Προς το περιεχόμενο
reverbfun

Ένταση ήχου όταν πατάω πλήκτρα midi keyboard

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλοι μου καλησπέρα.

Έχω το USB/midi keyboard Alesis Q49 το οποίο το συνδέω με usb στον υπολογιστή και χρησιμοποιώ την κάρτα scarlett 2i2 usb καθώς και το cubase 5.

Η απορία μου είναι η εξής:

Όταν παίζω στο cubase διάφορα ψηφιακά όργανα με το  midi keyboard μέσω kontakt 5, ο ήχος καθώς πατάω τα πλήκτρα βγαίνει δυνατός όταν πατήσω με δύναμη το πλήκτρο, αλλιώς η ένταση είναι ανομοιόμορφη καθώς παίζω ένα κομμάτι.

Αντίθετα όταν πιέσω το πλήκτρο στο ψηφιακό πληκτρολόγιο του kontakt με το ποντίκι, ο ήχος βγαίνει πάντα πολύ δυνατός.

Πως διορθώνεται αυτό με τα πλήκτρα του  midi keyboard;;

Έχει να κάνει με το velocity ή κάποια άλλη ρύθμιση;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το midi kbd έχει ρυθμίσεις ευαισθησίας, ταχύτητας, έντασης κλπ.

Διάβασε το μάνιουαλ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Velocity

1) Πατας(πιεζεις) το midi/select

2) Πατας το φα, δευτερη οκταβα

3) Τραβας το DATA ENTRY SLIDER  προς τα εσενα, τερμα κατω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/1/2019 στις 11:23 ΜΜ, reverbfun είπε

... ο ήχος καθώς πατάω τα πλήκτρα βγαίνει δυνατός όταν πατήσω με δύναμη το πλήκτρο, αλλιώς η ένταση είναι ανομοιόμορφη καθώς παίζω ένα κομμάτι.

Αντίθετα όταν πιέσω το πλήκτρο στο ψηφιακό πληκτρολόγιο του kontakt με το ποντίκι, ο ήχος βγαίνει πάντα πολύ δυνατός.

Πως διορθώνεται αυτό με τα πλήκτρα του  midi keyboard;;

Παντως δεν χρειαζεται κατι διορθωση
To πρωτο bold ειναι αυτο που πρεπει να γινεται και οχι το δευτερο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλοι μου ευχαριστώ για τις απαντησεις καταρχην.

Θα δοκιμασω την συμβουλή του digisilence.

Σε ό,τι αφορά αυτο που λεει ο spyros delta, εγώ δεν ακουω πχ στο youtube να παιζουν τα ιδια vst οργανα και μια νοτα να ακουγεται και η επομενη να χανεται σε ένταση.

Είναι και αντιαισθητικό μουσικά για να δώσω να καταλαβετε!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, reverbfun είπε

Φίλοι μου ευχαριστώ για τις απαντησεις καταρχην.

Θα δοκιμασω την συμβουλή του digisilence.

Σε ό,τι αφορά αυτο που λεει ο spyros delta, εγώ δεν ακουω πχ στο youtube να παιζουν τα ιδια vst οργανα και μια νοτα να ακουγεται και η επομενη να χανεται σε ένταση.

Είναι και αντιαισθητικό μουσικά για να δώσω να καταλαβετε!

Ειναι θεμα σωστου παιξιματος.

Αν δεν εχει δυναμικες το παιξιμο μας (σε οποιοδηποτε οργανο) και οτι παιζουμε ειναι τερμα .... βραστα.

Εκτος κι αν εχει προβλημα το οργανο. Αλλο αυτο.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.