Προς το περιεχόμενο

Σκεφτομαι να επενδυσω σε βινυλιο και ηχεία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νίκο μου  σόρρυ

αλλά παρανοείς και εσυ.

 

Δεν μιλάω για θεωρητική δυναμική περιοχή που σήμερα στα ψηφιακά είναι πάνω από 120db και στα καλύτερα αναλογικά γύρω στο 80 και στο βινύλιο 60, αλλά την δυναμική περιοχή της ηχογράφησης που σπάνια ξεπερνάει σε καλή ηχογράφηση τα 20db.

 

Στις σημερινές σκάρτες ηχογραφήσεις που πλασάρονται για επιτυχίες το νούμερο αυτό είναι ούτε 8.

 

Δες εδώ

Album list - Dynamic Range Database

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 189
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Νίκο μου  σόρρυ

αλλά παρανοείς και εσυ.

 

Δεν μιλάω για θεωρητική δυναμική περιοχή που σήμερα στα ψηφιακά είναι πάνω από 120db και στα καλύτερα αναλογικά γύρω στο 80 και στο βινύλιο 60, αλλά την δυναμική περιοχή της ηχογράφησης που σπάνια ξεπερνάει σε καλή ηχογράφηση τα 20db.

 

Στις σημερινές σκάρτες ηχογραφήσεις που πλασάρονται για επιτυχίες το νούμερο αυτό είναι ούτε 8.

 

Δες εδώ

Album list - Dynamic Range Database

 

αυτο ομως δεν γινεται κατ επιλογη των παραγωγων/εταιρειων/καλλιτεχνων?

δλδ το loudness war απο οτι ειχα καταλαβει δεν εχει να κανει με περιορισμους του ψηφιακου domain αλλα ειναι η καταρα του συγχρονου ηχου οπου ολα θελουμε να ακουγονται δυνατα (μιξεις τουβλο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ομως δεν γινεται κατ επιλογη των παραγωγων/εταιρειων/καλλιτεχνων?

δλδ το loudness war απο οτι ειχα καταλαβει δεν εχει να κανει με περιορισμους του ψηφιακου domain αλλα ειναι η καταρα του συγχρονου ηχου οπου ολα θελουμε να ακουγονται δυνατα (μιξεις τουβλο)

 

ακριβως.

 

και ακομα πιο ακριβως...γινεται σε ΕΙΔΗ μουσικης που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ δεν υπαρχει χωρος για δυναμικες....ΤΙ δυναμικες να εχει ενα  HEAVY METAL/GRINDCORE ή RNB/TECHNO κομματι ρε παιδια????

 

Στις σημερινές σκάρτες ηχογραφήσεις που πλασάρονται για επιτυχίες το νούμερο αυτό είναι ούτε 8.

 

αυτος ο δισκος πηγε ΦΕΤΟΣ στο νο.1 στις ΗΠΑ

 

 

Οπως και ΧΙΛΙΑΔΕΣ αλλες ψηφιακες εγγραφες εχει ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ....και ΚΑΝΕΝΑ κλιπαρισμα ή loudness war ;)

 

Επαναλαμβανω ...η ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη εχει εδω και ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ αποφασισει ΠΟΙΟΣ ειναι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ,ΠΙΣΤΟΤΕΡΟΣ,ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΣ ,ΑΘΟΡΥΒΟΣ και ...."ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΕΡΟΣ" ηχος..... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ομως δεν γινεται κατ επιλογη των παραγωγων/εταιρειων/καλλιτεχνων?

δλδ το loudness war απο οτι ειχα καταλαβει δεν εχει να κανει με περιορισμους του ψηφιακου domain αλλα ειναι η καταρα του συγχρονου ηχου οπου ολα θελουμε να ακουγονται δυνατα (μιξεις τουβλο)

 

ακριβώς

όμως γίνεται πιά κατά κανόνα....

τυπική περίπτωση εδώ πχ το γνωστό back to black το οποίο αγόρασα όταν βγήκε σε καλή έκδοση κι όλας.

θα δείτε εδώ ότι πχ η έκδοση 24/96 έχει δυναμική περιοχή μόνο 8db κάτι που συζητήσαμε επί μακρόν τότε στο avclub ενώ αντίθετα το βινύλιο έχει 12.

 

Αυτό αμέσως εισπράττεται από τον ακροατή ως κουραστική ακρόαση σε σχέση με ξεκούραστη και με αυξομειώσεις στη δυναμική όπως στον φυσικό ήχο.

 

Album list - Dynamic Range Database

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ και τα δυό μέσα και δεν μπήκα ούτε πρόκειται να μπω σε διαμάχες περι καλύτερου ψηφιακού ή αναλογικού ήχου.

Η άποψή μου είναι αυτή που κουοτάρησε ο Νίκος και δεν αλλάζει.

Φυσικά και είναι καλύτερα και πιό εύκολα σήμερα με τα ψηφιακά, διότι ακόμα θα παιδευόμασταν με κασετόφωνα και φοστεξάκια.

Αλλά άλλο οι δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και άλλο η συλλήβδην κακή χρήση της.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου εδωσα τυπικό παράδειγμα Νίκο.

Την Amy.

πήρα το δίσκο της και δεν ακουγόταν.

Εντάξει mainstream ήταν.

Όμως μετά έτυχε και πήρα το απλό cd και ήταν απείρως καλύτερο.

Και ναι κλιπάριζε. (πράγμα απαράδεκτο. Και δεν ήταν γκαράζ ή μεταλ)

Και δεν θέλει πολύ να το καταλάβει κανείς.

Το βάζεις σε ένα daw και το βλέπεις.

Αυτό δεν κρύβεται και δεν διορθώνεται.

 

Σίγουρα υπάρχουν καλές ηχογραφήσεις.

Ο σωρός όμως είναι σε ένα εύρος των 10 το πολύ πολύ db.

 

(και υπάρχουν πολλοί δίσκοι επιτυχιών που κλιπάρουν. Ενα απλό ψάξιμο σε φόρα σχετικά με το hi end τα αποκαλύτπει)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Amy.

πήρα το δίσκο της και δεν ακουγόταν.

 

Μα ειναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση  ;D

 

Gabriel Roth: Recording For Daptone Records | Sound On Sound

 

;D ;D ;D ;D ;D

 

ασε που ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε και το νεο ψηφιακο φορματ που πλασαρουν τωρα με τα περισσοτερα Hz kai bits ουσιαστικα δεν θα παρεχει καποια διαφορα απο τη στιγμη που ο παραγωγος επιλεξει dyn range 8 db πχ. 

ΑΥτο που γραφατε και σε αλλο thread (νομιζω του superfunk) σε σχεση με το headroom  στις μιξεις (βγαινουμε λιγο offtopic βεβαια) ειναι κατι που ουσιαστικα το ψηφιακο domain υστερει ή αφορα μονο τη διαφορα itb και οtb μιξης; δλδ μια ψηφιακη harware κονσολα εχει διαφορα απο μια virtual?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ μια ψηφιακη harware κονσολα εχει διαφορα απο μια virtual?

 

Και οι δυο αν ΞΕΡΕΙΣ τι κανεις δινουν ΘΑΥΜΑΣΙΑ αποτελεσματα στη διαδικασια της ΜΙΞΗΣ...και οχι θεμα headroom δεν υπαρχει εδω και καιρο.

 

ΟΛΕΣ οι ΜΙΞΕΙΣ ομως χρειαζονται κατι που πρεπει να γινει ΠΡΙΝ απο αυτες δηλ.  ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ με ΠΟΛΥ  ΚΑΛΕΣ ΠΗΓΕΣ και καλους ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥΣ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΕΣ.....(για να καταγραφουν αυτες οι πηγες)

 

Το λεγομενο LOUDNESS WAR δεν γινεται κατα τη διαδικασια της μιξης ή της ηχογραφησης ,γινεται κατα τη διαδικασια του MASTERING.

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ειναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ηχογραφηση  ;D

 

Gabriel Roth: Recording For Daptone Records | Sound On Sound

 

;D ;D ;D ;D ;D

 

ασε που ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ  ;)

 

 

 

 

 

της Αmy ψηφιακή είναι.

Απλά αυτό είναι τυπωμένο βινύλιο.

Αφού έχει και άλλο ευρωπαϊκό βινύλιο  με παραπάνω....

 

 

(btw καταλάθος ήθελα να σου κάνω παράθεση και πάτησα το report.... ::))

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου