Προς το περιεχόμενο

Έληξε η υπόθεση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα σεβη μου.

Δεν ειμαι ηχοληπτης, αλλα θα με ελεγα audio enthusiast. :P (i wish i were... :'( )

 

Περιαυτολογια ON:

Ακομα θυμαμαι το ταπεινο 1999, να δινω 600.000δρχ για ενα πιτσι με celeron, ουτε που θυμαμαι ποση μνημην (αν ειχε  ;D) και να αγοραζω τοτε μαζι και την Sounblaster Live PlatinumII για να ηχογραφω με τα αδερφια μου τις μουσικες μου.

 

Τοτε, (ακουγονται choir που τα γραφω) ειχε το Cubasis! Ω τι ευτυχια! Ξαφνικα, εκει που γραφαμε με 2 κασετοφωνα, στο ενα οργανα, να παιζει, μετα και να ηχογραφει το αλλο κασετοφωνο αυτο που ακουγονταν, και αυτα που παιζαμε συγχρονως, να εχουμε οσα καναλια θελαμε (σχετικο το οσα...)

 

Και να ανακαλύπτω το envelope στον ηχο, και να φτιαχνω ηχους για το Vienna Font Studio για να παιζω. Να κοβω kicks απο cd συγκροτηματων, snares απο αλλου, να παλευω με τα δαιμονια, και να ηχογραφω. Μεχρι τοτε, το μονο που ηξερα απο eq ηταν το Bass/ Treble ενος ιστορικου Pioneer ενισχυτη του πατερα μου.

??? Τι στην ευχη ηταν ολα αυτα τα Hz, και γιατι ειχανε νουμερα, και γιατι δεν ειχανε απλα ενα Bass/mid/treble κουμπι να τελειωνουμε;;;!!! ;D

 

Ααα, να προσθεσω οτι δεν ειχαμε και το ιντερνετ του σημερα....

 

Πλεον, χαιρομαι για αυτα που μπορω και γραφω τωρα, εστω ετσι, μονο με αρκετο διαβασμα με βιβλια των Δωδη, David Moulton, Bob Katz, διαφορα pdf απο ολο το ιντερνετ, BBC archives κτλ...

 

Περιαυτολογια OFF: :o :o :o (επιτελους!)

 

 

 

Πού θελω να καταληξω;

Στο οτι ισως κινουμαστε πλεον σε λαθος μονοπατια....

 

-Γιατι θα πρεπει σωνει και καλα να αναπαραστησουμε εναν analog οργανο στον digital κοσμο; (αν οχι κυριως για το οικονομικο)

-Αν ποτε δεν ειχαν ανακαλυφθει τα συγκεκριμενα synths, και πολυ ωραια, τα ανακαλυπταμε σημερα στον digital κοσμο; Ποση διαφορα θα μας εκανε;

-Αν ακουγεται καλα ή ακομα καλυτερα το digital;

-Τοτε, ολα φτιαχνονταν με το δεδομενα και τα υλικα της εποχης. Δεν νομιζω κανεις τοτε να σκεφτοταν οτι μετα απο 50 χρονια θα ειχεαναδειχθει το analog στο Ιερο Δισκοποτηρο

 

 

Ο Νωε αν ερχοταν σημερα, την Κιβωτο δεν θα την εφτιαχνε με ξυλα.....Σκεφτειτε πώς θα την εφτιαχνε....

 

"If it sounds good, it is good!"

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το ιερό δισκοπότηρο των αναλογικών συνθ είναι λογικό να είναι κάποιο αναλογικό συνθ  ;D, όπως ακριβώς το ιερό δισκοπότηρο των λαμπάτων ενισχυτών θα είναι κάποιος λαμπάτος ενισχυτής, το ιερό δισκοπότηρο των ακουστικών πιάνο θα είναι κάποιο πιάνο κλπ κλπ.

 

Καλώς ή κακώς η εξέλιξη κάθε υποείδους συσκευής κάποια στιγμή τελειώνει, διότι ακριβώς βγαίνουν καινούργιες τεχνολογίες που με τη σειρά τους απορροφούν τους διαθέσιμους πόρους. Αν όμως κάποιος για αισθητικούς- καλλιτεχνικούς λόγους θέλει το ηχόχρωμα από τις παλαιότερες τεχνολογίες, θα στραφεί σε παλαιότερου σχεδιασμού μηχανήματα. Αυτό ακριβώς εξυπηρετεί η εξομοίωσή τους, διότι υπάρχει μεγάλο κόστος, και αρκετά άλλα προβλήματα όπως συντήρησης, σπανιότητας, μεταφοράς κλπ. Άρα μια εξομοίωση ενός ιερού δισκοπότηρου εξυπηρετεί πολύ κόσμο που αναζητά τα συγκεκριμένα ηχοχρώματα, και για αυτό και πολλοί κατασκευαστές στοχεύουν εκεί.

 

Από εκεί και πέρα τίποτα δεν τους εμποδίζει να εξελίξουν και κάτι άλλο πιο σύγχρονο, και αυτό ακριβώς κάνουν με τα άπειρα vsti που ξεφεύγουν από το κλασσικό analog emulation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Holystone, δεν διαφωνώ σε τίποτε, απλά επίτρεψέ μου μερικά σχόλια:

 

-Γιατι θα πρεπει σωνει και καλα να αναπαραστησουμε εναν analog οργανο στον digital κοσμο; (αν οχι κυριως για το οικονομικο)

 

Η αίτία για την επιθυμία μας για αναπαράσταση, δεν οφείλεται σε κάποιο είδος λαγνείας για το όργανο καθ' αυτό, αλλά οφείλεται στη λαγνεία μας για τις μουσικές της περιόδου στις οποίες διέπρεπε το όργανό. Δεδομένου ότι για πάνω από δύο δεκαετίες τα μεγάλα αναλογικά συνθς είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στον ήχο μπαντών που θαυμάζουμε, είναι λογικό πως είμαστε αισθηματικά κολλημένοι με αυτή την αισθητική και - όπως και με τις κιθάρες, τα τύμπανα κλπ - προσπαθούμε να είμαστε κοντά της.

 

Θα προσέξεις ότι νεότεροι άνθρωποι, ενδιαφέρονται πολύ λιγότερο για όλα αυτά. Άκουγα σε τραγούδι της Katy Perry να παίζει από πίσω (σαμπλαρισμένος, χωρίς αμφιβολία) ο ήχος από το πακμαν να τρώει κουκίδες - και ακουγόταν φανταστικά.

 

Αν ποτε δεν ειχαν ανακαλυφθει τα συγκεκριμενα synths, και πολυ ωραια, τα ανακαλυπταμε σημερα στον digital κοσμο; Ποση διαφορα θα μας εκανε;

 

Στο ψηφιακό σύμπαν, μπορείς να προγραμματίσεις κάτι που να μην έχει προφανές αντίστοιχο στον φυσικό κόσμο. Π.χ., στον φυσικό κόσμο δεν υπάρχει αυτό που λέμε non-destructive editing, όπως κάνουμε στο Word που σβήνουμε λέξεις χωρίς κανένα σημάδι.

 

Κανείς δεν θα μπορούσε να φτιάξει ένα πιάνο στον ψηφιακό κόσμο, αν δεν είχε προϋπάρξει το μηχανικό του αντίστοιχο.

 

Αν ακουγεται καλα ή ακομα καλυτερα το digital;

 

Καλά, καλύτερα κλπ, είναι υποκειμενικοί προσδιορισμοί και μάλιστα συγκριτικοί. Δηλαδή πρέπει να υπάρχουν και τα δύο για να γίνει αυτή η σύγκριση.

 

Τοτε, ολα φτιαχνονταν με το δεδομενα και τα υλικα της εποχης. Δεν νομιζω κανεις τοτε να σκεφτοταν οτι μετα απο 50 χρονια θα ειχε αναδειχθει το analog στο Ιερο Δισκοποτηρο

 

Όπως τα γράφει ο manosx.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως το περιγράφει ο Trolley.

Τελικά είναι το τι σε συγκινεί και ΓΙΑΤΙ σε συγκινεί.

 

Πχ ένα σούπερ DX / FX bass μου λέειΠΟΛΛΑ (παλαιότερα) γιατί μου θύμιζε Danger Zone αλλά και Maria Magdalena (με αυτά μεγάλωσα... )

Πάω στοίχημα ότι αν ήμουν 10 χρόνια μεγαλύτερος απλά θα μου φαινόταν ως άλλος ένας συνθετικός ήχος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Εδώ υπήρχε ο Καβούρης, αλλά τον βγάζω γιατί είναι εριστικό και σορρυ.

 

ο Καβούρης μια χαρά το πέρναγε το μήνυμα για όποιον ήθελε να το πάρει (σωστά)... κι από την πλευρά του πελάτη και του επαγγελματία... προσωπικά δεν τον βρήκα καθόλου εριστικό (και σαν concept)... καρκίνος άλλωστε...  ;);D

 

Και επίσης προσθέτω ότι αν ο ηχολήπτης, ή ο παραγωγός, ή όποιος τέλος πάντων έχει κάποιο λόγο να ενδιαφέρεται, καλό είναι να πηγαίνει την άρνηση του fix in the mix όσο μπορεί πιο πίσω, πιο πίσω και από το τι synth θα γραφτεί αν είναι δυνατόν, στο τι θα παίξει δηλαδή.

 

ο μόνος λόγος που μπορεί να "ενδιαφέρεται" είναι να του το επιβάλει ο "δοτικός" χαρακτήρας του και φυσικά η επαγγελματική ιδιότητά του (δεν μπορεί να το κάνει ως έμμισθος με την ώρα σε ένα studio, μόνο αν έχει δικό του)... και για να είμαστε και το δυνατόν ρεαλιστές όσες φορές και ο πελάτης το "επιτρέπει" το κάνει ακόμα και για το είδος του καφέ που θα πιει ο εκτελεστής...

 

αυτό που (ίσως) δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι (στην Ελλάδα με τα εκατοντάδες μικρά ή project studio και τα καλά παιδιά κατά κανόνα που τα έχουν), γίνεται κατά κόρον αλλά παράλληλα είναι και μια πηγή του προβλήματος που θέτεις... των κακών audio παραγωγών...

 

τι να κάνουμε... στην "ευχή" να μπορούσαν όλοι εκτός από ηχολήπτες να είναι και παραγωγοί και τσάμπα ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ... αλλά αυτά τα εύκολα "πρέπει" ειδικά σε μια χώρα που ο καθένας δηλώνει ότι γουστάρει και μετά ψάχνουμε τι φταίει, θέλουν λίγηηηηηη προσοχή... το "καλό είναι" που χρησιμοποίησες (που άνετα σαν "καλό" εμπεριέχει και την προαπαιτούμενη ικανότητα) την δεύτερη φορά, είναι άλλο... τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά... ;) 8)

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, στο σενάριο που έγραψα, σκάει ο εκτελεστής να γράψει synth bass με PSR του 80. Θα πρέπει να του πει κάτι ο ηχολήπτης, ή όχι; Τον αφορά τον ηχολήπτη το ότι τα μπάσα του κομματιού θα είναι σα να κλάνουν τζιτζίκια ή όχι; Θα πρέπει να τον προειδοποιήσει, έστω απλά να τον προειδοποιήσει ότι δεν είναι η καλύτερη επιλογή, ή όχι;

 

Και δε μιλάω για τον διεκπεραιωτή, το είπα ο καημένος ήδη δυο φορές. Εσύ έβαλες την παράμετρο του από καθέδρας και καλά υπεράνω  ηχολήπτη που...

 

 

 

τέλος, τον ηχολήπτη ποσώς τον απασχολεί αν σου "μπίσταγε"... :P

αν δεν σου "έκανε" ας χρησιμοποιούσες άλλο synth

 

 

 

Ποιόν εννοείς με αυτό; Τον απλό "έμμισθο με την ώρα"; Είναι δηλαδή κυκλικός συλλογισμός; Αυτός που δεν έχει δουλειά να ενδιαφέρεται δεν ενδιαφέρεται- Ευχαριστώ πολύ! Εμένα πάλι το μυαλό μου πάει στους κλασσικούς Ελληνάρες που ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ να ενδιαφέρονται, αλλά επειδή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ για το Χ είδος που αναλαμβάνουν, περιμένουν τα πάντα να κάτσουν μαγικά στη θέση τους, και ας έχει γίνει το έλα να δεις στο recording, όταν θα έρθει η ώρα να αναλάβουν με τα μαγικά χέρια τους και τα μαγικά αυτιά τους μπροστά στην κονσόλα τη μίξη. Ε λοιπόν δε θα κάτσουν τα πάντα μαγικά στη θέση τους, αν δεν μπιστάει το synth και το κάθε όργανο το αποτέλεσμα θα αποτύχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κούκλοι, μην τσακώνεστε. Είναι φανερό ότι ο npap κρίνει από τον εαυτό του, αλλά ο manosx κρίνει από τον μέσο όρο. Μόνο αν ο npap υιοθετήσει μία συντεχνιακή στάση μπορεί να απαντήσει για κάποιον άλλο, αλλά τότε είναι υποχρεωμένος ηθικά να υπερασπιστεί τον κλάδο του. Το ίδιο θα έκανε και οποιοσδήποτε καλός οδηγός ταξί.

 

Είμαι πάντα υπερ ενός καλού δικτυακού καυγά (και εσείς είσαστε υψηλής κλάσεως μέλη οπότε θα μας ανταμείψετε) αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ατελέσφορη η διαφωνία.

 

:)

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για μένα, πάντως ο npap είναι όντως μέλος πολύ υψηλής κλάσεως, οπότε από εμένα όντως "έληξε η υπόθεση".  ;D Άλλωστε καταλαβαίνω τι λέει, θέμα ορισμών είναι η διαφωνία όπως πολύ σωστά επισήμανες.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

από εμένα όντως "έληξε η υπόθεση".  ;D Άλλωστε καταλαβαίνω τι λέει, θέμα ορισμών είναι η διαφωνία όπως πολύ σωστά επισήμανες.

 

από μένα δεν άνοιξε καν "υπόθεση" (αν και το πάω κι άλλες 47 σελίδες άμα λάχει αν ο Στράτος έχει "παίξει" την πιθανότητα με υψηλή απόδοση  ;D) γιατί όντως δεν υπάρχει ουσιαστική διαφωνία... συμφωνώ απόλυτα ότι είναι θέμα ορισμών και προσέγγισης*...

 


 

απλά έχω μια ευαισθησία (κι όχι τόσο από συντεχνιακή αλληλεγγύη) έχοντας γνωρίσει μεν αρκετούς "συνάδελφους" με ημιμαθή τεχνογνωσία που μπορεί (μάλλον σίγουρα να) έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα της παραγόμενης δουλειάς, αλλά κανέναν με εμφανώς "δόλια τακτική" (όπως δυστυχώς και αποδεδειγμένα στους ταξιτζήδες που ανέφερε ο Πάνος)... και όχι γιατί είναι υπεράνω προς θεού... απλά κατά κανόνα δεν κάνει κανείς ("πραγματικά" κι όχι βγάζοντας μια σχολίτσα για καριέρα στο copy room) τον ηχολήπτη χωρίς "ψώνιο" (με την καλή έννοια)...

 

έτσι θεωρώντας (λάθος?) ότι ο Μάνος τους την "χρεώνει" με ευκολία παραβλέποντας το παραπάνω συμπερασματικό εκ της (δικής μου) εμπειρίας "αξίωμα", προσπάθησα να δώσω και την άλλη ματιά... τώρα αν δικαίως μου πείτε -και ο πελάτης τι φταίει αν τελικά το αποτέλεσμα είναι κακό, ε θα συνεχίζαμε ψάχνοντας τον απόλυτα κοινό ορισμό και μάλλον θα καταλήγαμε ίσως σε "κυκλικούς συλλογισμούς"...

 

για να μείνουμε στην ουσία προτείνω να αποκλείσουμε τις τραβηγμένες περιπτώσεις του psr που έθεσε παραδειγματικά ο Μάνος (που πυροδότησαν κακώς και την ανάλογη σε ύφος αντίδραση μου), για τον απλούστατο λόγο το ότι ένα studio ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ από τις παραγωγές του για να επιβιώσει... και να ήθελε να λειτουργήσει κακεντρεχώς ένας ηχολήπτης, δεν θα  τον έπαιρνε να μην επιχειρήσει σε λογικά πλαίσια να πείσει τον πελάτη για τις ορθότερες επιλογές, καθότι το αποτέλεσμα θα του φέρει ΚΥΡΙΩΣ τον(ους) επόμενο (στο ταξί δεν τον ξαναβλέπει και η σχετική αδιαφορία δεν έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο)...

 

τώρα για το εύστοχο σχόλιο του περί "μουσικού είδους" φαντάζομαι όλοι έχετε παρατηρήσει ότι κάποιο studio έχει "πέραση" στους ντεθμεταλαδες, άλλο στους σκυλάδες και πάει λέγοντας... τυχαίο?... ;)

 

τέλος (εφ όσον ξέρω) οι "Ελληνάρες" ηχολήπτες (ειδικά σε αυτό το επάγγελμα) είναι καταδικασμένοι, πλην αυτών που στηρίζονται αποκλειστικά σε ανάλογα "Ελληνάρες" πελάτες... ας ερχόσουν εσύ Μάνο μου να κάνεις project planning ή track recording coaching σε μουσικούς σαν τον μακαρίτη τον Χάρο (που έχω μνημονεύσει και παλιότερα) ας πούμε και θα μετρούσαμε χαρωπά αναθεωρήσεις αν δεν τον έπνιγες πριν την ώρα του... 8) ;D

 

αν αναφερόσουν σε αυτούς εξ αρχής παρανόησα και η συμφωνία είναι αυτονόητη νομίζω... ε άμα όμως θες να "αλλάξουμε" αυτούς πρέπει πρώτα να αλλάξουμε πολλλάααα πράγματα πριν...

ας περιορίσουμε (αν θέλουμε να την συνεχίσουμε σε αυτό το θέμα ) την κουβέντα ξεκινώντας ίσως από τους "πελάτες" που θέλουν να "μάθουν" και δέχονται τις (σωστές) προτροπές και κατευθύνσεις ενός ηχολήπτη σε ένα οποιοδήποτε πλάνο για μια παραγωγή που έχει ελπίδα ξορκίζοντας το απαίδευτο "we'll fix it in the mix" μια και "μαγικά χέρια" δεν έχει κανένας...

 

αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι (δον κιχώτες?... ίσως) πασχίζουν εδώ μέσα να αλλάξουν κυρίως "νοοτροπίες" σε εν δυνάμει "πελάτες" ως προς την απαραίτητη γνώση πριν την κρίση, την επιλογή και την επένδυση τους, σε σχέση με το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα στο όλον, ώστε να ενεργούν ανεξάρτητα κατασταλαγμένοι κι όχι αποσπασματικά ως όμηροι του hype μειώνοντας στο ελάχιστο τους "κακούς ηχολήπτες" που αλλιώς θα συντηρούσαν...

 


 

* όσοι δεν μείνατε στην πρώτη παράγραφο που αρκούσε για να "λήξει η υπόθεση" κακό του κεφαλιού σας... γι αυτό βάζουμε τα αστεράκια... :P ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου