Προς το περιεχόμενο

Η σημαντικοτητα του ερμηνευτη μιας συνθεσης.


Stoyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

 

Αντικειμενικα ψηφισαν?

Εκει ακριβως διαφωνω .

 

Γιατί να μην ψήφισαν αντικειμενικά;

Εννοείς ήταν "μιλημένοι" (άλλο αυτό...μπορεί να ταν ;D)  ή εννοείς ότι δεν μπορούσαν εκ των πραγμάτων;

 

Γιατί, μια ερμηνεία δεν μπορεί να έχει αντικειμενικά μετρίσιμα ποιοτικά στοιχεία;

Το σενάριο; (πρωτοτυπία π.χ.)

Η σκηνοθεσία (αφήγηση)

Φωτογραφία (κάδρα -πλάνα-φωτισμό) κ.ο.κ.

 

Θα στο πω αλλιώς, κάποιος μπορεί να αγαπάει την «Κούλα» και να είναι η πιο όμορφη στα μάτια του…..η πιο όμορφη στον κόσμο.

Η Κουλα όμως δεν θα μπορέσει να γίνει ποτέ μοντέλο ή να πάει στα καλλιστεία  αν δεν έχει τα μετρίσιμα χαρακτηριστικά που απαιτούνται (καλώς η κακώς- δεν εξετάζουμε αυτό) κατά περιόδους.

 

Π,χ, ύψος, βάρος, αναλογίες σώματος, προσώπου κλ.π.

Αυτά είναι μετρίσιμα μεγέθη αντικειμενικά.

Άλλο αν διαφωνείς με το 90-60-90.

 

Με την ίδια λογική μπορείς να διαφωνείς και με τα επίπεδα χοληστερίνης που το κάτω από 200 mg/dL (5,2 mmol/L) είναι ιδανικό, ενώ ένα επίπεδο κάπου μεταξύ 200-239 mg/dL (5,2-6,2 mmol/L) βρίσκεται οριακά κάτω από το νούμερο υψηλού κινδύνου. (ακόμα και αυτά τα νούμερα κατά περιόδους μεταβάλλονται, δεν είναι σταθερά).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 282
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

H "αναγνώριση/καταξίωση του ίδιου του έργου τέχνης / καλλιτέχνη" σε καμία περίπτωση δεν περιορίζεται στα βραβεία, πόσο μάλλον στα όσκαρ που ακολουθούν μετά από μερικούς μήνες από την προβολή της ταινίας. Πολύ ενδεικτικότερο για αυτό είναι το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου, και μαντέψτε που κατατάσει το citizen kane

 

American Film Institute - AFI's 100 Years...100 Movies

 

 

 

Προφανώς ρε Μάνο! Μιλάμε για μια ταινία - σταθμό στην ιστορία του κινηματογράφου. Σε ψηφοφορία του 1998 από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου (AFI) ανακηρύχθηκε η καλύτερη αμερικανική ταινία όλων των εποχών, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το Νονό (1972) του Φράνσις Φορντ Κόπολα. Η λίστα περιλαμβάνε 100 ταινίες και για την κατάρτισή της κλήθηκαν να ψηφίσουν 1.500 δημιουργοί, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, συγγραφείς και άλλοι παράγοντες της αμερικανικής κινηματογραφικής βιομηχανίας.

 

Διαφωνούμε όμως, στο δια ταύτα.

Το να αναγνωριστεί μετά από ένα εκατομμύριο χρόνια ότι η βραχογραφία του σπηλαίου των προανθρώπων είναι τέχνη, εμένα δεν μου λέει τίποτα για την "αντικειμενικότητα" και τα κριτήρια αυτού του ενός εκατομμυρίου χρόνων που μεσολάβησαν μέχρι να αναγνωριστεί ως έργο τέχνης.

Ο Πολίτης Κέην προβλήθηκε το 1941 και μισό αιώνα μετά, η AFI τον αναγνώρισε ως ταινιάρα. Δακρύσαμε!

:)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να μην ψήφισαν αντικειμενικά;

Εννοείς ήταν "μιλημένοι" (άλλο αυτό...μπορεί να ταν ;D)  ή εννοίς ότι δεν μπορούσαν εκ των πραγμάτων;

Εννοω οτι ψηφισαν κατα την υποκειμενικη γνωμη τους.

 

1. Η χολιστερινη δεν ειναι τεχνη.

2, Η "Κουλα" μπορει να ειναι η πιο ομορφη γυναικα του κοσμου γιατι το πιστευω εγω και αυτο φτανει.

Καποια μερα ισως το παραδεχτείτε κι εσεις

Οι μετρησεις μεση στηθος μπουτια δεν μου λενε τιποτα. Ανθρωποι με υποκειμενκη αποψη τις εθεσαν. Πριν 50 χρονια γουσταραν τις χοντρες. Η Σπεραντζα Βρανα ηταν το σεξ συμπολ  (εμενα μου αρεσε η Μαρθα Καραγιαννη)

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ινστιτουτο ειναι καποιο μηχανημα που ψηφιζει αντικειμενικα, στηριζομενο στους νομους του Χωκινγκ?  ;D

 

Αυτή η εντελώς λανθασμένη και παραπλανημένη άποψη ότι αντικειμενικό είναι μόνο ότι είναι αποδείξιμο με όρους φυσικής, οδηγεί σε όλη αυτήν τη φασαρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

{, AFI invited more than 1,500 leaders from across the American film community – screenwriters, directors, actors, producers, cinematographers, editors, executives, film historians and critics among them – to choose from a list of 400 nominated films compiled by AFI and select the 100 greatest American movies.}

 

Το πιο σημαντικό δεν πρόσεξες μάλλον.

 

Ποιοι ψήφισαν.

 

Ψήφισαν αυτοί που ΜΠΟΡΟΥΝ αντικειμενικά να κρίνουν.

 

Σίγουρα όχι η..... γιαγιά που αγκαλιάζε τον ΑλεκΣη πάντως :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εννοω οτι ψηφισαν κατα την υποκειμενικη γνωμη τους.

 

Η χολιστερινη δεν ειναι τεχνη.

 

Άλλο λέω, αν πούμε ότι καλή ταινία (συμφωνησαμε λεμε- ειμαστε η Ακαδημία ;D)  είναι αυτη που π.χ. έχει πρωτότυπο σενάριο, και έχουμε να κρίνουμε 4 ταινίες.

 

Οι 3 αφορούν πλούσια που αγάπησε φτωχο και η τέταρτη......γάμο γάτας με αρκούδα ;D, δεν μπορείς  αντικειμενικά να εντοπίσεις την πρωτοτυπία; (θέλει μηχάνημα γι αυτό;)

 

Το ίδιο ισχύει και στους διαγωνισμούς ομορφιάς (αν πληρούνται οι "όροι" που έχουν τεθεί)-μια κοντή χοντρη θα χάσει απο μια ψηλη λεπτή αντικειμενικά...οχι γιατι ειναι σωστό, αλλα γιατι αυτοι ειναι οι όροι και μετρούνται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

{, AFI invited more than 1,500 leaders from across the American film community – screenwriters, directors, actors, producers, cinematographers, editors, executives, film historians and critics among them – to choose from a list of 400 nominated films compiled by AFI and select the 100 greatest American movies.}

 

Το πιο σημαντικό δεν πρόσεξες μάλλον.

 

Ποιοι ψήφισαν.

 

Ψήφισαν αυτοί που ΜΠΟΡΟΥΝ αντικειμενικά να κρίνουν.

 

Σίγουρα όχι η..... γιαγιά που αγκαλιάζε τον ΑλεκΣη πάντως :)

Και ποιος μου λεει οτι αυτος που ψηφισε στην ακαδημια δεν ψηφιζε ΝΙξον? Καλυτερος ηταν απο την γιαγια?

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γίνονται δυο συζητήσεις παράλληλες / κινηματογράφος-φωτογραφία και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, αλλά δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω και στη φωτογραφία .

 

 

 

Το πιο σημαντικό δεν πρόσεξες μάλλον.

 

Ποιοι ψήφισαν.

 

Ψήφισαν αυτοί που ΜΠΟΡΟΥΝ αντικειμενικά να κρίνουν.

 

Σίγουρα όχι η..... γιαγιά που αγκαλιάζε τον ΑλεκΣη πάντως :)

 

Εγώ τι να προσέξω φίλε μου; Δεν επικαλούμαι εγώ καμία "αντικειμενικότητα". Ας το προσέξουν όσοι την ευαγγελίζονται.

Για μένα, δεν πά να ψήφισε και ο θεός ο ίδιος, ή ο εξωγήινος του Κούλη.

Αυτό λέω. Ότι για μένα θα ήταν ταινιάρα όποτε κι αν την έβλεπα. Ακόμη κι όταν δεν πήρε το Όσκαρ, ακόμη κι όταν ψηφίστηκε από τους ειδήμονες.

Και αυτό είναι κάργα υποκειμενικό, αφού αφορά το προσωπικό μου κριτήριο, όπως και του καθενός μας άλλωστε.

Όπως και εκείνων που ψήφισαν (φυσικά υποκειμενικά, όπως λέει ο Σπύρος Δ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γίνονται δυο συζητήσεις παράλληλες / κινηματογράφος-φωτογραφία και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, αλλά δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω και στη φωτογραφία .

 

Εγώ τι να προσέξω φίλε μου; Δεν επικαλούμαι εγώ καμία "αντικειμενικότητα". Ας το προσέξουν όσοι την ευαγγελίζονται.

Δεν πά να ψήφισε και ο θεός ο ίδιος, ή ο εξωγήινος του Κούλη. Αυτό λέω. Για μένα θα ήταν ταινιάρα όποτε κι αν την έβλεπα. Ακόμη κι όταν δεν πήρε το Όσκαρ, ακόμη κι όταν ψηφίστηκε από τους ειδήμονες. Και αυτό είναι κάργα υποκειμενικό, αφού αφορά το προσωπικό μου κριτήριο, όοως και του καθενός μας άλλωστε. Όπως και εκείνων που ψήφισαν (φυσικά υποκειμενικά, όπως λέει ο Σπύρος Δ).

 

Όχι,δεν είναι ταινιαρα επειδή ΕΣΕΝΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ σου αρέσει ακόμα και αν δεν πήρε βραβείο.

 

Είναι ταινιαρα γιατί ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΆ έχει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΌ σενάριο, σκηνοθεσία, φωτογραφία, ηθοποιία.

 

Και αυτά ΔΕΝ κρίνονται υποκείμενικα, αντικειμενικά κρίνονται...και είναι μετρήσιμα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μα δεν μιλάμε, για όλους το λέω και για όλες τις τέχνες,για το  τι μας αρέσει και τι όχι.

 

Μιλάμε ότι κάποιοι που ξέρουν σε όλες τις τεχνες συμφωνησαν (στην κάθε μια από αυτες) ότι αν ένα εργο έχει καποια χαρακτηριστικά που μπορούν να μετρηθουν (όπως προείπα).....ειναι "εργο τεχνης".

 

Αλλο επίσης αν διαφωνούμε με τους όρους, τα ανώτατα ή κατώτατα όριά τους ή ακόμα  και με αυτούς που τους έθεσαν.

 

Η διαφωνία μας όμως θα είχε έρισμα αν είμαστε ειδικοι.

Εγώ δεν είμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου