Προς το περιεχόμενο

(Ούτε) όλοι μαζί μπορούμε


trolley

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες ο Σαββόπουλος είναι 73. Δεν μπορούμε να τον κρίνουμε σα να είναι 25. Επίσης δε συμφωνώ με το Στράτο περί του ότι έβαλε τον πολιτικό λόγο στο τραγούδι. Αν εξαιρέσεις 1-2 σχετικά "πολιτικά" κομμάτια δηλαδή, ο (σπουδαίος) στίχος του είναι υπερρεαλιστική ποίηση που μιλούσε, εκτός των άλλων, για μια ουτοπία αδελφοποιημένη και ελεύθερη ενώ αργότερα έκανε και πολύ βαθειά κοινωνική κριτική. Πολιτικός λόγος λοιπόν με την πολύ ευρεία έννοια αλλά αν το πάρουμε έτσι σίγουρα δεν ήταν ο πρώτος. Άλλο που συνδέθηκε με κινήματα και ιδεολογίες. Ο ίδιος ουδέποτε πήρε ανοικτά πολιτική θέση απέναντι στα πράγματα, όπως πολλοί άλλοι συνάδελφοί του έκαναν.

 

Επανέρχομαι λοιπόν. Ο Σαββόπουλος είναι 73. Έκανε τεράστια πορεία στην ελληνική μουσική, έγινε τρομερά δημοφιλής και έβγαλε πάρα πολλά λεφτά. Και τελευταίως γέρασε. Ό,τι είχε να δώσει το έδωσε και ό,τι ήταν να πάρει το πήρε. Είναι εκ των πραγμάτων στη δύση της καριέρας του οπότε φυσικά και θα πουλήσει τον παλιό του εαυτό αφού καινούριος δεν υπάρχει.

 

Έκανε και αρκετές χαζομάρες κατά καιρούς και λοιδορήθηκε για επιλογές κλπ κλπ. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι άνθρωπος που απολαμβάνει (ή καλύτερα απολάμβανε) υπερβολικά την προσοχή του κόσμου και την επεδίωκε, κάποιες φορές με αμφιλεγόμενο τρόπο.

 

Συμπέρασμα: ο Νιόνιος, τουλάχιστον για την εποχή της ακμής του, ούτε ιδιαίτερα πολιτικοποιημένος ήταν, ούτε υποστήριξε σθεναρά ποτέ κάποια ιδεολογία. Ένας τραγουδοποιός/ποιητής ήταν που ήθελε να πει κάποια πράγματα. Ο κόσμος τον συνέδεσε με διάφορα λόγω εποχής κι εκείνος απλά δεν τα αρνήθηκε. Τώρα έχει ουσιαστικά κλείσει το μουσικό του κεφάλαιο. Απλά.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 419
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Μπράβο σε όποιον εργάζεται για να βοηθήσει τους συνανθρώπους του.

Δεν με ενδιαφέρουν τα βαθιά του κίνητρα, ο πολιτικός του λόγος ή το παρελθόν του.

 

Οι καλλιτέχνες πάνω από 2000 χρόνια έχουν πολιτική άποψη και αποτυπώνουν το σχόλιό τους στην δημιουργία τους .Και αυτοί με τους οποίους συμφωνώ και αυτοί με τους οποίους διαφωνώ.

Και καλά κάνουν.

Και θα κάνουν και λάθη και θα αλλάξουν γνώμη.

 

Αν ο κάθε χαζοβιόλης ακολουθεί τυφλά το ίνδαλμα του και κάνει ότι του πει χωρίς κρίση ,πρόβλημά του.

 

Τώρα δηλαδή ,εάν έκαναν συναυλία οι Pink Floyd δεν θα πάιζαν κομμάτια από τους δίσκους των 70's; Θα περιμέναμε να ακούσουμε κάτι καινούριο;

 

Το παρελθόν έχει απ' όλα, έχει για να ντρεπόμαστε, έχει για να βαριόμαστε, έχει και για να είμαστε υπερήφανοι και να χαιρόμαστε.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Recap και από εμένα,αφού είδα και αρκετή από την συναυλία στο γιουτιουμπι:

 

1.ολοι μαζί ΔΕΝ μπορούμε,δεν μπορούσαμε ΠΟΤΕ και ούτε θα μπορέσουμε,η ιστορία η ίδια από καταβολής ελληνικού κράτους αυτό έχει αποδειξει με ελάχιστες εξαιρέσεις.

 

2.ολοι μαζί είμαστε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ στο "να σε κάψω Γιαννημ να σ' αλείψω λάδι φυσικά ούτε που μας έχει περάσει ποτέ από το μυαλό ότι αν ΟΝΤΩΣ μπορούσαμε ο ΛΟΓΟΣ για τον οποίο έγινε η συναυλία δεν θα υπήρχε καν

 

3.μουσικά τώρα και παρα την παρουσία του μοναδικου εν ζωή μεγαλοφυους ελληνα τραγουδοποιου,και του μοναδικου εντεχνου όλης της ελληνικής μουσικής,η γεύση που μου έμεινε είναι αυτή που πάντα μου μένει από τέτοιες εντεχνεσπγιοτικες

συναυλίες:ΑΠΟΒΟΥΤΥΡΟΜΕΝΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΛΙΠΑΡΑ ΜΕ ΔΙΑΙΤΙΚΟ ΣΙΡΟΠΙ ΓΚΟΥΑΒΑΣ.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κατά 99,9% με όσα έγραψες (γιατί υποψιάζομαι ότι κρύβονται κι άλλα από πίσω, πολιτικής φύσεως, που θα ήθελες να γράψεις και δεν το έκανες για να μην γίνει εδώ μέσα πάλι Κούγκι).

 

Το καλλιτεχνικό σκέλος (οποιασδήποτε ανθρώπινης δραστηριότητας) με ενδιαφέρει πάντα περισσότερο από το πολιτικό σκέλος (αν υπάρχει). Ειλικρινά, ούτε αναλογίστηκα καθόλου την πολιτική διάσταση της εκδήλωσης και - έχοντας δει και περισσότερο υλικό, τώρα - καλά έκανα διότι: είτε τους Pink Floyd έχεις στη σκηνή, είτε τον Μίκη Θεοδωράκη, είτε τον Νιόνιο, είτε τους Clash, για να συμβεί κάτι, πρέπει από κάτω (στον κόσμο) να έχεις την αντίστοιχη κρίσιμη μάζα θαμώνων που να έχουν επίγνωση πως θα δεχθούν προσβολή στο εγκαθιδρυμένο σκεπτικό τους - αλλιώς δεν έχουν λόγο να βρίσκονται εκεί.

 

Οι καλλιτεχνικές δράσεις που είναι προ-υπολογισμένες να κολακεύσουν τον θεατή τους, δεν έχουν πραγματικά λόγο ύπαρξης, και ο έλλην θεατής παραμένει αυτό που φτιάχτηκε στην εποχή που ήδη έχει χαρακτηρισθεί ως "εποχή της αστακομακαρονάδας", δηλαδή ένας απαθής και αμαθής φαφλατάς.

 

Οι ανθρωπιστικές κρίσεις έχουν αιτία/αιτίες και αν κάποιος στη σκηνή θέλει να είναι ουσιαστικός εξετάζει αυτές τις αιτίες ακόμη και αν αυτό θίξει κάποιες απο τις νοοτροπίες των θαμώνων. Έτσι... μάλιστα, θα έλεγα και εγώ ότι "ζη" το ελληνικό τραγούδι... αλλά με αυτά τα τραγούδια και το Σαββοπούλειο σκεπτικό, το πολύ-πολύ που θα καταφέρει κάποιος θα είναι να γυρίσει σπίτι του αυτο-επιβεβαιωμένος (φρίκη, δηλαδή).

 

Επίλογος: ο Θεός δεν έχει λόγο να σπεύσει να έλθει να συγκατοικίσει με τους αυτο-χρισμένους ψευδοφιλοσόφους της υφηλίου. Προσωπικά, Τον παρακαλώ να δώσει περισσότερες ευκαιρίες πριν την ετυμηγορία Του.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

....Ειλικρινά, ούτε αναλογίστηκα καθόλου την πολιτική διάσταση της εκδήλωσης και - έχοντας δει και περισσότερο υλικό, τώρα - καλά έκανα διότι...

 

Και βέβαια καλά έκανες γιατί πρώτα απ όλα δεν υπήρχε πολιτική διάσταση - μιλάμε κατά βάση για ένα φιλανθρωπικό πάρτι.

Ακόμα και η κριτική για το σκετς Ζουγανέλη δεν είναι πολιτική. Αν είχε πει το ίδιο πράγμα χρησιμοποιώντας άλλες λέξεις προσωπικά ίσως και να μην το είχα σχολιάσει.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

σε γενικες γραμμες το μουσικο επιπεδο της χωρας μας συμβαδιζει με το πολιτισμικο.., το πολιτικο, το οικονομικο, το κοινωνικο, το δημιουργικο και την δυναμικη της κοινωνιας μας γενικα.. Βρισκεται σε ελευθερη πτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ με σχόλια περί της γενικευμένης καφρίλας της ελληνικής κοινωνίας.

 

Όχι επειδή δεν είναι έτσι.

 

Αλλά επειδή έτσι είναι παντού more or less.

 

Εκτός και αν νομίζουμε ότι ο μέσος αμερικάνος ή ο μέσος ευρωπαίος είτε άγγλος, είτε γερμανός, είτε εσθονός (ως μέσος εννοώ το μέσο όρο, όχι τη μεσαία τάξη) διαβάζει Νίτσε και ακούει Λιστ, πίνει μόνο ένα κονιάκ το βράδυ μετά το φαγητό και έχει φιλοσοφήσει τη ζωή του.

 

Το θέμα δεν είναι ο "λαός".

 

Το θέμα είναι οι ελίτ.

Και αυτό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα.

 

Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πραγματικές ελίτε ούτε στην οικονομία, ούτε στη βιομηχανία, ούτε στις τέχνες, ούτε στην ακαδημία ούτε πουθενά.

 

Γι'αυτό το λόγο βρίσκουν το κενό οι κατασκευασμένες ελίτ, και αναλαμβάνουν τους ρόλους αυτούς παριστάνοντας κάτι που δεν είναι.

 

Όχι ότι δεν υπάρχουν αξιόλογα άτομα που θα μπορούν να απαρτίσουν αυτές τις ελίτ. Υπάρχουν, αλλά μεμονωμένα και απομονωμένα. Έτσι χάνεται η δυναμική της ομάδας μιας πραγματικής ελίτ που μπορεί να παρασύρει ολόκληρες κοινωνίες μαζί της.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποστ σου ήταν πολιτικού περιεχομένου και πήγε στην Espresso. Όπως έπρεπε νομίζω.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι'αυτό το λόγο βρίσκουν το κενό οι κατασκευασμένες ελίτ, και αναλαμβάνουν τους ρόλους αυτούς παριστάνοντας κάτι που δεν είναι.

 

H Φύση (όπως λένε) αντιπαθεί τα κενά.

 

Αλλά δε συμφωνώ μαζί σου για το ότι δεν φταίει ο "λαός" (όχι πολιτικά, αλλά στο πλαίσιο που έθεσες), διότι έχω κατ' επανάληψη παρατηρήσει, ακόμη και σε επίπεδο παρέας, ότι όταν κάποιος/α επιχειρήσει να αναλάβει έναν πιο σημαίνοντα ρόλο στη κοινωνία, οι άλλοι τον λοιδωρούν - κοινώς, δεν αρέσει στον "λαό" να είναι κάποιος/α καλύτερός του. Έτσι, είναι πάντοτε χειρότερός του.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποστ σου ήταν πολιτικού περιεχομένου και πήγε στην Espresso. Όπως έπρεπε νομίζω.

 

Που ηταν το πολιτικο περιεχομενο Ray? Το οτι ο ΣΚΑΙ χρωσταει 2εκ στο ελληνικο δημοσιο μονο για τα ετη 2011 - 2014 και μονο για το 2% των διαφημισεων και κατα τ αλλα πουλαει φιλανθρωπια; Ελεος.

 

Επισης δεν ξερω τι δουλεια εχει ενα ποστ μου να μεταφερθει σε subforum στο οποιο δεν εχω και δεν επιθυμω να εχω προσβαση χωρις την αδεια μου.

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου