Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν και παντού είμαι απέναντι στις υπερβολές των υπέρμαχων μιας αόριστης αναλογικής "ιδέας"¨, εδώ την "πάτησα" κατά έναν τρόπο...  ;) 8)

 

στα δείγματα πέραν της ομοιότητας, είναι εμφανής η ηχητική διαφορά στο συχνοτικό πεδίο σε όλο το φάσμα... το ένα (δεν θα πω ποιο) ακούγεται μεν ποιο "μουντό" αλλά μια έμφαση του  χαμηλομεσαία και μια "βρωμιά" κάτι σαν "ψευδολαμπάτη στογγυλάδα" στο υπόλοιπο φάσμα, το κάνει να φαίνεται σε γρήγορο άκουσμα ποιο "γεμάτο" στο τελικό άκουσμα και το καθιστά ίσως πιο ελκυστικό σε πολλούς (σε πρώτο χρόνο και σε μένα)...

 

σαν ηχολήπτης όμως (ειδικά σε απαιτητικά mix) θα προτιμούσα (με επιφυλάξεις και σίγουρα μετέπειτα επέμβαση) το άλλο το πιο "καθαρό" με την εμφανέστατα μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην υφή των ηχοχρωμάτων που παράλληλα (εννοείται συγκριτικά) φαινόταν να έχει σε κάθε δείγμα ενεργοποιημένο ένα  high pass φίλτρο με πιο μεγάλη κλίση οκτάβας και πάντα σε πιο ψηλή συχνότητα στο σημείο που ξεκινούσε να επιδρά (αν θεωρήσουμε ότι αυτό καλούταν να προσομοιάσει το άλλο)...

 

γενικά δεν έχω πρόβλημα "φετίχ" και κάθε φορά μιξάρω με σεβασμό σύμφωνα με την όποια υποκειμενική άποψη (επιθυμία) του πελάτη σε ότι έχει να κάνει με τα ηχοχρώματα, αλλά σε αυτή την περίπτωση αν με ρωτούσες ποιο είναι το αναλογικό και ποιο το ψηφιακό θα έπεφτα έξω (όπως και έγινε)...

 

βέβαια σε τέτοια test υπάρχει ένα αντικειμενικότατο φυσικό πρόβλημα "αξιοπιστίας" (πέραν των προθέσεων)... το αρχείο στην περίπτωση του ψηφιακού είναι "απόλυτα πιστό" στο original δείγμα του soft synth... αντίθετα στο αναλογικό θα υποστεί την θετική ή αρνητική "παραποίηση" ανάλογα μέσω της προενίσχυσης και του τμήματος AD που θα χρησιμοποιηθεί για την καταγραφή του...

 

όπως καταλαβαίνετε άλλο το αποτέλεσμα αν η ηχογράφηση του έγινε με έναν λαμπάτο manley σε μία Lynx Hilo κι άλλη με μια καρτούλα των 100€...

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως καταλαβαίνετε άλλο το αποτέλεσμα αν η ηχογράφηση του έγινε με έναν λαμπάτο manley σε μία Lynx Hilo κι άλλη με μια καρτούλα των 100€...

 

Γι' αυτό έγραψα ότι "άλλο το Moog και άλλο το ηχογραφημένο Moog".

 

Έβλεπα πρόσφατα ένα θαυμάσιο κινηματογραφικό ντοκυμανταιρ για έναν λαμπρό φωτογράφο, του οποίου έχω δει πρωτότυπες φωτογραφίες, πολλές εκτυπώσεις σε βιβλία και τώρα τις ίδιες στο ντοκυμανταίρ. Οι εκτυπώσεις στα βιβλία, είναι πολύ καλές (είναι διάσημος και ασχολούνται με τον σωστό τρόπο με το υλικό του), αλλά αν δεις μία φορά τις πρωτότυπες, δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδευτείς.

 

Κοινώς, και παρ'ότι το Diva είναι εκπληκτικά καλό, είμαι βέβαιος ότι δια ζώσης, οι διαφορές θα ήταν σημαντικές, όχι απαραίτητα υπέρ του "πραγματικού" οργάνου.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άπαξ και το Diva και το όποιο Diva μας κάνει ως synth, και κατά γενική ομολογία φαίνεται ότι όντως "μας κάνει", τίποτα δεν μας εμποδίζει από εκεί και πέρα να το φέρουμε στον "έξω κόσμο" με ένα καλό D/A converter και να υποστεί την ίδια επεξεργασία που θα περνούσε το moog, είναι μια τεχνική που κάνω πολλές φορές όταν με τρώει ο πισινός μου  ;D ;D ;D να περνάω π.χ. ένα vsti από λαμπάτο ενισχυτή κιθάρας, δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα σε αυτό.

 

Το θέμα δεν είναι άλλωστε η χροιά, διότι στη χροιά μπορείς να επέμβεις, άλλωστε μέσα στη μίξη έτσι και αλλιώς θα επέμβεις, σε πολλούς ήχους μάλιστα θα τους βγάλεις τα μάτια και τις μισές συχνότητες  ;D για να δέσουν με τα υπόλοιπα όργανα. Εκεί που δεν μπορείς να επέμβεις είναι στη συμπεριφορά του καθεαυτού synth, όταν ας πούμε άκουσα το τεστ, περίμενα να ξεχωρίσω εύκολα ποιο είναι ποιο απλά και μόνο από τις ατάκες των envelopes, που ως συνήθως στα vst είναι ψόφια και δεν "κλοτσάνε"  ;D αλλά με έκπληξη άκουγα και τα δύο synth να μπιστάνε δραματικά. Ενώ λοιπόν τη χροιά μπορείς να τη διαμορφώσεις με χίλιους τρόπους, αν δεν μπιστίξει η περιβάλλουσα του φίλτρου δεν πρόκειται να βγάλεις μπάσο, όσες δεκάδες λαμπάτους προενισχυτές να βάλεις για να το ηχογραφήσεις.

 

Από τη στιγμή λοιπόν που το Diva στέκει ως synth, μπορείς να του κάνεις ότι θέλεις, ηχογράφηση included.  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή λοιπόν που το Diva στέκει ως synth, μπορείς να του κάνεις ότι θέλεις, ηχογράφηση included.  ;)

 

Δύο θέματα, όμως (πάλι). :) :) :)

 

α) Κανείς δεν το κάνει όλο αυτό αν δεν τον τρώει ο λώλος του. Αυτή η διαπίστωση δημιουργεί ένα πλαίσιο που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

 

β) Εννοείται πως υποτίθεται ότι συγκρίνουμε δύο γυναίκες άβαφες. Αν έχουμε τη μία άβαφη, και την άλλη βαμμένη από τον Χαρίτο, είμεθα μερακλήδες μεν, φάουλ δε.

 

:)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δεν το κάνει αυτό ΓΙΑ ΤΟ DIVA  ;) Το moog θέλοντας και μη θα ηχογραφηθεί, οπότε αν θέλεις να "το βάψεις" με κάποιον "χρωματισμένο" προενισχυτή, ή με κάποιον λαμπάτο κομπρέσσορα, ή με την κοκκινισμένη μπομπίνα ρε αδερφέ  ;D ;D ;D τότε αυτό το ίδιο μπορείς, και μάλιστα ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να το κάνεις και στο DIVA μέσω D/A για να τα συγκρίνεις, δεν είναι άλλωστε πιο δύσκολο, ένα κανάλι αναθέτεις  ;)

 

Αυτό όσο αφορά το τι "κερδίζεις" από την ηχογράφηση. Για το τι χάνεις γενικά λόγω μετατροπής μιας αναλογικής πηγής σε ψηφιακή είναι μια εντελώς άλλη συζήτηση, η οποία αφού έτσι και αλλιώς μιλάμε για ένα online audio test σε ψηφιακή μορφή δεν μας αφορά, άλλωστε η μετριότητα των παλιότερων vsti στα παλαιότερα συγκριτικά με τα αναλογικά δεν κρυβότανε λόγω του A/D. Αν τώρα το συγκεκριμένο τεστ έγινε με soundblaster  ;D ;D ;D αυτό δεν το ξέρω, δεν το νομίζω όμως. Περισσότερες επιφυλάξεις θα είχα όμως για το αν αυτή η ομοιότητα διατηρείται για το μεγαλύτερο πλήθος των τιμών των παραμέτρων, ή απλά ο τύπος βρήκε κάποια sweetspots της DIVA και το παίζει μάγκας και μέγας εξομοιωτής  ;D γιατί είναι και sound designer και πουλάει ήχους αν δεν απατώμαι, οπότε ένα εικοσαρικάκι ψιλοστοίχημα ότι μας ψιλοδουλεύει με τον τρόπο που λέω το έβαζα  ;D Εντυπωσιακό όμως το αποτέλεσμα none the less  ;D 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό όσο αφορά το τι "κερδίζεις" από την ηχογράφηση.

 

Μάνο μου αυτό που εγώ μπορώ να πω υπεύθυνα, είναι ότι μια "κακή" πηγή, ελάχιστα μπορεί να κερδίσει από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ηχογράφηση...

 

ενώ από την άλλη μια "καλή" μπορεί να χάσει τα "ΠΑΝΤΑ"... ;) ;D

 

και το θέμα το έθεσα στο πλαίσιο που το θέτει εύστοχα ο trolley

β) Εννοείται πως υποτίθεται ότι συγκρίνουμε δύο γυναίκες άβαφες. Αν έχουμε τη μία άβαφη, και την άλλη βαμμένη από τον Χαρίτο, είμεθα μερακλήδες μεν, φάουλ δε. :)

 

γιατί το τύπος το "πουλάει" ως blind test το οποίο apriori  απαιτεί συγκεκριμένες προδιαγραφές τις οποίες παραβλέποντας να μας γνωστοποιήσει, μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τα συμπεράσματα του οποιουδήποτε... πράγμα όχι θεμιτό (δεν ξέρω κι εγώ αν το έκανε με soundblaster ή με AdLib  ;D αλλά θα έπρεπε ως εν δυνάμει πελάτες να το ξέρουμε)...

 

τέλος, τον ηχολήπτη ποσώς τον απασχολεί αν σου "μπίσταγε"... :P

αν δεν σου "έκανε" ας χρησιμοποιούσες άλλο synth (κι ας φώναζες και τον αγαπημένο μου Giannis να παίξει... ;D 

η χροιά του ήχου που του παραδίδεις πρέπει να είναι κατά το δυνατόν ποιο κοντά στο ποθητό σου εξαρχής... το "we'll fix it in the mix" έχει πεθάνει αν σε ενδιαφέρει "σοβαρή" δουλειά... :)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

τέλος, τον ηχολήπτη ποσώς τον απασχολεί αν σου "μπίσταγε"... :P

αν δεν σου "έκανε" ας χρησιμοποιούσες άλλο synth (κι ας φώναζες και τον αγαπημένο μου Giannis να παίξει... ;D 

η χροιά του ήχου που του παραδίδεις πρέπει να είναι κατά το δυνατόν ποιο κοντά στο ποθητό σου εξαρχής... το "we'll fix it in the mix" έχει πεθάνει αν σε ενδιαφέρει "σοβαρή" δουλειά... :)

 

 

Και αυτή η νοοτροπία έχει τα αποτελέσματα του να είναι οι περισσότερες ελληνικές παραγωγές χάλια. Γιατί αν μεν "ο ηχολήπτης" είναι απλός ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΧΟΥ, τότε ας πατάει τα κουμπάκια και ας γράφει τις πηγές που του φέρνουν, και ας είναι από PSR του 80. Αν όμως θέλει να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει να βρει τρόπο να πείσει τον παίχτη και το γκρουπ ότι καλό το PSR στο δωμάτιο και στην ταβέρνα, αλλά στο στούντιο θα ήταν καλύτερο να γράψουμε με κάτι άλλο, κάτι άβολο ίσως,  κάτι που θα μας δώσει καλύτερες πηγές όμως, γιατί όντως το fix in the mix δε λέει.

 

 

Στην πράξη όμως ποσώς τον απασχολεί, και βγαίνει το τουρλουμπούκι στο τέλος. Φυσικά σε καλές παραγωγές, και ελληνικές, η χερούκλα μπαίνει νωρίς και τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και αυτή η νοοτροπία έχει τα αποτελέσματα του να είναι οι περισσότερες ελληνικές παραγωγές χάλια. Γιατί αν μεν "ο ηχολήπτης" είναι απλός ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΧΟΥ, τότε ας πατάει τα κουμπάκια και ας γράφει τις πηγές που του φέρνουν, και ας είναι από PSR του 80. Αν όμως θέλει να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει να βρει τρόπο να πείσει τον παίχτη και το γκρουπ ότι καλό το PSR στο δωμάτιο και στην ταβέρνα, αλλά στο στούντιο θα ήταν καλύτερο να γράψουμε με κάτι άλλο, κάτι άβολο ίσως,  κάτι που θα μας δώσει καλύτερες πηγές όμως, γιατί όντως το fix in the mix δε λέει.

 

 

Στην πράξη όμως ποσώς τον απασχολεί, και βγαίνει το τουρλουμπούκι στο τέλος. Φυσικά σε καλές παραγωγές, και ελληνικές, η χερούκλα μπαίνει νωρίς και τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους.

 

το πας αλλού τώρα...

καλά ρε φίλε... διαβάζεις τι γράφεις?...  ::) (σε είχα και σε συμπάθεια  :P)...

απαιτείς δηλαδή από τον κάθε ηχολήπτη (και μάλιστα στις συνθήκες εργασίας και με τις αμοιβές της Ελλάδας) να μεταμορφώνεται σε παραγωγό και ξαφνικά ο κάθε κυρ Μήτσος με το psr να έχει τον Quincy Jones να του φτιάχνει ένα Thriller με κανά 500ρικο αντί των 750 χιλιάδων ???...

 

άκου θα πρέπει?... θα πρέπει τι?...  να πείσει?... ποιον και γιατί?... με την δική σου "νοοτροπία" γιατί δεν "κουνάει τα κουμπάκια" ο πελάτης μόνος του (αφού είναι τόσο ευτελής διαδικασία) για να είναι και όλοι ευχαριστημένοι ??? >:D...

 

τα συντεχνιακά είναι το χειρότερό μου (άλλωστε επαγγελματικά κινούμαι εδώ και πολλά χρόνια αλλού) αλλά έλεος...  O0

 

το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην Ελλάδα (όπως τουλάχιστον το έχω βιώσει προσωπικά), είναι ότι κατά κανόνα, καλή τη πίστη (και πολλές φορές υπερεκτιμώντας τα skills και την εμπειρία τους) οι περισσότεροι ηχολήπτες ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ (φιλότιμα ή από "ψώνιο") να υποκαταστήσουν και την δουλειά (ή μέρος της) του παραγωγού...

 

κι αυτό ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε συνδυασμό με τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΩΡΕΣ που τους δίνονται, οδηγεί ως πρακτική στο πλήθος των "κακών" αποτελεσμάτων...

 

όσο γι αυτούς που έχουν και την γνώση και την εμπειρία και το κουράγιο και καταφέρνουν "καλές παραγωγές" (παρά τις αντίξοες συνθήκες), πολλές φορές το σκυλομετανοιώνουν κυρίως για τα ατελείωτα "σεμινάρια" που δίνουν στον κάθε πικραμένο (φυσικά σε απλήρωτες ώρες) ώστε να τον "πείσουν", καθότι μπορεί να τους την πουν κιόλας, επειδή άκουσε ΚΑΤΟΠΙΝ την παραγωγή ο ξάδερφος Κίτσος του Μήτσου και με τον κλασικό ελληναράδικο βιασμό του αυτονόητου του ημιμαθή κάγκουρα, την έβγαλε "άχρηστη" επειδή τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε το psr, ... ;D

 

ντάξει δεν είναι οι ηχολήπτες στη χώρα μας και κανα "είδος προς εξαγωγή", αλλά μη γινόμαστε και Τσίπρες χωρίς τσίπες και κάνουμε το άσπρο μαύρο... :-*


σόρυ από όλους για το off topic και από τον manosx για το ύφος αλλά "επροκλήθην"... η πτωχή πλην τίμια μύγα μου παρότι εξορισμένη (είμαι συνήθως πιο αυστηρός απέναντι στους ηχολήπτες από τους πελάτες), δεν έχει ψοφήσει ακόμα... :angel:  ;D

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά, σας παρακαλώ κάντε το απίθανο, το μοναδικό.

 

Γράψτε καμιά 50αριά σελίδες, σε ένα θέμα με τίτλο "Έληξε η υπόθεση".

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Εδώ υπήρχε ο Καβούρης, αλλά τον βγάζω γιατί είναι εριστικό και σορρυ. Επιμένω όμως ότι...

 

"Το είπα εξαρχής, αν μιλάμε για έναν απλό μηχανικό ήχου, που πληρώνεται απλά για να χειρίζεται τα μηχανήματα, θα κάνει απλώς τη δουλειά του. Οπότε όντως έχεις δίκιο, ποσώς τον ενδιαφέρει το τι γράφεται, αρκεί να το γράφει πιστά."

 

 

Και επίσης προσθέτω ότι αν ο ηχολήπτης, ή ο παραγωγός, ή όποιος τέλος πάντων έχει κάποιο λόγο να ενδιαφέρεται, καλό είναι να πηγαίνει την άρνηση του fix in the mix όσο μπορεί πιο πίσω, πιο πίσω και από το τι synth θα γραφτεί αν είναι δυνατόν, στο τι θα παίξει δηλαδή.

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.