Προς το περιεχόμενο

νέα μπάντα, μόνη, ψάχνει.


feather

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1.οι αγγελιες συγκροτηματων ειναι μονο απο ερασιτεχνικες μπαντες

2.αν ειναι να "βγαλει" ενα χαρτζηλικι η μπαντα με τη προσθηκη ηχοληπτη το χαρτζηλικι δεν αυξανεται αλλα διαιρουμενο μειωνεται

3. για φαντασου εναν ηχοληπτη που θα εχει ζητηση απο πολλα γκρουπς ποσο γρηγορα η οχι θα μπορει να μαθει το στυλ τις καθε μπαντας που κνει ηχο?

 

δε διαφωνω καθολου με το σκεπτικο σου αλλα το βλεπω ως απολυτα ανευφικτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούσε ο feather να γράψει πιο σωστό πράγμα...

 

Στο εξωτερικό τα συγκροτήματα έχουν ένα ολόκληρο επιτελείο είτε είναι πρωτοεμφανιζόμενες μπάντες είτε είναι στο χώρο εδώ και χρόνια. Με το group μας είχαμε την τύχη να παίξουμε με αρκετά συγκροτήματα του εξωτερικού και πιάναμε τους εαυτούς μας να θαυμάζουμε κάθε φορά τον επαγγελματισμό τους.

 

Υπήρχαν standard τρεις τεχνικοί ήχου με τον δικό τους πάντα εξοπλισμό. Είχαν pre-programmed ψηφιακά desks και για on stage monitoring και για την κεντρική κονσόλα, pre-programmed effect processors και dynamics κλπ. Ήταν στην ώρα τους, έκαναν τις απαραίτητα negotiations για την επανατοποθέτηση των ηχείων του μαγαζιού (ΡΟΔΟΝ και Gagarin), έστησαν μέσα σε χρόνο dt και μέσα σε μισή ώρα είχαν τελειώσει και με το sound check! Και μιλάμε για set που περιλάμβανε και προηχογραφημένο υλικό, και live synths on stage και κιθάρα, μπάσσο, drums, και 3 φωνές... Ο ήχος κατά τη διάρκεια της συναυλίας υποδειγματικός. Οι ηχολήπτες "έπαιζαν" πραγματικά μαζί με το συγκρότημα. Δεν καθόντουσαν με τη φραπεδιά στο χέρι και με μισοκοιμισμένο ύφος πίσω από την κονσόλα... Γνώριζαν τα κομμάτια απ' έξω και ανακατωτά, αυξομείωναν τα auxiliaries εκεί που έπρεπε δίνοντας πινελιές εφφέ στις φωνές, χρησιμοποιούσαν το EQ εκεί που έπρεπε και όσο έπρεπε, και κάναν πραγματικό real time performing...

 

Και ας μην αφήσουμε απ' έξω και τον τεχνικό για τα φώτα που πιστεύω πως είναι τελικά όσο σημαντικός είναι και ο ηχολήπτης... Και αυτός πρέπει να γνωρίζει τα κομμάτια, να στήνει το set του πριν το live και να κάνει performing την ώρα της συναυλίας. Ένα live μπορεί να μετατραπεί σε "χλιαρό" (σούπα) όταν τα φώτα είναι υποτονικά και δεν υποστηρίζουν τη μουσική...

 

Εμεις αργήσαμε να αποκτήσουμε τον δικό μας ηχολήπτη. Έπρεπε να φάμε λιγο τα μούτρα μας με σχόλια του στυλ "ε, πολύ καλοί, αλλά ο ήχος ήταν απαράδεκτος, (μουντός, τα φωνητικά δεν ακούγονταν κλπ.)". Θέλαμε κάποια συγκεκριμένα πράγματα σε κάθε κομμάτι (πχ. συγκεκριμένο reverb στη φωνή, delay σε κάποιο σημείο, vocoder σε κάποιο άλλο) και αυτό δεν γινόταν με έναν session ηχολήπτη. Πόσες φορές είχαμε κάνει "σκονάκι" με τις ρυθμίσεις που θέλαμε και την ώρα του κομματιού εκείνος είχε πάει ...προς νερού του! No way. Ο ηχολήπτης θα πρέπει να συνεργάζεται με το group, να έχει μελετήσει τον ήχο του, να ξέρει να τονίζει τα δυνατά σημεία και να καλύπτει τις αδυναμίες...

 

Αν εξαιρέσουμε πάντως τις μπάντες που βλέπουμε στις αγγελίες τα περισσότερα ελληνικά group που κάνουν συχνά live κατέληξαν να έχουν τον δικό τους ηχολήπτη μετά από τραυματικές εμπειρίες κάποιων αποτυχημένων live. Στην Ελλάδα αργούμε, αλλά τελικά μαθαίνουμε... (αργά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοφα ολα αυτα που λες φιλε feather και απολυτως σωστα. Πραγματικα ειναι η αρχη του παντος. Οσο καλα και εαν ειναι δεμενη μια μπαντα, εαν δεν εχει το ατομο της για να βγαζει αυτο το δεσημο και απο τα PA δεν γινεται τιποτα. Το μονο προβλημα μερικες φορες ειναι οτι εαν ο καποια μερη του εξοπλισμου ειναι ενοικιασμενα, και ειδικα εαν ειναι κανενος μαγαζατορα, σκουρα τα πραγματα για τον ηχολιπτη. Αλλα ολα αυτα καταπολεμουνται ευκολα. Παντως προσοπηκα προτιμω να μοιρασω το χαρτζιλικι στα 5(ειμαι σε 4τραμελη μπαντα), παρα να εμπιστευομαι στον καθε βαρεμενο τον κοπο μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα του budget, ναι, είναι ...ένα θέμα. Και γίνεται μεγαλύτερο όταν ο ηχολήπτης με τον οποίο συνεργάζεσαι ζητάει τα μαλλιά της κεφαλής του...

 

Ο σκοπός ενός live είναι να προωθήσει ο καλλιτέχνης τη μουσική του και να κερδίσει ιδανικά το σύνολο του κόσμου που θα έρθει. Κάτι τέτοιο χωρίς καλό ήχο (και φωτισμό) είναι ανέφικτο, όσο καλή κι αν είναι η μουσική και το performing του group.

 

Πολλές φορές για τον λόγο αυτό τα groups έχουν κάνει live πληρώνοντας τον ηχολήπτη από την τσέπη τους εις βάρος της δικής τους αμοιβής. Ή αν μη τι άλλο, το budget διαιρείται δια έαν άτομο παραπάνω και πάλι εις βάρος των αμοιβών του group. Όμως τελικά δεν είναι έτσι. Γιατί ένας καλός ηχολήπτης που θα σου εξασφαλίσει ένα ηχητικά επιτυχημένο live στην ουσία σε βοηθάει έμπρακτα να κερδίσεις οπαδούς και να αυξήσεις τον κόσμο που θα έρθει την επόμενη φορά να σε δει... Περισσότερος κόσμος, καλύτερη προώθηση, μεγαλύτερες αμοιβές.

 

Επίσης οι διοργανωτές συναυλιών ρωτάνε συνήθως αν το group διάθέτει δικό του ηχολήπτη. Αν δεν έχει ο διοργανωτής θα πρέπει να πάρει δικό του (συνήθως επαγγελματία και υψηλά αμοιβόμενο) οπότε για αυτούς είναι ένα έξοδο παραπάνω.

 

Όταν ένα group κάνει το deal για μία συναυλία μιλάει συνήθως για ένα συνολικό budget. Ο μόνος διαχωρισμός είναι το equipment-list που ζητάει το group από τον διοργανωτή και η συνολική αμοιβή του. Εκεί, η βάζει έξτρα την αμοιβή του ηχολήπτη ή διατηρεί τη συνολική αμοιβή χαμηλή και διαιρείται το ποσό δια ένα άτομο παραπάνω... Δεν νομίζω ότι υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα budget. Το μόνο πρόβλημα μπορεί να είναι οι μικρότερες αμοιβές. Αλλά αυτό έτσι κι αλλιώς το λούζονται τα νέα συγκροτήματα και οι νέοι ηχολήπτες από τους διοργανωτές συναυλιών και τους επιχειρηματίες των συναυλιακών χώρων.

 

Αλλά με έναν μόνιμο ηχολήπτη έχει κανείς περισσότερες προοπτικές να κάνει καλύτερα live, να αυξήσει τον κόσμο που περιμένει και να αμοίβεται τελικά καλύτερα στο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Basically i think bands should start learning their equipement first and have a general idea of what they want to do and then look for an engineer. whats the point in having an engineer if you dont bring your own drumkit/amps/guitars etc at the gigs and use other peoples or the venues. That alone means that you dont have any idea what yous actual sound is but u only know what to play. This is the reason most bands have what they call "bad sound" in greek venues. Its not because they need a sound engineer but because they dont realise the importance of the equipement they are using. For example even if you have an engineer and you have a recording that you used a Fender twin to record in the studio or the rehearshals and then you go and use a huge marshall or whatever to play the same thing it will not sound the same. Unless of course you own both and know how to get them sound similar (which isnt the case). Bands in the UK dont have a group of people following them around unless they are making money from the gigs. the sound can be just as bad here if you dont have your own equipement to bring with you. I know very well that sound engineers are bored but there are a lot of things you can do to get good sound in the venues. for a start buy the engineer a drink...youll see a huuuuuuge difference...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας φάει στην μάπα επί πολλά συναπτά έτη την ανυπαρξία της "Ελληνικής σκηνής", με εταιρίες για τα πανηγυρια, επίπεδο συναυλιών για τα μπάζα, κράτος που "αγρόν αγοράζει" κ.λ.π., έχω να πω για την τίμια πρόταση του Feather...: Βρακί δεν έχει ο κ*λος μας-λουλούδια θέλει η π**τσα μας!

 

 

(Πράγματι, αν θέλετε να έχετε μια μικρή ελπίδα για στοιχειωδώς καλό ήχο, πρέπει να διαθέτετε δικό σας ηχολήπτη... αν τώρα τον βάλετε να κάνει δουλειές roadie τότε μάλλον... δεν θα έχει και πολλές γνώσεις-εμπειρίες...) :x

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας φάει στην μάπα επί πολλά συναπτά έτη την ανυπαρξία της "Ελληνικής σκηνής"' date=' με εταιρίες για τα πανηγυρια, επίπεδο συναυλιών για τα μπάζα, κράτος που "αγρόν αγοράζει" κ.λ.π., έχω να πω για την τίμια πρόταση του Feather...: Βρακί δεν έχει ο κ*λος μας-λουλούδια θέλει η π**τσα μας![/quote']

 

Τετοιες σκεψεις ειναι που μας πανε ακομη ποιο πισω. Δηλαδη τι να κανουμε? Ολη μερα να καθομαστε να κλαιγομαστε? Εαν δεν κανουμε κατι διαφορετικο με τα δεδομενα της χωρας μας πως θα παμε μπροστα? Εαν εχεις ηχοληπτη γνωστη, και γενικα καλη οργανωση, δεν θα κανεις συναυλια για τα μπαζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάει σε πολλά (Underground) Live [ Rap/Hip Hop/RnB ] και η κατάσταση είναι επιεικώς άθλια :evil: σε μερικές περιπτώσεις δεν καταλάβαινες τη λένε και σε άλλες απλά ακούς ένα θόρυβο, το ότι δεν υπάρχουν φράγκα είναι γεγονός το ότι με το ζόρι κάνουμε Live οι πρωτοεμφανιζόμενοι πιτσιρικάδες επίσης αλλά και το ότι ένα καλό συγκρότημα μπορεί να χαρακτηριστεί άθλιο λόγο ήχου είναι αδιαμφισβήτητο το λέω λόγου πήρας, πάνω σε αυτό το είδος μουσικής φυσικά (έχω κλάψει τα 5euro + beer πολλές φορές )

 

 

:lol: Και κάτι ακόμα όποιος διαθέτη studio η κάτι τέτοιο και ενδιαφέρεται για βοηθό παρακαλώ στείλτε μου e-mail (και καφέδες φέρνω και σκουπίζω και ότι θέλεις αρκεί να μάθω τη δουλειά δουλεύοντας ….δεν με ενδιαφέρουν λεφτά και τέτοια απλά το έχω διακαή πόθο να μάθω την δουλειά του ηχολήπτη)

 

 

σε όλους του ανθρώπους της γης Piece :wink:

uff P. *Μάγος*

~Hip-Hop Salonika~

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Νεος ηχοληπτης (δηλ. εγω) Προσφέρει τις υπηρεσίες του για Live σε μουσικούς και συγκροτήματα.

 

 

Τομές Πολύ Λογικές (Μπορώ Να Πληρωθω με μπύρες, Σουβλάκια και τσιγάρα)

 

 

**Μετα απο παρότρυνση του feather**

 

''Ειδικευση'' Στο χώρο του Rock, Metal, Alternative ήχου.

 

Οποιος ενδιαφέρεται ας στείλει προσωπικο μήνυμα..

 

Thanx

ay Respects To The Vultures For They Are Your Future...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Έχω πάει σε πολλά (Underground) Live [ Rap/Hip Hop/RnB ] και η κατάσταση είναι επιεικώς άθλια :evil: σε μερικές περιπτώσεις δεν καταλάβαινες τη λένε και σε άλλες απλά ακούς ένα θόρυβο' date=' το ότι δεν υπάρχουν φράγκα είναι γεγονός το ότι με το ζόρι κάνουμε Live οι πρωτοεμφανιζόμενοι πιτσιρικάδες επίσης αλλά και το ότι ένα καλό συγκρότημα μπορεί να χαρακτηριστεί άθλιο λόγο ήχου είναι αδιαμφισβήτητο το λέω λόγου πήρας, πάνω σε αυτό το είδος μουσικής φυσικά (έχω κλάψει τα 5euro + beer πολλές φορές )

 

 

:lol: Και κάτι ακόμα [b']όποιος διαθέτη studio η κάτι τέτοιο[/b] και ενδιαφέρεται για βοηθό παρακαλώ στείλτε μου e-mail (και καφέδες φέρνω και σκουπίζω και ότι θέλεις αρκεί να μάθω τη δουλειά δουλεύοντας ….δεν με ενδιαφέρουν λεφτά και τέτοια απλά το έχω διακαή πόθο να μάθω την δουλειά του ηχολήπτη)

 

 

σε όλους του ανθρώπους της γης Piece :wink:

 

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΣΥ ΜΑΓΚΑ TUFF_P

ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΡΕ ΒΟΥ ΣΕ ΠΑΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ

ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ

ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ

ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ .

ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ . ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ .

ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ .

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΥΝΤΙΟ Ή GROUP ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΡΓΑΣΙΑ .

ΑΝ ΕΙΧΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ , ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ .

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΚΙΑ

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΗΞΕΙ ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ .

 

ινδιανος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου