Προς το περιεχόμενο

Αγορά πλήκτρων & εκμάθηση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

 

Εδώ και κάποια χρόνια έχω ένα αρμόνιο (Yamaha PSR-E333) το οποίο είχα αγοράσει όταν ξεκίνησα να κάνω μαθήματα πιάνου, ιδιαίτερα, τα οποία όμως σταμάτησα μετά από ένα χρόνο γιατί δεν ήταν πολύ καλά. Έκτοτε καθόμουν με τις ώρες και έπαιζα πράγματα μόνος μου, μάθαινα κάποιες κλίμακες, συγχορδίες, άρχισα να γράφω κάποιες μελωδίες (αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός μου εξαρχής), να δοκιμάζω να «βγάζω» τραγούδια ακόμη και αν δεν τα έπαιζα ακριβώς, κοιτώντας πχ τα ακόρντα για κιθάρα και «απλώνοντάς τα» κάπως στο πιάνο κ.ο.κ.

 

Στα μαθήματα είχα κάνει λίγη θεωρία, διάβαζα κ' έπαιζα (απλές) παρτιτούρες, όμως αφού τα διέκοψα δεν ασχολήθηκα ξανά με παρτιτούρες και τώρα χρειάζομαι ένα καλό refresh για να ξαναθυμηθώ να τις διαβάζω.

 

Αυτά για να καταλάβετε πάνω - κάτω το επίπεδό μου, ότι δηλαδή, παρότι δεν είμαι ολότελα άσχετος, δεν μπορώ να πω ότι έχω τρομερές γνώσεις ή δεξιοτεχνία στο όργανο. Το χρειάζομαι μόνο για να γράφω τραγούδια, δεν έχω δηλαδή βλέψεις σολίστα, απλά θέλω να κάνω αυτό που θέλω με τον καλύτερο/σωστότερο δυνατό τρόπο. Οπότε, τι θέλω:

 

Α. Το αρμόνιο-synth μου αυτό έχει αρχίσει και τα παίζει (λογικό, ένα φτηνό Yamaha αγορασμένο προ 5ετίας και βάλε), και ενδιαφέρομαι ν' αγοράσω ένα καινούργιο. Αρχικά δεν ξέρω αν πρέπει ν' αγοράσω πάλι τέτοιο όργανο ή ένα ηλεκτρικό/stage πιάνο (γι' αυτό και γράφω «αγορά πλήκτρων» στον τίτλο). Το δεύτερο, ένα stage piano δηλαδή, είναι η αλήθεια ότι και μου αρέσει περισσότερο και πιστεύω ότι θα με εξοικειώσει καλύτερα με λειτουργίες όπως τα pedal, που το κανονικό αρμόνιο δεν έχει.