Προς το περιεχόμενο

Απορίες για πλανόδιους μουσικούς.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Heyy,

 

Θέλω να ξεκινήσω να παίζω στο δρόμο (Αθήνα), αλλά είμαι άσχετος για το τί χρειάζεται να ξέρω και να έχω εκτός απ'τα οργανά μου... Ορίστε οι αρχικές απορίες μου (οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα με βοηθήσει εξίσου  :))

 

1) Υπάρχουν πουθενά πηγές ρεύματος στο δρόμο? Κυρίως σε σημεία όπου συχνάζουν κι άλλοι, ή γενικά έχει κόσμο όπως π.χ. Θησείο...

 

2) Αν όχι, συνηθίζεται να ζητάς από ένα κοντινό μαγαζί για να πάρεις ρεύμα από εκεί?

 

3) Αν δεν παίζει τίποτα απ'τα παραπάνω, από που να ξεκινήσω να κοιτάω για μπαταρίες και γεννήτριες??

Ο εξοπλισμός μου προς το παρόν είναι πλήκτρα με 30 W και ηχειάκια 40 W (peak).

 

4) Eκτός απ'το να παίζεις αρκετά μακριά ώστε να μην μπλέκονται οι ήχοι, υπάρχουν καθόλου άγραφοι κανόνες για πλανόδιους μουσικούς (π.χ. αν έχει κάποιος ένα σημέιο καβαντζομένο ή αν θέλει να έχει μια περιοχή "δικιά του" ώστε να μαζεύει περισσότερο κόσμο) ?

 

5) Υπάρχουν νόμοι για τους πλανόδιους μουσικούς (π.χ. άδειες κλπ) ?

 

Γενικά, θέλουμε να παίξουμε πλήκτρα-σαξόφωνο, κυρίως για εξάσκηση και για πλάκα.  :)

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!  ;D

~ Moses

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάσει του νόμου, σε όλες τις χώρες της ΕΕ, υπεύθυνος είναι ο εκάστοτε Δήμος, οπότε καλύτερα να ρωτούσες στον Δήμο Αθηναίων.

Ο νόμος στο Ελλάντα, δε νομίζω ότι προβλέπει ξεχωριστά για μουσική δραστηριότητα (μας τσουβαλιάζει εν ολίγοις τους μουσικούς μαζί με άλλες "ψυχαγωγικές δραστηριότητες"), αναφέροντας ενδεικτικά ότι:

 

¨...για¨λούνα πάρκ, πίστες αυτοκινητιδίων, τσίρκο, μουσικές συναυλίες, επιδείξεις και άλλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, που ασκούνται από φυσικά ή νομικά πρόσωπα ως εμπορικές δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους, απαιτείται αυτοτελής άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας"

https://bit.ly/2tV5iSo

(στο παραπάνω ΦΕΚ, δες άρθρο 39 - ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ Ή ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ)