Προς το περιεχόμενο

Να κολλήσω τον καβαλάρη στην ακουστική μου;


George L

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα! Αγόρασα μία μεταχειρισμένη ακουστική πριν 3 μέρες και άλλαξα τις χορδές σημέρα. Παρατήρησα ότι ο καβαλάρης της γέφυρας(saddle) δεν ήταν κολλημένος και όταν παίζω τρίζει. Επειδή είμαι άσχετος από ακουστικές(ηλεκτρικές και κλασικές παίζω εδώ και 15 χρόνια) θα ήταν καλή ιδέα εάν τον κολλούσα; Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά χορδή τρίζει?

είναι χαραγμένος όπως ο πάνω καβαλάρης στα κλειδιά της κιθάρας?

δεν χρειάζεται κόλλημα στέκεται εκεί με την πίεση των χορδών  προσπάθησε να βγάλεις την χορδή που τυχόν τρίζει από την χαραγή  στο κόκκαλο και βάλε την λίγο αριστερά ή δεξιά από την χαραγή και ξανά δοκίμασε 

  • Like 3

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πάνω καβαλάρης είναι χαραγμένος(υπάρχει πάνω καβαλάρης που να μην είναι;). Ο τρίξιμο ακούγεται από κάτω. Κυρίως η μι η χοντρη και η μι η ψιλη τρίζουν, αλλά όλες λίγο πολύ αν τις χτυπάω δυνατά. Η εισδοχή για τον καβαλάρη είναι πιο μεγάλη από τον καβαλάρη και υπάρχει ένα μικρό κενό και αυτό προκαλεί το τρίξιμο καθως ο καβαλάρης εχει χωρο και κουνιεται μεσα στην εισδοχή.Αυτό που έκανα τελικά ήταν να βγάλω τον κάτω καβαλάρη και να τοποθετήσω ένα χαρτί. Μειώθηκε το τρίξιμο αλλά δεν έφυγε τελείως. Ίσως θα πρέπει να αλλάξω καβαλάρη με κάποιον μεγαλύτερο και καλύτερο ποιοτικά. Υποτίθεται πως βελτιωνεται και ο ήχος με κοκκάλινο καβαλάρη, ενω λόγω τριξίματος διαρρέει ενέργεια και σε μορφή έντασης αλλά και σε sustain.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Το τρίξιμο συνήθως συμβαίνει όταν η χορδή πατημένη βρίσκει σε κάποιο προηγούμενο ή επόμενο τάστο. Αυτό υποδεικνύει ένα χαμηλό καβαλάρη ή ένα χαμηλό nut ή μία κάποια παραμόρφωση στο μπράτσο.