαμβάνει ρίσκο. Γνωρίζω οτι οι τιμές μπορεί να αλλάξουν αλλά ποντάρω στο οτι δεν θα αλλάξουν και πουλάω φθηνότερα χωρίς να έχω στοκ.

Από την στιγμή που κάποιος πελάτης παραγγέλνει, δεσμεύομαι ως επιχείρηση απέναντί του να παραδώσω το συμφωνημένο προϊόν στην συμφωνημένη τιμή. Αν τελικά για οποιοδήποτε λόγο τα κόστη μου αλλάξουν, αυτό δεν θα έπρεπε να επηρεάζει τον πελάτη.

 

Αντίστοιχο παράδειγμα, εστιατόριο με ταμπέλα "οσο φας, 10€". Αν πάω και φάω πιο πολύ από όσο περίμενε αυτός, πάλι 10€ πρέπει να πληρώσω.

 

Over and out

:)

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελευταιο σετ μαγνητες single coil, τους πηρα απο Ελλαδα. 100 ευρω.

 

Ενας λόγος οτι ηταν η ιδια τιμη με εξωτερικο.

 

Ο δευτερος, οτι στο τηλεφωνο και μονο, ηταν αριστότατη η επικοινωνια μαζι μου, και πολύ φιλικη. Φυσικα και θα ξαναγορασω και απο εκει. Αρκει στην επομενη αγορα μου να μην ειναι μεγαλη διαφορα στην τιμη σε αυτο που μπορει να αγορασω (ευχομαι)

 

Οποτε, απο εμενα το συγκεκριμένο μαγαζι εχει παρει ηδη Level Up 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου