Προς το περιεχόμενο

Η σημαντικοτητα του ερμηνευτη μιας συνθεσης.


Stoyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τρομπετίστας πάντως θα πάει ο Miles έτσι δεν είναι;

Εγω φιλοους ειχα παιξει με εναν με τα χαλκινα της Γουμενισας που σκοτωνε.  ;D

(αληθεια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 282
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Χμμμμ.

Υποκειμενικα?

 

 

ΥΓ Δεν υπαρχουν βραβεια γκραμι, χρυσοι δισκοι, τοπ τεν κλπ για να επιλεξεις τον καλυτερο?

Δεν μπορω να συνεχισω αυτην την αναλυση γιατι δεν πιστευω στη θεωρια του καλλιτερου ολων.

 

Πιστεύω στη θεωρία της διακρισης τι ειναι τεχνη και τι οχι ,οπως αναλύθηκε παραπάνω, τόσο από έμενα οσο και απα απο άλλους (ενδεχομένως και καλλίτερα από έμενα)

 

Σίγουρα τα βραβεία δίδονται η θα επρεπε να δίδονται με καποια μετρήσιμα μεγεθη που προφανως δεν τα ξερω γι αυτο δεν είμαι σε καμια επιτροπή.

 

Edit: πάντως ολα αυτα τα βραβεία ειναι ανα κατηγορίες και δεν αφορουν τον καλλιτερο ολων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο αντικειμενικά στην ίδια πρόταση , ίσον ένα υποκειμενικό;

 

Αντικειμενικά, ο Steve Vai είναι καλίτερος κιθαρίστας από τον BB King.

Αντικειμενικά, ο Steve Vai δεν μπορεί να παίξει αυτό που παίζει ο BB King.

Υποκειμενικά, μου αρέσει περισσότερο ο Steve Vai.

(Ή o ΒΒ King - δεν έχει σημασία)

 

Και για το ποιος από τους δυο είναι για μένα πιο σημαντικός ως καλλιτέχνης, πραγματικά τίποτα αντικειμενικό δεν μπορεί να έχει σημασία, ούτε οι πωλήσεις τους ούτε το τι έφαγαν το μεσημέρι, ούτε το αν πήραν βραβείο και από ποιους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δυο αντικειμενικά στην ίδια πρόταση , ίσον ένα υποκειμενικό;

 

Αντικειμενικά, ο Steve Vai είναι καλίτερος κιθαρίστας από τον BB King.

Αντικειμενικά, ο Steve Vai δεν μπορεί να παίξει αυτό που παίζει ο BB King.

Υποκειμενικά, μου αρέσει περισσότερο ο Steve Vai.

(Ή o ΒΒ King - δεν έχει σημασία)

 

Και για το ποιος από τους δυο είναι για μένα πιο σημαντικός ως καλλιτέχνης, πραγματικά τίποτα αντικειμενικό δεν μπορεί να έχει σημασία, ούτε οι πωλήσεις τους ούτε το τι έφαγαν το μεσημέρι, ούτε το αν πήραν βραβείο και από ποιους.

Για εμενα είναι λάθος αντικειμενικο ;D να συγκρίνεις αυτους τους δύο γιατί ειναι apples and oranges.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τελειωνω με το παρακατω κειμενο που συμφωνω απολυτα και μεταφορικα μπορει να συνδεθει με ολες τις μορφες (καλης) τεχνης.

 

"Ο καλλιτέχνης είναι ο δημιουργός των «ωραίων» πραγμάτων.

Ο σκοπός του καλλιτέχνη είναι να αναδείξει την Τέχνη και να καλύψει/σβήσει τον καλλιτέχνη.

Κριτικός είναι αυτός που μπορεί να μετατρέψει/μεταφράσει με διαφορετικό τρόπο ή με ένα καινούργιο υλικό, την αντίληψή του για κάτι ωραίο.

Τόσο η ύψιστη όσο και η χαμηλότερη μορφή κριτικής είναι μια μορφή αυτοβιογραφίας (του κριτικού)…

Αυτοί που μπορούν να διακρίνουν τα άσχημα μέσα στα όμορφα πράγματα, είναι απλά διεφθαρμένοι, χωρίς να μπορούν να θεωρηθούν χαριτωμένοι. Και αυτό είναι λάθος.

Αυτοί που μπορούν να διακρίνουν τα όμορφα μέσα στα όμορφα είναι όσοι μπορούν να θεωρηθούν καλλιεργημένοι . Γι’ αυτούς υπάρχει ελπίδα…

Είναι οι «εκλεκτοί» για τους οποίους τα ωραία πράγματα σημαίνουν μόνο «Ομορφιά».

 

Η Ιδέα ενός ηθικού ή ενός ανήθικου βιβλίου , δεν υπάρχει.

Τα βιβλία είναι απλώς, καλογραμμένα, ή κακογραμμένα. Και αυτό είναι όλο.

 

Η απέχθεια που δείχνει ο 19ος αιώνας στην ιδέα του Ρεαλισμού, δεν είναι τίποτα περισσότερο από την οργή του Καλιμπάν όταν αντικρίζει το πρόσωπο του στον καθρέφτη.

Η απέχθεια του 19ου αιώνα για τον Ρομαντισμό, είναι η ίδια ακριβώς οργή με την οποία ο Καλιμπάν, δεν μπορεί να δει τον εαυτό του στον καθρέφτη.

Η ηθική στη ζωή του ανθρώπου, διαμορφώνει ένα μέρος του θέματος της ζωής του καλλιτέχνη, αλλά, η ηθικότητα της τέχνης, βρίσκεται μέσα στην τέλεια χρήση ενός ατελούς μέσου.

Κανένας καλλιτέχνης δεν επιδιώκει να αποδείξει τίποτε με την τέχνη του.

Ακόμα και πράγματα τα οποία είναι απολύτως αληθινά μπορούν να αποδειχθούν.

Κανένας καλλιτέχνης δεν έχει ηθικές συμπάθειες ( με το αντικείμενό του).

Μια ηθική συμπάθεια, είναι για τον καλλιτέχνη, ένας ασυγχώρητος μανιερισμός . Ποτέ κανένας καλλιτέχνης δεν είναι, νοσηρός.

Ο καλλιτέχνης μπορεί/δικαιούται να εκφράσει τα πάντα.

Η Σκέψη και η Γλώσσα είναι για τον καλλιτέχνη, απλά εργαλεία της Τέχνης.

Η Αρετή και η Διαστροφή, είναι για τον καλλιτέχνη τα υλικά της Τέχνης.

Από την άποψη της φόρμας, ο τύπος όλων των τεχνών είναι αυτός του μουσικού.

Από την άποψη του συναισθήματος, ο τύπος είναι η τέχνη του ηθοποιού.

Η Τέχνη στο σύνολο της, είναι ταυτόχρονα επιφάνεια και συμβολισμός.

Όσοι ψάχνουν κάτω από την επιφάνεια, το κάνουν εν γνώσει τους ότι παίρνουν οι ίδιοι το ρίσκο.

Το ίδιο ρίσκο παίρνουν και όσοι αποφασίζουν να ερμηνεύσουν τα σύμβολα.

Η Τέχνη καθρεφτίζει τον Θεατή και όχι την Ζωή!

Η ποικιλία των απόψεων σχετικά με ένα έργο τέχνης, δείχνει ότι το έργο είναι καινούργιο, καινοτόμο, σύνθετο, και ζωτικό/σημαντικό.

Όταν οι κριτικοί διαφωνούν μεταξύ τους σχετικά με ένα έργο τέχνης, τότε μπορεί κάνεις να είναι σίγουρος ότι ο καλλιτέχνης είναι σε απόλυτη αρμονία/συμφωνία με τον εαυτό του.

 

Μπορούμε να συγχωρήσουμε κάποιον ο οποίος δημιουργεί κάτι «χρήσιμο», υπό τον όρον ότι δεν αισθάνεται θαυμασμό γι’ αυτό.

 

Και με την ίδια λογική, η μοναδική δικαιολογία για κάποιον ο οποίος δημιουργεί Κάτι παντελώς «άχρηστο», είναι ότι έχει γι’ αυτό απεριόριστο θαυμασμό…

 

Κάθε μορφή Τέχνης, είναι σχεδόν άχρηστη…."

 

Το κείμενο αυτό προηγείται σαν εισαγωγή, του πρώτου κεφαλαίου του έργου του Όσκαρ Ουάϊλντ, "Το πορτραίτο του Ντοριαν Γκρέϋ".

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα είναι λάθος αντικειμενικο ;D να συγκρίνεις αυτους τους δύο γιατί ειναι apples and oranges.

 

Με συγχωρείς αλλά το γεγονός ότι μπορώ να τους συγκρίνω, σημαίνει αυτοστιγμή ότι δεν υπάρχει καμία αντικειμενικότητα σε αυτή τη σύγκριση που αποκαλείς "λάθος". Δεν εξετάζω αν κάποιος είναι "καλύτερος ή χειρότερος". 

 

παρατηρώ απλάς ότι κανένας από τους δυο δεν μπορούσε/μπορεί να παίξει όπως ο άλλος and that's the truth. AYTO είναι αντικειμενικό.

Το ποιον θεωρεί ο καθένας μας πιο σημαντικό για την τέχνη και γαι τη ζωή του, είναι το υποκειμενικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Με συγχωρείς αλλά το γεγονός ότι μπορώ να τους συγκρίνω, σημαίνει αυτοστιγμή ότι δεν υπάρχει καμία αντικειμενικότητα σε αυτή τη σύγκριση που αποκαλείς "λάθος". Δεν εξετάζω αν κάποιος είναι "καλύτερος ή χειρότερος". 

 

παρατηρώ απλάς ότι κανένας από τους δυο δεν μπορούσε/μπορεί να παίξει όπως ο άλλος and that's the truth. AYTO είναι αντικειμενικό.

Το ποιον θεωρεί ο καθένας μας πιο σημαντικό για την τέχνη και γαι τη ζωή του, είναι το υποκειμενικό.

Εσύ καλα κανείς και τους συγκρίνεις.

Απλά λεω οτι σε τυχόν βραβεία που λέγαμε δεν θα έμπαιναν στην ίδια κατηγορία.

 

Το σίγουρο είναι οτι και οι δυο είναι καλλιτέχνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ καλα κανείς και τους συγκρίνεις.

Απλά λεω οτι σε τυχόν βραβεία που λέγαμε δεν θα έμπαιναν στην ίδια κατηγορία.

 

Εσύ μετράς δηλαδή το ποιος καλλιτέχνης είναι πιο σημαντικός επειδή θα στο πουν τα βραβεία;

Αλί στους Syd Barrett, Aρθούρο Ρεμπώ και λοιπούς αβράβευτους... Έτσι θα χάσεις πολλά, δεδομένου ότι μπορεί να περιμένεις 50 χρόνια να αναγνωριστεί κάποιος Πολίτης Κέην.

 

Anyway, εγώ συνέκρινα δυο παιξίματα , δυο κιθαριστών. Σε κάθε περίπτωση είναι πιο accurate από τη σύγκριση των Yes με τους 2002GR.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω φιλοους ειχα παιξει με εναν με τα χαλκινα της Γουμενισας που σκοτωνε.

 

Τον συνέλαβαν ή κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος;

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε περίπτωση είναι πιο accurate από τη σύγκριση των Yes με τους 2002GR.

 

Η σύγκριση είχε γελάκια κοντά της.

Έλα στη μαγική αυλή να ονειρευτείς...

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου