Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

μια και αντιπροσωπεύεις τον χώρο της Θέμιδας μας λες τα εξής (αν θες  :D)

 

αν ένας παθών σαν τον op ήθελε να απευθυνθεί σε δικαστήριο (τον αρμόδιο χώρο) διότι είναι σίγουρο από την περιγραφή ότι αδικήθηκε, και κατέφευγε σε σένα βρε αδερφέ....

 

1. τι κόστος θα είχε το όλο πακέτο (πες μας απλώς τι θα έπαιρνε ένας συνάδελφος, τι προβλέπει ο κώδικας αμοιβών, τα παράβολα κλπ)

2. πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να επιλυθεί η υπόθεσή του (από εύλογο έως μέγιστο)

3. έχεις τέτοιες υποθέσεις συχνά? Κάθε πότε ? Εχουν άλλοι συνάδελφοι?

4. Αν συνέβαινε σε σένα θα κατέφευγες στη δικαιοσύνη?

 

Αν διάβασες τις αρχικές μου τοποθετήσεις, διευκρίνισα ότι νομικά η υπόθεση δεν αξίζει να πάει παρακάτω.

 

Και τούτο διότι (νομικά μιλώντας ) η πραγματική –μοναδική ζημιά που έπαθε είναι η διαφορά ανάμεσα στην τιμή που πήρε (έστω από λάθος) και στη νέα τιμή.

 

Επίσης , τυχόν άλλες δαπάνες που έκανε πριν το στάδιο της αγοράς (π.χ. αν πήγε στο κατάστημα με taxi για να παραλάβει κ.λ.π).

 

Χωρίς να ξέρω , πιθανολογώ ότι η διαφορά παλαιάς με νέα τιμή, είναι μικρή για δικαστικά έξοδα.

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις , αν δεν είσαι δικομανής, τα αφήνεις και πας παρακάτω.

 

Αν όμως σε «πνίγει το δίκιο» και δεν μπορείς να πας παρακάτω (να το καταπιείς) …….τοτε πας στα δικαστήρια.

 

ΔΕΝ βγαίνεις, σε άσχετους χώρους , ΔΗΜΟΣΙΑ, και λες ό,τι λες,  διότι γεννούνται τα εξής (εύλογα) ερωτήματα :

 

1ον Και που ξέρω εγώ ότι ο OP (δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο- γενικά μιλάω), λέει την αλήθεια;

 

2ον  Το να λες ότι δυνητικά παρέχω το δικαίωμα απάντησης στον άλλο , σημαίνει ότι ο άλλος οφείλει να το αποδεχτεί (ως χώρο debate) ; 

 

Μπορεί π.χ.  όπως εσύ λες :

Δεν έχω χρόνο, ούτε για τηλεφωνήματα, ούτε για γραμματείς, ούτε για πωλητές ούτε για υπεύθυνους που θα προσπαθούν να μου εξηγήσουν ότι κάνουν ό,τι μπορούν αλλά ο εισαγωγέας τους "έριξε".

 

Αυτός να μην έχει χρόνο (ή τη διάθεση) να απαντάει στον καθένα, στο Noiz, στο Fb στο instargram και…….στο  Twitter  και

 

3ον. Αν  επιλέξει (ο καταστηματάρχης) την ορθή οδό ως άμυνά του (αντί να απαντήσει στο forum) ήτοι τα δικαστήρια,  τι θα γίνει;

 

Θα σου πω εγώ:

Ο κάθε OP (όχι ο συγκεκριμένος) , θα  πληρώσει καταρχήν παραπάνω έξοδα από ό,τι θα πλήρωνε αν ΑΥΤΟΣ ο ΙΔΙΟΣ ξεκινούσε τον δικαστικό αγώνα: (άλλο να πας για μια μικροδιαφορά στο ειρηνοδικείο, και άλλο να βρεθείς κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμηση + μια αγωγή αποζημίωσης). 

 

Ακόμα λοιπόν, και ΔΙΚΙΟ, να είχε ο op, θα πληρώσει τελικά παραπάνω, αν δεν ξεκινήσει αυτός τη δίκη, αλλά επιλέξει (με λάθος τρόπο)  να «αμυνθεί» (σε ένα forum π.χ.) . Διότι ακόμα και να αθωωθεί και να κερδίσει και  την αγωγή αποζημίωσης  ΉΔΗ θα έχει πληρώσει πολλαπλάσια στα δικαστήρια

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

η όλη αυτή "νομιμη κωλυσιεργία" είναι συνεπώς που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές.

 

Πάντως εγώ όπως είπα και πιό πριν, με τη διατήρηση του νήματος και την ανώνυμη καταγγελία που τελικά τσουβαλιάζει τα ελληνικά καταστήματα τελικά γίνεται μεγαλύτερη ζημιά.

Και θεωρητικά αν μεταξύ μας υπήρχαν μέλη που είναι ιδιοκτήτες ιντερνετικών καταστημάτων θα έπρεπε ήδη να διαμαρτυρηθούν και να ζητήσουν είτε την διαγραφή του νήματος είτε την κατονομασία του καταστήματος.

Εγώ ήδη από σήμερα απέκτησα ένα μεγαλύτερο ηθικό έρεισμα για να δικαιολογώ τις αγορές μου από το εξωτερικό.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

η όλη αυτή "νομιμη κωλυσιεργία" είναι συνεπώς που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές.

 

 

 

Η απονομή της δικαιοσύνης σίγουρα έχει παθογένειες αλλά  η συγκεκριμένη περίπτωση που συζητητάμε δεν είναι αντανάκλαση αυτών.

Ξεκαθάρισα από την αρχή ότι, αν αυτό που έγινε ήταν ένα λάθος , αυτά συμβαίνουν.

Αν είναι πάγια πρακτική, άλλες τιμές λέω, και σε άλλες πουλάω, είναι επίσης άλλο θέμα.

Σίγουρα ο OP υπέστη μια ταλαιπωρία, μια «διάψευση της πίστης» αν θες να μιλήσουμε νομικά, η οποία , αν αποτιμηθεί σε χρήμα …..δεν αντέχει δικαστικής προστασίας .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η όλη αυτή "νομιμη κωλυσιεργία" είναι συνεπώς που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές.

Ποιές συμπεριφορές δηλαδή?

 

Εγώ ήδη από σήμερα απέκτησα ένα μεγαλύτερο ηθικό έρεισμα για να δικαιολογώ τις αγορές μου από το εξωτερικό.

Θεωρείς ότι άπτεται της ηθικής η οικονομική συναλλαγή?

Γιατί χρειάζεται να δικαιολογείς "ηθικά" στον εαυτό σου από πού θα αγοράζεις?

Αλήθεια δεν καταλαβαίνω. ???

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα καλά και ωραία, το ψιλολύσατε το θέμα....για τα διαζύγια όμως ούτε λέξη.... ::) ???

Φέρε την πόντια στην οθόνη, και πες του LK να παίξει μπάλα. ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιές συμπεριφορές δηλαδή?

Θεωρείς ότι άπτεται της ηθικής η οικονομική συναλλαγή?

Γιατί χρειάζεται να δικαιολογείς "ηθικά" στον εαυτό σου από πού θα αγοράζεις?

Αλήθεια δεν καταλαβαίνω. ???

 

δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν απορίες.

οι συμπεριφορές είναι απλές, γνωστές σε όλους και τις ανέλυσε αν δεν κάνω λαθος ο yameth στο 2ο ή 3ο ποστ.

Η αιμωρησία ή αλλιώς η νομική κωλυσιεργία είναι αυτή που επιτρέπει να γίνονται αυτά.

Ελα μωρεεεε, σιγά μη μου κάνει και μήνυση....

 

 

Κατά τα άλλα υπάρχει γενικότερα αυτή η σκιά της αμαρτίας, ότι αν ψωνίζεις απ΄εξω δεν στηρίζεις τους έλληνες εμπόρους.

Ευκαιρία λοιπόν να μην αισθανόμαστε και τόσο αμαρτωλοί.....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν απορίες.

οι συμπεριφορές είναι απλές, γνωστές σε όλους και τις ανέλυσε αν δεν κάνω λαθος ο yameth στο 2ο ή 3ο ποστ.

Η αιμωρησία ή αλλιώς η νομική κωλυσιεργία είναι αυτή που επιτρέπει να γίνονται αυτά.

Ελα μωρεεεε, σιγά μη μου κάνει και μήνυση....

Κοίταξε...

 

Η Ελλάδα είναι ένα μικρό χωρίο, όσον αφορά τη μουσική αγορά. Δεν είναι ατελείωτος ο κόσμος που ψωνίζει. Οι κακοί επαγγελματίες τελικά δεν έχουν κόσμο. Δεν είναι τυχαίο.

 

Κατά τα άλλα υπάρχει γενικότερα αυτή η σκιά της αμαρτίας, ότι αν ψωνίζεις απ΄εξω δεν στηρίζεις τους έλληνες εμπόρους.

Ευκαιρία λοιπόν να μην αισθανόμαστε και τόσο αμαρτωλοί.....

Δε φαντάζεσαι... Και περιμένω και άλλα πολύ σύντομα (εγώ ο προδότης που έφυγα από τη χώρα, κλπ).

 

Αλλά αυτό συμβαίνει παγκοσμίως. Και πάλι δεν είναι τυχαίο (Δες Farage, Trump, κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε...

 

Η Ελλάδα είναι ένα μικρό χωρίο, όσον αφορά τη μουσική αγορά. Δεν είναι ατελείωτος ο κόσμος που ψωνίζει. Οι κακοί επαγγελματίες τελικά δεν έχουν κόσμο. Δεν είναι τυχαίο.

 

 

Το είπα και πιο πάνω και το έχουμε πει πολλές φορές: δεν μιλάμε για "κακούς" επαγγελματίες που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, γιατί όπως λές αυτό δεν έχει διάρκεια (εκτός από ιντερνετομάγαζα). Μιλάμε για αυτούς που ξέρουν από χρόνια εμπειρία που τους παίρνει να αρπάξουν και που να κοροιδέψουν. Αυτούς που έχουν συγκεκριμένη πελατεία την οποία εξυπηρετούν άψογα ή σχεδόν άψογα, και ταυτόχρονα στον ευκαιριακό πελάτη θα "τυχει" η στραβή, και αν δεν παίρνει από ευγένειες θα ξεμπερδέψουν με ένα "τράβα και... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη και γνωρίζουν τη αδυναμία του πελάτη (ανάλογα και πως τον κόβουν όταν του μιλήσουν). Μάλιστα μου κάνει εντύπωςη που ο αξιαγάπητος κατά τα άλλα LK αποκαλεί "δικομανή" κάποιον που θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να βρει το δίκιο του (και όχι από κακία, συστηματικα, ή για να περάσει την ώρα του, όπως εγώ ξέρω να χρησιμοποιείται ο όρος "δικομανής"). Δείγμα του πόσο μας επηρεάζει η νοοτροπία του "ελαμωρεϊσμού", ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε, ίσως;

 

Για να επανέλθω, πολύ δύσκολα θα δείξει ένα κατάστημα τέτοια συμπεριφορά σε επαγγελματίες μουσικούς και σε γνωστούς από το "μικρό χωριό". Αν χρειαστεί θα το κάνουν, και μετά θα το γυρίσουν στο συναίσθημα και στους δύσκολους καιρούς. Τέτοια περιστατικά όμως, με διάφορες μορφές, είναι καθημερινό φαινόμενο για τον απλό κόσμο. Φασούλι το φασούλι γεμίζει ο λογαριασμός, γιατί σιγά μην ασχοληθεί κανείς με το φασολάκι. Συχνά δε, η χασούρα του ενός είναι κέρδος του άλλου - δεν είναι απίθανο σενάριο το προιόν του ΟΡ να κατέληξε σε κάποιον καλό πελάτη ο οποίος θα έχει να πει τα καλύτερα λόγια για το μαγαζί.

 

Όποιος έχει πάρε δώσε με παρόμοιο χώρο, ξέρει - μιλάμε για παντού σε πωλήσεις, όχι ειδικά για μουσικά είδη. 9 στα 10 μαγαζιά. Άντε 8 στα 10 αν εγώ τα βλέπω πολύ στραβά. Ας μην κοροιδευόμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου