Προς το περιεχόμενο

Διάφανα Κρίνα - Δεν θα πω που πηγαίνω


Superfunk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το οτι συνεχιζουν τα Κρινα μου εφερε αναμεικτα συναισθήματα...

 

Απο τη μια καποιος θα ελεγε οτι το κανουν για τα χρηματα και εκμεταλλευονται το ασχημο γεγονος.

 

Από την αλλη εκαναν ενα λαηβ με δωρεαν εισοδο που ολοι πιστεψαμε οτι ηταν το τελευταιο τους, οποτε αυτο δειχνει οτι δεν το εκαναν για τα χρηματα.

 

Απο την αλλη ξερω πως ειναι να εισαι σε μια μπαντα και λογικα και γω το ιδιο θα εκανα στη θεση τους. Μια μπαντα που εχει παιξει χρονια μαζι ειναι μια οικογενεια, μια παρεα, μια ομαδα. Στεκομαι στο "ομαδα" γιατι εχουν βιωσει πως ειναι να παιζει καλα η "ομαδα", νομιζω οτι οταν παιζεις λαηβ με τη μπαντα σου και ολα ακουγονται τελεια, το παιξιμο το νιωθεις δεμενο ειναι και ολοι γουσταρουν ειναι σαν ναρκωτικο, το οποιο δεν μπορεις να το κοψεις ευκολα...

 

Εσεις τι αποψη εχετε που συνεχιζουν να παιζουν τα Κρίνα;

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια, ούτως ή αλλως, δύσκολη και συναισθηματικά φορτισμένη απόφαση.

Ορθώς πράττουν, κατά την ταπεινή μου γνώμη και είναι στο χέρι τους να το διαχειριστούν σωστά/ηθικά, ώστε να μην καταλήξει αρπαχτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταξύ άλλων από εδώ http://www.diafanakrina.info/

 

– Θα μπορούσε να πει κάποιος: Μα γιατί δεν παίρνουν έναν άλλο τραγουδιστή; Είναι κάτι που το είδατε σαν φόρο τιμής προς τον Θάνο; Ότι δηλαδή δεν θα έρθει κάποιο ξένο σώμα. Σίγουρα θα υπήρχαν συγκρίσεις, όπως και τώρα που αναλαμβάνει τον δύσκολο ρόλο ο Παναγιώτης, όμως ο Παναγιώτης ήταν για πολλά χρόνια μέλος της μπάντας και τραγουδούσε μαζί με τον Θάνο.

 

 

O Παναγιώτης είναι παιδικός φίλος του Θάνου. Ήρθε στο συγκρότημα, για πρώτη φορά, το 1996 για τις ανάγκες της ηχοχράφησης του πρώτου μας δίσκου. Έπαιξε πιάνο και πλήκτρα κι έκανε δεύτερη φωνή σε κάποια από τα τραγούδια. Κι έπειτα αποφασίστηκε ομόφωνα, να γίνει βασικό μέλος του συγκροτήματος. Έχει συμβάλλει, κατά πολύ, στη διαμόρφωση του ήχου των Κρίνων της πρώτης περιόδου. Η επιλογή του ως βασικού τραγουδιστή ήταν μονόδρομος, αφού η παρουσία ενός γνώριμου και φιλικού σ’εμάς προσώπου πάνω στη σκηνή, προσδίδει ηρεμία και σιγουριά. Πράγματα που είναι απαραίτητα για τη συνοχή, την ψυχολογίας μας αλλά και την απόδοση των τραγουδιών μας. Η αλήθεια είναι πως αναλαμβάνει ένα δύσκολο έργο και θα χρειαστεί χρόνο. Έχοντας μια βαθιά και ζεστή φωνή που ταιριάζει απόλυτα με την ατμόσφαιρα των τραγουδιών μας και όντας ένας άνθρωπος που έχει σπουδάσει τη μουσική σε βάθος, είμαστε σίγουροι πως[με τη βοήθεια τη δική μας, αλλά και του κόσμου] θα τα καταφέρει.

 

 

 

 

 

– Ας μιλήσουμε ανοιχτά, κάποιοι μιλάνε και αναφέρουν την λέξη «χρήμα». Τα Διάφανα Κρίνα σαν brand name, σίγουρα πουλάει, αλλά βλέπω ότι εσείς δεν βγαίνετε απλά για μερικές συναυλίες που θα γεμίσουν πορτοφόλια, έχετε ένα όραμα, μιλήστε μας για αυτό.

 

 

Όσοι ασχολούνται συστηματικά με την ελληνική ροκ σκηνή, γνωρίζουν πολύ καλά πως δεν είναι εύκολο για ένα συγκρότημα [ειδικότερα πενταμελές ή εξαμελές] να βιοπορισθεί από τη μουσική του. Στο συντριπτικό τους ποσοστό, τα ελληνικά ροκ σχήματα με διευρυμένο κοινό, αποτελούνται από παιδιά της βιοπάλης, που με ένα μέρος από τα χρήματα που τους αποφέρει η μουσική, συμπληρώνουνε τους πενιχρούς εώς και ανύπαρκτους μισθούς τους. Παρ’όλες τις δυσκολίες, εμείς εδώ και πολλά χρόνια, ακολουθούμε μια αυτοδιαχειριζόμενη πρακτική. Στην αρχή με τη βοήθεια μιας μικρής ανεξάρτητης εταιρείας [Wipe out] και στην πορεία χρηματοδοτώντας με ιδίους πόρους τις παραγωγές μας. Πράγμα που κάνουμε μέχρι και σήμερα. Και υπό αυτή την έννοια, σαφώς και το οικονομικό αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα για την κατασκευή και την προώθηση της μουσικής μας.

 

 

Πέρα από τα αυτονόητα, αν κοιτάξει κανείς τον τρόπο που δραστηριοποιούμαστε μέσα στα χρόνια, θα δει κάποιους ανθρώπους που έχουν σκύψει με πολύ ψυχή και μεράκι πάνω από αυτό που κάνουν, δουλεύοντας πολύ σκληρά σε καθημερινή βάση. Μη έχοντας ελεύθερη ούτε την Κυριακάτικη αργία [είναι πάντα μέρα πρόβας, εδώ και είκοσι πέντε χρόνια], που για τους περισσότερους ανθρώπους είναι μέρα ξεκούρασης. Αναπόφευκτα, όλο αυτό προτάσσει μια ιδεολογία αντίστασης και μια στρατευμένη αισθητική απέναντι στην δηλητηριώδη υπνηλία της κουλτούρας του καναπέ και του πληκτρολογίου. Αφού, εκ των πραγμάτων, τοποθετεί απέναντι στην μαρασμένη φιγούρα του homo videns, τον δημιουργικό άνθρωπο, που μέσα από τη δύναμη του λόγου και την άυλη ομορφιά της μουσικής, χειρονομεί θετικά προς τη ζωή, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο στον εαυτό του, πως διέρχεται μέσα από κάτι κι όχι μέσα από το τίποτα. Και αυτό για εμάς, είναι όλη η ουσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θα πω αν μου αρεσε ή δεν μου αρεσε το τραγούδι ( τελικα θα πω , μου αρεσε πολυ...  ;D )

το σημαντικο ειναι οτι κατευθειαν διακρινεις αυτην την ευαισθησια και την αισθητικη που

τόσο μας ελειψε αυτον τον καιρο της απουσιας τους.

μια φωνη που αποπνεει αξιοπρεπεια , στιχοι ποιητικοί ,φοβερες κιθάρες. μπασο με πένα

ολα μοιαζουν τοσο ταιριαστά μεσα μου.

 

η lead κιθάρα προς το τελος τι εφφε έχει? chorus ειναι?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η lead κιθάρα προς το τελος τι εφφε έχει? chorus ειναι?

 

 

right from the horse's mouth (μολις ρωτησα τον Κυριακο  :) ) :

 

fuzz>flanger>chorus>delay  (ολος ο δισκος εχει γραφει connect με μια LINE 6 HELIX)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

SF, εφόσον έχεις πρόσβαση στον κιθαρίστα, μήπως μπορείς να τον ρωτήσεις πώς του φάνηκε το Helix;

 

Φαντάζομαι για να το χρησιμοποίησε για όλο το δίσκο θα του άρεσε, αλλά 2-3 σχόλια παραπάνω θα ήταν καλά.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SF, εφόσον έχεις πρόσβαση στον κιθαρίστα, μήπως μπορείς να τον ρωτήσεις πώς του φάνηκε το Helix;

 

Φαντάζομαι για να το χρησιμοποίησε για όλο το δίσκο θα του άρεσε, αλλά 2-3 σχόλια παραπάνω θα ήταν καλά.

 

Επαθε την πλακα του,οπως και οι ηχοληπτες στο στουντιο ,εργαλειαρα ειδικα για καποιον που ουσιαστικα ειναι περισσοτερο "soundscaper"  παρα απλος κιθαριστας οπως ο Κυριακος & χρησιμοποιει τονους απο εφε.

 

Να μην ευλογω τα γενια μου  ;D  αλλα εγω ημουν αυτος που του ειπα να παρατησει τους ενισχυτες και να παιζει connect με την Helix (την ειχε αγορασει με αρχικο σκοπο να παιζει μεσα απο τον VOX AC 30 & να την εχει ως εφεδιερα.....) μια και το μηχανισμα ειναι ΑΛΛΗΣ κλασης οσον αφορα τα simulations & τις δυνατοτητες routing...

 

Live βγαινει επισης εκπληκτικα.

 

Φυσικα οπως ΟΛΑ αυτα τα μηχανισματα οι...ΜΕΡΕΣ που θα καταναλωσει για το σεταρισμα των ηχων,η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ και η ΠΕΙΡΑ του ...χρηστη παιζουν και τον μεγαλυτερο ρολο στο τελικο αποτελεσμα

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου