Προς το περιεχόμενο

Λεωνίδας Καβάκος - Καλύτερος μουσικός για το 2017.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κορυφαίο βραβείο της Δανίας Leonnie Soning Music Prize 2017 απονεμήθηκε στον Λεωνίδα Καβάκο τον βιολισταρά λέμε καθώς και 80.000 γιούρος.

 

Το βραβείο χρονολογείται από το 1959 και ο πρώτος που το τσάκωσε ήταν ο Igor Stravinsky ακολουθούν 

οι Yehudi menuhin, Isaac Stern, Gidon Kremer, Anne-Sophie Mutter.

 

Εκείνο το μάθημα-σεμινάριο για βιολί (master class)  στην Ακαδημία Αθηνών το 2016 ήταν όλα τα λεφτά κάθε μέρα το έβλεπα στο Facebook, μου έβγαινε παντού.

 

Είχε και αφιέρωμα η Ερτ με τον Λάμπη Ταγματάρχη αυτός ο τελευταίος βρίσκεται παντού....

 

Άντε ας κοκορευτούμε λίγο.

 

Ο Λεωνίδας Καβάκος μας βγάζει ασπροπρόσωπους συγχαρητήρια λοιπόν.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WvM2Rq4HUn8

 

Είμαι άσχετος από κλασσική μουσική και δεν είμαι φανατικός οπαδός, εντάξει μου αρέσουν κάποια χαρακτηριστικά θέματα.

 

Στην περίπτωση του όμως του Felix Mendelssohn έχω φάει κόλλημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αν και δεν είναι νέο, (έχει ξαναδημοσιευτεί παλιότερα: Το Leonie Sonning Music Prize στον Λ. Καβάκο in Μουσική & Μουσικοί - Page 1 of 1), αξίζει η αναφορά.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παλικάρι σίγουρα το αξίζει..... Ταλέντο, δουλειά και η μουσική "η ζωή του όλη".... για να "μεταφράσω" το γνωστό λαικό άσμα....     

  Μπράβο και πάλι μπράβο και φυσικά εις ανώτερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ αντίθετα θυμάμαι τι "δούλεμα" μηντιακό είχε δεχτεί όταν ήταν ακόμα παιδί- έφηβος.....

ευτυχώς πλέον τα στόματα εκείνα έκλεισαν.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως τον μπερδεύεις με τον Σγούρο; Ο Καβακος ήταν πάντα σχετικά cool και δεν θυμάμαι να είχε φάει δούλεμα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε