Προς το περιεχόμενο

Σκεφτομαι να επενδυσω σε βινυλιο και ηχεία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 189
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

τώρα μας ιντριγκάρεις εσύ....

πες μας την κεφαλή, τον βραχίονα που φοράει το micro seiki, και τι Phono stage (εκτός αν είναι του mission)

 

 

 

Ο βραχιονας ειναι ο στοκ που ειχε το DD40 & η κεφαλη μια Grado (νομιζω Μ1)

 

Για να μη σε κουραζω....ακουσα back to back και την 5η του Μπετοβεν σε ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση DG του 1980 (βαρυ βινυλιο αγορασμενο μια περιουσια και αλλη μια απο τον συλλεκτη πατερα μου)  και σε ψηφιακη DG (cd απο...καλαθι στην ΖΙΝΑ αγορασμενο 1 ευρω  ;D)  του 2006....ξανα η ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση ειναι ΑΣΤΕΙΑ.....(μονο ο ΘΟΡΥΒΟΣ που εχει το βινυλιο σε χαμηλα περασματα της ορχηστρας καθιστα την ακροαση....απο προβληματικη ως βασανιστικη  ;D) 

 

καλά, δεξιοτίμονο αμάξι εχεις?

 

δεν βρηκα καλυτερο φωτο στο νετ...οι δικες μου ειναι ολες....αναλογικες και εχουν μεσα και τη μαμα μου με παντελονι ροζ καμπανα και καπελαδουρα με περιμετρο 4 μετρα  ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο βραχιονας ειναι ο στοκ που ειχε το DD40 & η κεφαλη μια Grado (νομιζω Μ1)

 

Για να μη σε κουραζω....ακουσα back to back και την 5η του Μπετοβεν σε ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση DG του 1980 (βαρυ βινυλιο αγορασμενο μια περιουσια και αλλη μια απο τον συλλεκτη πατερα μου)  και σε ψηφιακη DG (cd απο...καλαθι στην ΖΙΝΑ αγορασμενο 1 ευρω  ;D)  του 2006....ξανα η ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση ειναι ΑΣΤΕΙΑ.....(μονο ο ΘΟΡΥΒΟΣ που εχει το βινυλιο σε χαμηλα περασματα της ορχηστρας καθιστα την ακροαση....απο προβληματικη ως βασανιστικη  ;D) 

 

δεν βρηκα καλυτερο φωτο στο νετ...οι δικες μου ειναι ολες....αναλογικες και εχουν μεσα και τη μαμα μου με παντελονι ροζ καμπανα και καπελαδουρα με περιμετρο 4 μετρα  ;D ;D

 

ναι....

α. για να μην σε κουράζω και να μην κουράζουμε και τον κόσμο....

you got a point and I got a point too...

Μ1 είναι κινητού μαγνήτη αν θυμάμαι καλά. Και επειδή εχω φάει τα λυσακα μου με τέτοιες συζητήσεις στα av fora καθώς και τα νιάτα μου (όπως και εσύ) ο θόρυβος στα χαμηλά είναι από διάφορους παράγοντες, όπως σκόνη, όπως αρχική ταινία, όπως ποιότητα βινυλίου, ρύθμισης βραχίονα, VTA ...διάφορα

Και εγώ ακούω σε δίσκους και τον θόρυβο, και σκρατς όπου και αν υπάρχουν (συνήθως δεν υπάρχει τίποτα και δεν ακούω τίποτα - υπάρχουν μόνο σε δίσκους από την εποχή που τους άκουγα με ένα κατρακύλι με βελόνα άροτρο  ;D).

Αλλά είναι θέμα ψυχολογίας και διάθεσης.

Πχ το love devotion & surrender έχει τόση φθορά, επειδή στα 16 μου ήθελα να βγάλω τα σόλα και το έπαιζα στις 16 στροφές - ναι είχα τέτοιο "πικαπ" αλλά σήμερα το προτιμώ από το remaster cd που αγόρασα το 2002).

Όπως αντίστοιχα το Close up in Swing του Erroll Garner.

Όπως το ελληνικό βινύλιο του 1973 του dark side σε σχέση με το remaster 30ετίας του Guthrie. Χίλιες φορές το βινύλιο. Παίζει απίστευτα.

 

Θυμίζω όμως ότι εδώ δεν γίνεται σύγκριση των μέσων ψηφιακού και αναλογικού.

Απλά της αίσθησης που εισπράττει, όποιος "τρελλός" θέλει να το κάνει.

 

Το ότι σήμερα ένα dac έχει δυναμική περιοχή 130 db ενώ ένας consumer ενισχυτής δεν φτάνει με τίποτα τέτοια νούμερα σημαίνει ότι ακόμα τα μέσα δεν συμβαδίζουν ώστε να μπορει ο ακροατής να απολαμβάνει αυτό το χαρακτηριστικό.

Αν και υπάρχει γενικά η αντίληψη ότι η αναλογική ακρόαση είναι διαφορετική - για πολλούς προτιμητέα- και δεν είναι μόνο αίσθηση λόγου S/N ή κατωφλίου θορύβου.

 

Τελος πάντων, επειδή την έχω κάνει επανειλημμένα τη συζήτηση, με κουράζει, ιδίως με φίλους που συμφωνούμε σε πολλά άλλα. Αλλωστε εδώ συζητάμε κύρια για τα άλλα... Συνεπώς δέχομαι την άποψή σου, που τις περισσότερες μέρες του χρόνου ταυτίζεται με τη δική μου. Κάποιες μέρες ξυπνάει το αναλογικό διαολάκι μέσα μου...

 

β. Αν έχεις δική σου φωτό στο 123 με κοντά παντελονάκια ευπρόσδεκτη  ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμίζω όμως ότι εδώ δεν γίνεται σύγκριση των μέσων ψηφιακού και αναλογικού.

 

Εισαι σιγουρος?  ;D

 

Ο ήχος είναι οντως ποιο ασυμπιεστος και υπάρχει περίπτωση με καλό συστημα να ακούσω ήχους που δεν εχω ακουσει ποτέ μου?

 

Απλά της αίσθησης που εισπράττει, όποιος "τρελλός" θέλει να το κάνει.

 

Αλλο αυτο,δημοκρατια εχουμε οτι αισθηση θες εισπραττεις....εγω παντως τη μονη αισθηση που εισεπραξα ξεσκονιζοντας 2 βινυλια,τοποθετωντας τα στο πλατω και...κανοντας...τακλιν στον μικρο που ηθελε να...αγγιξει την..περιστρεφομενη ηχητικη συμφορα  ;D...ηταν η αισθηση της ΚΟΥΡΑΣΗΣ...της ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΚΟΥΡΑΣΗΣ  ;D ....εδω το να βγαλω το cd απο τη θηκη του (εχω καμμια 700αρια cd που απλα μαζευουν σκονη) & μου εβγαλε την Παναγια..... ;D

 

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ...FLAC & MP3 κατευθειαν απο το pc στην καρτα ηχου και τα DYNAUDIO και κΣΕΡΟ πΣωμι φιλΩς ! ;D

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε, για το βινύλιο χρειάζεσαι 1) χρήματα (αρκετά υπο περιπτώσεις), 2) μελέτη που θα αρκούσε για διδακτορικό στην αστροφυσική, 3) συζητήσεις επί συζητήσεων, 4) άπειρες δοκιμές, 5) περιοδική συντήρηση εξοπλισμού, 6) συχνά πυκνά κάποιο είδος προετοιμασίας του εξοπλισμού, 7) χώρο για τον εξοπλισμό και τους δίσκους, και τελικά το αποτέλεσμα δεν θα είναι και το καλύτερο, η εμπειρία όμως διαφορετική.

 

ΟΚ, και το να σε κυνηγάνε 5 πεινασμένα ντόπερμαν εμπειρία το λες, αλλά νομίζω πως οι περισσότεροι θα την απέφευγαν  :)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί σε μένα πχ το Direct των Tower of Power της sheffield στο thorens td160, sme III, dynavector 17D3, phono diy, pro MBL, τελικό pass F5 και ηχεία diy σε σχέση με το sony cd XA50ES ακούγεται καλύτερα στο βινύλιο (όχι απλώς)...και το ίδιο ισχύει και σε FLAC με ESS Sabre 9018 dac από πηγή υπολογιστή+squeezebox.

Ο συνδυασμός SME και Dynavector δεν πιστεύω ότι είναι ιδανικός αν δεν προσθέσεις λίγη μάζα  στον βραχίονα για να είσαι κάτω από τα 12Hz.

To setup παίζει μεγάλο ρόλο.

Το XA50ES είναι εξαιρετικό ως transport αλλά το DAC του είναι μάλλον ξεπερασμένο.

Σε συνδυασμό με το SABRE (αν και είμαι Wolfeson fan) θα είναι εξαιρετικό.

Pre και power είναι εξαιρετικά μηχανήματα (αν και δεν έχω ακούσει MBL) της αναλυτικής σχολής και δεν ξέρω πως τα πάνε με την MC κεφαλή.

Phono και ηχεία (μεγάλο κεφάλαιο αν όχι το μεγαλύτερο) δεν ξέρω.

 

Θα το ξαναπώ (για όσους δεν με διάβασαν πριν) ότι οι δεκάδες παράμετροι που θα πρέπει να ελεγχθούν για την σωστή (και διορθωτική) απόδοση του βινυλίου (ακόμα και τα 180gr θέλουν (θεωρητικά) αλλαγή στο VTA & VTF διαφορετικά αναπαράγουν περισσότερα μπάσα και λιγότερη ευκρίνεια πράγμα που ευχαριστεί αλλά και μπερδεύει και αποδίδεται στο "καλό βινύλιο") είναι δυσανάλογη για την καθημερινή διαβίωση ενός μέσου ακροατή που θέλει να ακούσει απλώς καλή μουσική με καλή πιστότητα.

Μην μπερδεύουμε ευφωνικότητα με πιστότητα.

 

Το θέμα του artwork και της συμμετοχής των αισθήσεων πέραν της ακοής του βινυλίου (την οποία ενστερνίζομαι) είναι προσωπική υπόθεση και δεν μπορώ να επέμβω στα γούστα του καθενός.

 

Στα αμάξια και τις μηχανές δεν μπαίνω γιατί θα χρειαστεί να ανοίξουμε καινούριο thread .....

 

Αφτ(ι)ά από μένα....

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συνδυασμός SME και Dynavector δεν πιστεύω ότι είναι ιδανικός αν δεν προσθέσεις λίγη μάζα  στον βραχίονα για να είσαι κάτω από τα 12Hz.

To setup παίζει μεγάλο ρόλο.

Το XA50ES είναι εξαιρετικό ως transport αλλά το DAC του είναι μάλλον ξεπερασμένο.

Σε συνδυασμό με το SABRE (αν και είμαι Wolfeson fan) θα είναι εξαιρετικό.

Pre και power είναι εξαιρετικά μηχανήματα (αν και δεν έχω ακούσει MBL) της αναλυτικής σχολής και δεν ξέρω πως τα πάνε με την MC κεφαλή.

Phono και ηχεία (μεγάλο κεφάλαιο αν όχι το μεγαλύτερο) δεν ξέρω.

 

Εχω πρόσθετη μάζα στον βραχίονα και ο συντονισμός είναι γύρω στα 10-11 (δοκιμασμένο με δυό δίσκους τεστ της ortofon  και του streophile). Παλιά με μια denon 103 ήμουν ακόμα πιό οριακά.

Δεν ανήκω σ αυτούς που δίνουν αμέσως ένα βραχίονα επειδή δεν ταιριάζει θεωρητικά με μιά καλή κεφαλή που έπεσε στα χέρια τους. Το ψάχνω όσο αντέχει η τσέπη. (άντεχε-τώρα ...ως έχει) :P

Το 50 το έβαλα για λόγους σύγκρισης με το dvd των 35 ευρώ (έχω και γώ ένα των 30 που το κρατώ γιατί παίζει όλες τις περιοχές). Το 50 δεν το βάζω πλέον στο dac γιατί το dac έχει μόνο i2s είσοδο.

Παίζει καλά. Αλλων παίζει καλύτερα προφανώς. Αλλά δεν φταίω εγώ αν το βινύλιο παίζει καλύτερα. Αλλά ...τους δίσκους δεν τους δίνω....ούτε κασέτες.... (8 track δεν μάζεψα ποτέ  ;D)

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδιο το κοστος του αναλογικου υλικου φορεα ιδιο του ψηφιακου;

Ο ιδιος χρονος και ευκολια χρειαζεται να κανεις edit /μονταζ ψηφιακα ο ιδιος αναλογικα;

 

Ο χρονος ειναι μικροτερος αλλα οχι παντα,εγω ας πουμε κανω....5 διαφορετικα mix ψηφιακα ενω τα χρονια τα παλια ενα και ...πολυ ητανε  ;D

 

Το κοστος ενος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ψηφιακου στουντιο ηχοληψιας (μια και πολλοι μπερδευουν τα στουντιο με τις τεραστιες  κονσολες και νομιζουν οτι μονο αυτα ειναι....αναλογικα) δεν διαφερει σε ΤΙΠΟΤΑ απο αυτο ενος αναλογικου (τα ιδια θα δωσεις για διαμορφωση,προενισχυτες,μικροφωνα ,κονσολες,πιανα,κορυφαια τυμπανα,συλλογη απο ενισχυτες κιθαρας  κτλ,κτλ)...αντε να γλυτωσεις το κοστος του 24αριου & του 2 track για το downmix (που δεν το γλυτωνεις μια και πρεπει να δωσεις τα ιδια και περισσοτερα για ενα πληρες daw συστημα με κορυφαιους μετατροπεις)

 

Το σχολιο πηγαινε στο παλικαρι που ειπε οτι θυμαται με νοσταλγια το..αναλογικο  στουντιο με την κονσολα ..διαστημοπλοιο που ειχε παει οταν ηταν παιδι (και ειχε πλασει μια αγαπη που ποτε ενα ψεμμα δεν του΄χε πει  ;D) λες και τα ψηφιακα στουντιο δεν εχουν κονσολες διαστημοπλοια  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά ...τους δίσκους δεν τους δίνω....ούτε κασέτες.... (8 track δεν μάζεψα ποτέ  ;D)

Εξυπακούεται.

 

Ειρήσθω εν παρόδω, όποιος (ειδικά μπασίστας) δεν πήγε στη γιορτή βινυλίου χθες και προχθές στο Μουσείο Αυτοκινήτων, έχασε.

 

Πέραν των βινυλίων (ομολογουμένως κάπως τσιμπημένα) και των αυτοκινήτων (ορισμένα είναι απλά κούκλες/όνειρο), ο καλός μου φίλος, παίχτης extraordinnaire  και παλαβός συλλέκτης μπάσων, Γιάννης Γρηγορίου, είχε εκτεθειμένα τα σημαντικότερα (αυθεντικά vintage) μπάσα στην ιστορία της σύγχρονης μουσικής (Jazz, Precision, Gibson, Musicman, Steinberger, Alembic, Hofner κλπ κλπ) τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν στο gig που έγινε εκεί.

 

Θα πρεπε να το χα κάνει ανακοίνωση...... :-[

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπα, μισό μόνο γιατί μπερδεύτηκα  :-X

 

Μπορεί να λέμε για βινύλιο και ψηφιακό μέσο, αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις περιπτώσεις.

 

Δηλ για τι ακριβώς μιλάμε;

 

1. Παλαιά αναλογική ηχογράφηση που μετατράπηκε σε CD remastered?

 

2. Ψηφιακη ηχογράφηση τωρινής παραγωγής στουντιο που συγκρίνεται η ιδια σε βινύλιο;

 

3. Βινύλιο που παίζει αναλογικά σε turntable αναλογικής εποχής;

 

 

??? ??? ???

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου