Προς το περιεχόμενο

Ο ορισμός του κακού distortion


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και αφού το πράγμα πήρε "φιλοσοφικές" διαστάσεις, να πω ότι θεωρώ πολύ δύσκολο για έναν μουσικό να ακούσει/απολαύσει ένα μουσικό κομμάτι ως ακροατής (μου συμβαίνει συνέχεια κι ας μην είμαι μουσικός).

 

Είναι δύσκολο να ακούσει το όλον χωρίς να αρχίσει να σκέφτεται τι παίζει/συνθέτει ποιος, πως, γιατί, κλπ.

 

Ομοίως θεωρώ πολύ δύσκολο για ηχολήπτη/μηχανικό ήχου να μην αρχίσει να σκέφτεται πως είναι οι χώροι, οι ήχοι, το pan, οι εντάσεις, κλπ.

 

Για να κανω το σπασικλάκι  ;D ;D

Σωστό σπασικλάκι όμως. 8)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 112
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Και αφού το πράγμα πήρε "φιλοσοφικές" διαστάσεις, να πω ότι θεωρώ πολύ δύσκολο για έναν μουσικό να ακούσει/απολαύσει ένα μουσικό κομμάτι ως ακροατής (μου συμβαίνει συνέχεια κι ας μην είμαι μουσικός).

 

Είναι δύσκολο να ακούσει το όλον χωρίς να αρχίσει να σκέφτεται τι παίζει/συνθέτει ποιος, πως, γιατί, κλπ.

 

Ομοίως θεωρώ πολύ δύσκολο για ηχολήπτη/μηχανικό ήχου να μην αρχίσει να σκέφτεται πως είναι οι χώροι, οι ήχοι, το pan, οι εντάσεις, κλπ.

  Για αυτό μου αρεσει και ακουω τζαζ......γιατι δεν εχω ιδέα πως παιζεται  ;D ;D ;D ;D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το κομμάτι είναι καταπληκτικό και ο ήχος είναι σούπερ.

 

 

 

Υ.Γ. Και αν θέλει κάποιος να τον βγάλει και ορθόδοξα (τον ήχο) το Mad Professor Fire Red Fuzz με το tone στα δεξιά τον έχει 98%.  ;)

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Και το κομμάτι είναι καταπληκτικό και ο ήχος είναι σούπερ.

 

 

 

Υ.Γ. Και αν θέλει κάποιος να τον βγάλει και ορθόδοξα (τον ήχο) το Mad Professor Fire Red Fuzz με το tone στα δεξιά τον έχει 98%.  ;)

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερο πετάλι. Συμβαίνει αυτόματα όταν υπεροδηγήσεις μια οποιαδήποτε high fidelity  βαθμίδα - συσκευή προενίσχυσης και δεν αποκοπούν τα παραμορφωμένα πρίμα στα μεγάφωνα.

Απλά αυτοί εδω έγραψαν και πόσο ακριβή ήταν.... :D

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήτανε κακό distortion κύριε Πάνο;  :D :D

 

Εγώ είμαι με Yameth. O ήχος είναι για live σε επαρχιακή πιτσαρία.

Το ότι τον έχουμε καταπιεί χίλιες φορές είναι άλλη κουβέντα.

 

 

Αυτές οι τεμπελιές που λανσάρονται ως άποψη, ούτε άποψη είναι ούτε "δημιουργικά ατυχήματα".

 

Δημιουργικό ατύχημα είναι π.χ. αυτό:

 

 

Αντιγράφω wiki για την κιθάρα που ακούμε (Ibanez Tallman):

The guitar has a faulty internal pickup that makes odd feedback noises, which Morello can adjust by tweaking the tone knob and using the guitars tremolo. This technique can be heard at the beginning of RATM's "Revolver", Audioslave's "Exploder", and the live version of Street Sweeper Social Club's "Promenade".

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι κάποιος θεωρεί ότι "έχει προοδεύσει" στον ήχο και στις τεχνικές ηχογράφησης, δεν σημαίνει τίποτα για κάποιον που δημιουργεί και ηχογραφεί αυτό που έχει στο μυαλό του. (edit: θα μπορούσα να επεκταθώ, σε Tom Waits και άλλους καλλιτέχνες που χρησιμοποιούν αντισυμβατικές μεθόδους, αλλά δεν είναι της παρούσης).

 

Και μπορεί δύσκολα κάποιος από μας (ούτε κάν κάποιος που υπερασπίζεται το κομμάτι σαν άποψη) να το έπαιζε έτσι, αν του ζητούταν να ηχογραφήσει ένα σόλο σε αυτό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό το badass fuzz εκεί που μπήκε, δεν ήταν μια πολυ καλή ιδέα που έδεσε το γλυκό.

Και μόνο ότι το συζητάμε 20τόσα χρόνια μετά, και κάποιος ένιωσε την ανάγκη να μας πει "πόσο κακό είναι" κάτι λέει.

 

Αν συμφωνούσαμε όλοι, δεν θα υπήρχε αυτό το κομμάτι!  ;D

Αυτή είναι η ομορφιά της μουσικής και της τέχνης κι ας γκρινιάζουν μερικοί !

 

Προσωπικά, χαίρομαι που αυτό που έγραψα εξαρχής, χωρίς να με έχει προβληματίσει ποτέ το "γιατί αυτό ακούγεται έτσι", ισχύει: ούτε distortion είναι, ούτε "κακό" όπως συγκλίνουν μέχρι και οι γνώμες όσων επιμένουν ότι δεν τους αρέσει, αλλά εν τέλει "εδεσε" μια χαρά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν υπαρχουν "κακoi ήχοι" ειδικα σε αυτα τα ΕΠΙΠΕΔΑ παραγωγων...

 

Υπαρχουν ηχοι που ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ή δεν λειτουργουν στο κομματι,και εδω ΠΡΟΦΑΝΩΣ λειτουργησαν.

 

Αν το παμε ετσι ο ηχος των ΝΤΡΑΜΣ στις παραγωγες των Steely Dan και ΕΙΔΙΚΑ στα σολο αλμπουμ του Fagen ειναι ΓΤΠ  ;D σαν να βαραει ο Gadd taperware με πετσετες cocomat απο πανω.... ;D και ομως ενω αντικειμενικα ειναι ΑΠΑΙΣΙΟΣ ηχος μεσα στο κομματι λειτουργει...

 

Παρτε εδω ΜΑΥΡΑ χαλια για ηχο τυμπανων οι παραγωγες του ΤΟΛΗ ΤΣΙΜΟΓΙΑΝΝΗ καλυτερα τυμπανα εχουν  ;D

 

 

και ομως λειτουργει  ;)

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ακουγα τις προαλλες και σκεφτομουν ακριβως αυτο:

είναι σιχαμένος ήχος από μόνος του αλλά μια χαρά λειτουργεί μέσα στο κομμάτι.

 

Αρρωστος,εως και ελεεινος ηχος για τα γουστα μου αλλα αν δεν τον ειχε το τραγουδι

θα εχανε νομιζω ολη τη "σφραγιδα" του.Θα ηταν κατι αλλο.

Στον πετανε στα μουτρα και θες δε θες τον ακους.

σαν να βαραει ο Gadd taperware με πετσετες cocomat απο πανω.... ;D

;D ;D ;D ;D ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Παρτε εδω ΜΑΥΡΑ χαλια για ηχο τυμπανων οι παραγωγες του ΤΟΛΗ ΤΣΙΜΟΓΙΑΝΝΗ καλυτερα τυμπανα εχουν  ;D

 

 

 

ποτέ μου δεν θα μπορούσα να τα φανταστώ αλλιώς....

 

δισκάρα!

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μπορούμε να γράφουμε σελίδες επί σελίδων για το τι ήθελε να δείξει ο παραγωγός όπως και για το ήθελε να να πει ο ποιητής.

Νομίζω ότι μιλάμε για μια αισθητική υπερβολή (που όμως δεν στάθηκε μοιραία ώστε να χαντακώσει εμπορικά ένα mainstream κομμάτι). Πόσοι ακροατές του είδους ασχολούνται με τον ήχο του distortion?

Δεν είναι το ίδιο πράγμα ούτε με το Psychocandy ούτε με την οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια για "καινούργιο" ήχο εκείνη την εποχή.

 

Ο άνθρωπος απλά είχε "περίεργη" (to say the least) αισθητική στους ήχους που έφτιαχνε.

Δείτε εδώ που το παίζει live: Εχει συμμαζέψει λίγο (πολύ) το τζιτζίκι αλλά παίζει ρυθμική με modulation που θυμίζει "κέρδισα κανονάκι" σε coin up arcade. Αν είχε δηλαδή αυτό το "παπί" στο studio θα λέγαμε ότι "δουλεύει μέσα στο κομμάτι"?

Μπορεί να το λέγαμε, αλλά το σωστό είναι. "Who cares, τη φωνή και τον στίχο ακούνε όλοι σε αυτή τη μουσική."

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου