Προς το περιεχόμενο
fusiongtr

Νέα ενότητα (request)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βλέποντας και ξαναβλέποντας το νέο look του noiz, θεωρώ ότι λείπει μια πολύ βασική ενότητα που θεωρώ must σε ένα site/forum μουσικής τεχνολογίας (και μουσικού ενδιαφέροντος γενικά).

 

Reviews

 

Όχι όπως να ΄ναι, αλλά δομημένα reviews για οποιοδήποτε όργανο, ή μέρος ηχητικού εξοπλισμού, hardware ή software.

Όταν λέω "δομημένα", εννοώ με επιμέρους σταθερά θέματα ανά review, όπως "γενικά", "ήχος", "κατασκευή", "ανθεκτικότητα", "υποστήριξη", "συμπεράσματα", "διάφορα", "ηχητικά δείγματα", "φωτογραφίες/βίντεο" (μια προφόρμα έτοιμη δηλαδή, με αυτά τα θέματα ανά review).

Δεν είναι ανάγκη να γράψει κάποιος σε όλα αυτά, όσα θέλει, και μπορεί.

Θα πρέπει όμως να γράψει ο reviewer τις προσωπικές του προτιμήσεις (πχ παιζω μέταλ, ήθελα κάτι που να ακούγεται έτσι, κλπ) αναφορικά με την επιθυμητή χρήση, έτσι ώστε (από την στιγμή που κάθε review είναι υποκειμενικό) να ξέρει ο αναγνώστης αν όντως υπάρχει πιθανότητα να τον ενδιαφέρει κάτι.

Μην γράφει δηλαδή "ενισχυτάρα" και εννοεί ότι με το gain στο 11 παίρνει κεφάλια, ενώ κάποιος άλλος μπορεί να θέλει κάτι με διαφορετικό ηχητικό προφίλ.

 

Υπάρχουν ήδη αρκετά reviews στο forum, αλλά είναι λίγο τυχαίος ο τρόπος σύνταξης, και το σημαντικότερο, χάνονται μέσα στο forum.

Ενώ σε μια ξεχωριστή ενότητα, κάθε θέμα που θα έχει σαν τίτλο το όνομα του προϊόντος, θα είναι πολύ εύκολο να βρεθεί, και να διαβαστεί, ενώ μπορεί να υπάρχουν πολλά reviews (από πολλά μέλη) για το ίδιο αντικείμενο (καθώς και ερωτήσεις από άλλα μέλη που απλά διαβάζουν το review, κλπ).

Νομίζω ότι υπάρχει πολύς κόσμος εδώ και με μεγάλη εμπειρία σε πάρα πολλά θέματα εξοπλισμού, και είναι κρίμα να μοιράζονται τις γνώσεις τους μόνο σε περίπτωση ερώτησης άλλου μέλους για κάποιο προϊόν μουσικού εξοπλισμού.

 

Τώρα θα μου πείτε ... θα αρχίσουν τα πληρωμένα reviews.

 

Δεν το πιστεύω αυτό από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στο noiz.

 

Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό να γίνει.

Νομίζω όμως ότι είναι επιθυμητό και από άλλους εκτός από μένα.

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ήδη στα σκαριά. Ευχαριστώ που το εντόπισες.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

Ανακοινώσεις



  • Αναρτήσεις

    • Επειδή εδώ και 2 χρόνια ψάχνω μεταπτυχιακά για τον κλάδο μου και έρχομαι σε επαφή με recruitment teams ιδρυμάτων από όλη την Ευρώπη, να πω ότι προφανώς και δεν υφίσταται σύγκριση εδώ με έξω. Είναι για γέλια -αν μπορείς να φύγεις- και για κλάματα αν είσαι αναγκασμένος να μείνεις εδώ.   Το δίλημμα δεν είναι κατά τη γνώμη μου το να κάτσει κανείς εδώ, ή να φύγει έξω. Προφανώς και αν μπορεί να φύγει, ας φύγει και να μη γυρίσει ποτέ, μιας και εδώ είναι τραγωδία η κατάσταση.   Το θέμα είναι αν αξίζει να δώσεις 300k+ για να βγεις από το Berklee, ή αν μπορείς να λάβεις αντίστοιχου επιπέδου σπουδές σε πανεπιστήμια της Ευρώπης, ή κάποια λιγότερο ακριβά στην Αμερική.   Για να το πάω αναλογικά, στον κλάδο μου τα 3 καλύτερα παγκοσμίως είναι το Harvard, το Princeton και το Stanford. Τα δίδακτρα είναι στο Θεό, αλλά ξέρεις ότι αν μπορέσεις να πας, μετά σου ανοίγουν 9 στις 10 πόρτες, είτε για PhD, είτε για να δουλέψεις και δε μιλάμε για entry μισθούς. Άρα δε μιλάμε για ρίσκο στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά για επένδυση μηδενικού ρίσκου, η οποία απλά είναι σχεδόν ανέφικτη οικονομικά.   Στην περίπτωση ενός ανθρώπου που θέλει να ασχοληθεί με τη μουσική από performer, έως δάσκαλος ή session, το Berklee ανοίγει παγκοσμίως όλες τις πόρτες για να "φέρει" πίσω τα χρήματα που επενδύθηκαν; Αν η απάντηση είναι "εξαρτάται", τότε καθαρά με τη λογική δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Να μου πείτε, μιλάμε για τη μουσική, ένα καθαρά θυμικό αντικείμενο, έλα όμως που δεν τρως με συναισθήματα, ούτε στο γιατρό πας με συναισθήματα...
    • Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το κάνει σε όλα τα presets και το κάνει με το volume kai gain στο μηδεν επίσης. Παλιά είχα τον fender mustang 2 v1 και δεν μ το έκανε. Ήτανε αθόρυβος..
    • http://theboot.com/reggie-young-elvis-presley-guitarit-dead-dies/?trackback=fbshare_mobile&fbclid=IwAR0YmUB1LeijWRgYJJjBzget-JABb36qVWOPoUXwMMTboiOtv8z1KLnTBIU
    • δεν τον έχω, αλλά πολλές συσκευές το κάνουν και συνήθως δεν εγκυμονεί κίνδυνο. Το κάνει και όταν έχεις το vol τέρμα κάτω? Για δοκίμασε   Τώρα για το χτυπημένο πακέτο, όχι δεν είναι αυτή η αιτία. 99% είναι φυσιολογικό. Πίσω θα το στείλεις μόνο αν έχει χτυπηθεί και έχει σημάδι το μηχάνημα
    • Στη βράση κολλάει το σίδερο...είχα ένα παλιό Teisco Professional του '70. Πήρα το ένα alnico μεγάφωνο της Pioneer από τον Teisco, το μέτρησα...6,7Ω (και το άλλο το ίδιο...), έκανα νέες τρύπες στο μεγάφωνο, το καθάρισα έφτιαξα καλωδιάκι και πλέον ο Epiphone φοράει βίντατζ 70s alnico μεγάφωνο. Άλλαξα και τις λάμπες της προενίσχυσης με του Teisco (Matsushita 12AX7) και   "ιδού ο Epiphone".      
×

Χρήσιμες πληροφορίες

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.