Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση πρώτα σε ταινία - έχει νόημα?


music man

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά, έχω μια απορία αλλά πρίν το δοκιμάσω θα ήθελα να ακούσω τι έχετε να πείτε... Έχω ένα κασετόφωνο TEAC V-2020S να κάθεται στο στουντιάκι μου και μου ήρθε η σκέψη:

 

Θα είχε νόημα να ηχογραφώ τη βασική φωνή (κυρίως η φωνή με ενδιαφέρει αλλά όχι μόνο) σε κασέτα και μετά να την περνάω στο cubase? Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά?

 

Θα πάρω πιο ενδιαφέρον σήμα ή χαμηλότερης ποιότητας από αυτό που παίρνω ήδη με τον παρακάτω εξοπλισμό που διαθέτω αυτή τη στιγμή?

Shure κλασικά δυναμικά, AKG c535

Golden Age 73 Junior

DBX 162SL

RME FIreface 800

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Σίγουρα θα είναι χαμηλότερης ποιότητας. Αν θα είναι πιο ενδιαφέρον είναι υποκειμενικό, αν και προσωπικά δεν θα έμπαινα σε καμία περίπτωση στη διαδικασία συγχρονισμού και ταλαιπώριας, κυρίως διότι έχω βρει τρόπους με συνδυασμό plug in να πηγαίνω προς αυτήν την lofi ηχητική κατεύθυνση. Βέβαια ήταν χρονοβόρο το να βρω αυτό που μου έκανε, αλλά άπαξ και το βρήκα η εφαρμογή του πλέον είναι απλούστατη.

 

Ειδικότερα για τη φωνή, θα έλεγα ότι υπάρχουν δυο περιπτώσεις: Ή έχεις φωνάρα,  ;D ;D ;D οπότε κελαηδάς απλά μπροστά από το μικρόφωνο, τα σπας και το όλο ζήτημα τελειώνει εκεί, ή δεν έχεις οπότε και τη NASA να βάλεις στην επεξεργασία δεν κάνεις τίποτα. Έχει πολύ μεγαλύτερο νόημα να ψαχτείς με το που σονάρει η φωνή, τις τονικότητες κλπ παρά να ταλαιπωρείσαι με την επεξεργασία. Αν πιστεύεις ότι έχεις όλα τα άλλα και το μόνο που λείπει είναι το κερασάκι του tape hiss καλά κάνεις και ψάχνεσαι, αλλά έχω δει πάρα πολλές φορές και ειδικά στη φωνή, να ψάχνουν άδικα το κάτι παραπάνω στα μηχανήματα και στη μίξη, να χάνουν χρόνο και χρήμα σε ακριβά μηχανήματα και μικρόφωνα, ενώ τελικά αν το πει το κομμάτι μια καλή φωνή δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω από μια σωστή καταγραφή και μια απλή και τυπική επεξεργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως θα μπορούσες να πειραματιστείς γράφοντας από την έξοδο του PC κάτι που έχεις ήδη ηχογραφήσει στο κασετόφωνο, και μετά να το γυρίσεις πίσω. Για να σου φύγει η ιδέα δηλαδή  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε ένα tape sim στα εφέ του track.

Η και σε ένα bus.

Εχω κάνει πειράματα και το αποτέλεσμα μπορεί να έχει και ενδιαφέρον με ήπιες ρυθμίσεις πάντα.

Νομίζω διαθέτει το cubase.

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ο "βιασμός" της δυναμικής περιοχής, ο έξτρα θόρυβος της ταινίας ή το συχνοτικό φίμωμα αν χρησιμοποιήσεις dolby, ενδέχεται να παρουσιάσουν αξιποιήσιμο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ως προς το ηχητικό αποτέλεσμα, αλλά σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν θα το κάνουν καλύτερο συγκριτικά...

 

από την άλλη ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ είναι το μεγαλύτερο "σχολείο" στην ηχοληψία οπότε και γω σου λέω να το κάνεις ξέροντας όμως περίπου τι να περιμένεις...

 


ΥΓ αν διέθετες ένα αξιόλογο open reel tape το πράγμα θα άλλαζε αρκετά ως προς το "προσδόκιμο ενδιαφέρον" αλλά εκεί η κουβέντα πάει αλλού και "σοβαρεύει" επικίνδυνα...:)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Φίλε manosx συμφωνώ απίστευτα με αυτά που λες , ξέρω πως το 80% είναι στη φωνητική ικανότητα του καθενός απλά μετά από κάποια πράγματα όπως τη δοκιμή ενός demo "Ferox Tape Emulator" στο οποίο μπορούσα να τεντώσω τη φωνή με έναν τρόπο που δεν το έκανε άλλος compressor ενώ παράλληλα με ένα setting πίεζε τα σίγμα παραμορφώνοντάς τα και γλυκαίνοντάς τα που ούτε κάποιο de-esser το έχει καταφέρει αλλά 1. ήταν demo και 2. η ψηφιακή παραμόρφωση ενώ στην αρχή μου αρέσει σχεδόν πάντα με χαλάει κάτι και στο τέλος το αφαιρώ και παίζω με πιο απλά plugins (eq, comp).

  Η άλλη επαφή μου ήταν όταν ηχογράφησα με τα RCA inputs στο κασετόφωνο ένα κομμάτι που είχα ήδη μιξάρει , και όταν το έκανα playback από το κασετόφωνο ακουγόταν πιο απλοποιημένο και λίγο πιο γλυκό. Γενικά όταν μιξάρουμε κάτι το ακούμε τόσες πολλές φορές που αν η χροιά είναι ενοχλητική κουράζει...

  Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ όταν το κομμάτι είναι δυναμωμένο με τρόπο που όλα τα όργανα γίνονται ένα αλλά παραμορφώνεται γλυκά. Μόλις πάω στο σπίτι θα σας στείλω και κάποιο δικό μου sample ώστε να είμαστε πιο κατατοπισμένοι, προς το παρόν θα σας στείλω κάποιο τραγούδι με αυτού του είδους την παραμόρφωση που πιστεύω οτι δημιουργείται από την πίεση στο master track:

Ένα υπερβολικό παράδειγμα που δυστυχώς η ποιότητα youtube είναι χάλια αν έχετε spotify ακούστε το εκεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου