Προς το περιεχόμενο
yameth

Oδηγίες χρήσης για τα synthesizer του ΝΙ Reaktor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πακέτο παραγωγής KOMPLETE απο την Native Instruments, συνοδεύεται από πληθώρα εργαλείων. Ενα απο αυτά, το REAKTOR περιέχει πολλούς "κρυμμένους" τρόπους έμπνευσης για σύνθεση.

 

 

Αν θέλετε να προσθέσετε ένα plug-in synth στο DAW και να ξεκινήσετε να παίζετε, η Native Instruments δημοσίευσε 3 βίντεο με βασικές οδηγίες για τα αντίστοιχα, ολοκληρωμένα synthesizer του REAKTOR.

 

Το μονοφωνικό MONARK,  (εδώ κατεβάζετε το demo)

 

 

το PRISM με Modal Modelling (εδώ κατεβάζετε το demo)

 

 

και το KONTOUR για Meta-Modulation. (εδώ κατεβάζετε το demo)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πακέτο παραγωγής KOMPLETE απο την Native Instruments, συνοδεύεται από πληθώρα εργαλείων. Ενα απο αυτά, το REAKTOR περιέχει πολλούς "κρυμμένους" τρόπους έμπνευσης για σύνθεση.

 

 

Αν θέλετε να προσθέσετε ένα plug-in synth στο DAW και να ξεκινήσετε να παίζετε, η Native Instruments δημοσίευσε 3 βίντεο με βασικές οδηγίες για τα αντίστοιχα, ολοκληρωμένα synthesizer του REAKTOR.

 

Το μονοφωνικό MONARK,  (εδώ κατεβάζετε το demo)

 

 

το PRISM με Modal Modelling (εδώ κατεβάζετε το demo)

 

 

και το KONTOUR για Meta-Modulation. (εδώ κατεβάζετε το demo)

 

 

 

Ναι ναι!!!!!!

 

Πραγματικά το REAKTOR είναι ένα φοβερό concept και στις σύγχρονες εκδόσεις του, με την υποστήριξη plug ins τριτων και όχι μόνο, γίνεται ένα ολοκληρωμένο ΚΑΤΑΣΤΕΥΑΣΤΙΚΟ εργαλείο, στο πλαίσιο του DIY, αφού μπορείς στο virtual περιβάλλον να κατασκευάσεις πρωτότυπα όργανα μέχρι και έναν ολοκληρωμένο σταθμό εργασίας δημιουργίας και επεξεργασίας ήχου με όλες τις δυνατές αναλογικές και ψηφιακές μεθόδους.

 

Οι συνδυασμοί περιορίζονται μόνο από τη φαντασία και το μεράκι.

 

Το βάθος είναι τόσο  βαθύ. Και για εμένα ήταν δύσκολο να δαπανήσω τον χρόνο που πραγματικά του αξίζει.

 

Αλλά και να μην ασχοληθεί κάποιος με αυτόν τον τομέα, υπάρχουν τόσα έτοιμα πράγματα και περιεχόμενα plug ins του περιβάλλοντός του μέσω του KOMPLETE τα οποία μπορείς να συνδυάσεις με τόσους συνδυασμούς οργάνων και εφφε κλπ κλπ.

 

Τι να πει κανείς, θα είναι πολύ λίγο για το REAKTOR.

To REAKTOR.............................................................

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Reaktor ειναι θησαυρος και σας το λεει καποιος που δεν εχει ασχοληθει καν με την DIY πλευρά του η οποία για πολύ κόσμο είναι και το δυνατότερο σημείο του.
Η ποιότητα του ήχου που παράγουν κάποια απο τα συνθς εκεί μέσα είναι απίστευτη.Από τη μέρα που άρχισα να παίζω με το μόναρκ δεν έχω ξαναπιάσει sylenth ή massive για δημιουργία μπάσου.
Το "κακό" είναι οτι το Reaktor είναι "αυτόνομο" κάπως και έτσι πολλές λειτουργίες του θέλουν να ψάξεις να τις μάθεις απο την αρχη.Πχ στο Reaktor τα synths λέγονται ensembles και για να σώσεις ένα δικό σου preset(πχ tou Monark) , πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις ένα νέο ensemble-αντίγραφο του Monark, να το σωσεις ως πχ Μonark 2, και μόνο εκεί μπορείς να σώσεις την δημιουργία σου.Και δεν έχει save κουμπι αλλά add που λειτουργεί κιόλας σαν switch που 1ο πάτημα=οn και 2ο πάτημα=off.
Εαν κάποιος δεν τα παρατήσει επειδή τα πήρε στο κρανίο απο την σύγχυση, το Reaktor θα τον ανταμείψει 100% καθώς έχει τα πάντα μέσα.Synths, step sequencers,random sound generators..Επίσης προσοχή στα tutorials.Αν εχετε Reaktor 6 και πάνω και το tutorial είναι απο έκδοση 5, θα παίξει 100% σύγχυση καθώς έχουν αλλάξει πραγματάκια ανάμεσα σε αυτές τις εκδόσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.