Προς το περιεχόμενο
music man

Θόρυβος γείωσης σε stratocaster - custom wiring

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά χαρά. Σε μία παλιά μεξικάνικη Blade Stratocaster έχω κάνει κάποιες αλλαγές στα ηλεκτρικά: έχω βάλει διπλό μαγνήτη στη γέφυρα, αφαίρεσα το ένα tone και τώρα έχω ενα volume κι ένα tone για όλους τους μαγνήτες.

Λοιπόν δεν θυμάμαι με ποια σχέδια το είχα κανει αλλά τώρα που την ξεσκόνισα και συντήρησα, τη σύνδεσα στον ενισχυτή μετά από καιρό και παρατήρησα ότι έχει ενα hum σε όλους τους μαγνήτες, το οποίο όταν αγγίζω το βίσμα σταματάει. Ξαναάνοιξα την κιθάρα και είδα ένα καλωδιάκι γείωσης να έρχεται (μάλλον από τη γέφυρα) και να μη πηγαίνει πουθενά...μπορει να φταει αυτό? Αν ναι που πρέπει να πάει?

(Στη τελεκαστερ μου το καλοδιάκι αυτό, δεν πάει πουθενά πλέον, δε θυμάμαι γιατί το είχα ξεκολλήσει όταν έκανα παρόμοιες μετατροπές πάνω της, αλλά δεν έχει κανένα θέμα).

Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να αγγιζεις και να σταματάει το hum ΔΕΝ είναι θέμα γειωσης .Το αντίθετο ειναι θέμα γειωσης δηλαδή το να ακουμπας και να εχεις hum.Παρολλα αυτα το καλωδιακι που λες ειναι γειωση και πηγαινει στο μεταλλικο clamp απο πισω απο την κιθαρα.Για να εχεις προσβαση βγαλε το πλαστικο καπακι που εχει η strat στο πισω μερος και Πιάσε το εκεί με καλάι.Shielding έχει η κιθάρα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν είναι γειωμένο αυτό το καλωδιάκι τότε χορδές, γέφυρα είναι χωρίς γείωση (αν φυσικά έρχεται από την γέφυρα/βιμπράτο) οπότε λογικό να έχεις hum. Σύνδεσέ το στο καπάκι ενός ποτενσιομέτρου. Σε ένα καπάκι που γειώνεται, εννοείται.  :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και γω την ιδέα μου και πείτε μου πόσο εντός ή εκτός είμαι:

Οι μαγνήτες στέλνουν στο volume (η πιο απλή διάταξη έστω), δύο καλώδια, ένα σήματος και ένα γείωσης.

Το Volume βγάζει το σήμα στην έξοδο, η οποία έχει και αυτή γείωση (δεύτερο καλώδιο προς το volume).

To Volume γειώνεται το ίδιο (και έμμεσα και ό,τι υπάρχει γειωμένο πάνω του) μέσω ενός καλωδίου που πάει στο Clamp. Αυτό όμως έχει τα μεταλλικά ελατήρια που πάνε στη γέφυρα στην οποία πατάνε οι χορδές και εκεί τα χέρια μας οπότε τελικά μόλις πιάνουμε την κιθάρα-χορδές σταματά το (πολύ) hum.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντός είσαι, σχεδόν.  :)

 

Εκεί που είσαι λίγο εκτός είναι στο,

To Volume γειώνεται το ίδιο (και έμμεσα και ό,τι υπάρχει γειωμένο πάνω του) μέσω ενός καλωδίου που πάει στο Clamp.

 

Γιατί όλα γειώνονται στο βύσμα της εξόδου. Μαγνήτες, κύκλωμα volume & tone, bridge, χορδές, θωράκιση στο cavity ή pickguard, κτλ

 

Το hum μειώνεται όταν πιάνουμε τις χορδές γιατί γειώνεται το σώμα μας μέσω της κιθάρας το οποίο είναι πηγή θορύβου.  :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας γειώνει λοιπόν η γείωση του ρεύματος του ενισχυτή και το καλώδιο στο Clamp βοηθά ώστε να μην μένουν φορτία στον παίκτη ο οποίος και αυτός είναι γειωμένος.

 

Κάπου είχα διαβάσει ότι κάποτε η κιθάρα είχε "τινάξει" τον Δημήτρη Σταρόβα!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Είδα και κάποια άλλα καλώδια γειώνονταν στο πίσω μέρος του volume οπότε μετέφερα και το καλώδιο της γέφυρας εκεί και όλα εντάξει. Σας ευχαριστώ πολύ. (Βέβαια δε καταλαβαίνω το λόγο που η γέφυρα δίνει καλώδιο....)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
    • Μια χαρά είναι, άσε την να ζήσει στην ηλικία της χωρίς λίφτινγκ! Τι να πούμε κι εμείς!     Μια ζωή μέσα στους δρόμουυυς  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.