Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αγαπημένο πρωτόκολλο έχει λόγο να γίνει 2;

Τι λέτε;

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 30/1/2019 στις 10:37 ΜΜ, panorios είπε

Το αγαπημένο πρωτόκολλο έχει λόγο να γίνει 2;

Τι λέτε;

 

 

 

 Δεν ακούγεται και άσχημο, ιδίως για τις διευρυμένες δυνατότητες, όπως την περισσότερη ταυτόχρονα διαδιδόμενη πληροφορία,τις μεγαλύτερες πιθανώς δυνατότητες stepping για τις μεταδιδόμενες πληροφορίες σε θέματα διαμόρφωσης/προοδευτικής ευαισθησίας του ήχου, το θέμα της συνεργασίας των web-based εφαρμογών και για τις πληροφορίες για πολυκάναλη υλοποίηση και επεξεργασίας που θα τις κανει προσιτότερες και σε εμάς τους πιο απλούς χρήστες, όπως τα στυλ atmos και τέτοια.

 

 Γιατί όχι?

 Αφου συνυπολογίζουν και την προς τα πίσω συμβατότητα.

 Ενδιαφέρουσα πληροφορία.

 Ανάπτυξη, επενδύσεις, νέες θέσεις εργασίας.

 Να σπεύσουμε να το υιοθετήσουμε και εμείς, μετά τη διαστημική υπηρεσία και τα εγκαίνια του μετρο στη συμπρωτεύουσα να κάνουμε και τα ελληνικά εγκαίνια του midi 2.0 άμεσα να διορίσουμε και κόσμο για να ξαναπάρουμε τις εκλογές.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  • Χαχα 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, Konstantinos Dritsas said:

να ξαναπάρουμε τις εκλογές.

 

Καλά, ας πάρω πρώτα καινούριο υπολογιστή, που έχω μείνει στην σακαράκα του 2007 με επεξεργαστή που τρέχει στα 2,19, με μητρική που έχει max όριο 4gb (αν και έχω μόνο 2gb), να βάλω και πιο νέα windows που είμαι ακόμα στα xp, και μετά ... με τις εκλογές κάντε ότι θέτε εσείς.

 

Ξέρετε γιατί δεν παίρνω ακόμα pc?

Δεν είναι ότι βάζω το χέρι στην τσέπη και πιάνω παπούτσι, :classic_biggrin: όχι, απλά περιμένω να βγεί το νέο usb 4.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H σχετική είδηση έχει ως εξής:

 

Αργά αλλά σταθερά, γεννιέται ένα νέο spec MIDI και ο Σύνδεσμος Κατασκευαστών MIDI (MMA) και ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Μουσικής Ηλεκτρονικής (AMEI - η ιαπωνική ένωση MIDI) επιβεβαίωσαν ότι απέκτησε όνομα. MIDI 2.0!

 

Οι εταιρείες-μέλη συνεργάζονται ήδη για να αναπτύξουν πρωτότυπα βασισμένα σε ένα από κοινού αναπτυγμένο, σχέδιο προδιαγραφών. Οι εταιρείες αυτές είναι η Ableton/Cycling '74, Native Instruments, Art+Logic, Bome Software, Google, imitone, Roland, ROLI, Steinberg, TouchKeys και Yamaha.

 

Όπως και με την ανάπτυξη του MIDI 1.0, ο MMA και ο AMEI συνεργάζονται και μοιράζονται τον κώδικα στη διαδικασία, με τη δημιουργία πρωτοτύπων που θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του 2019. Εργάζονται επίσης για ένα νέο λογότυπο και τη δημιουργία ενός προγράμματος αυτοπιστοποίησης για τις εμπλεκόμενες εταιρείες.

 

Τα κυριότερα σημεία του MIDI 2.0 θα πρέπει να περιλαμβάνουν αυτόματη διαμόρφωση, νέες ενσωματώσεις DAW / web, αυξημένη ανάλυση και εκφραστικότητα καθώς και αυστηρότερο χρονισμό. Η συμβατότητα με τις συσκευές MIDI 1.0 αποτελεί επίσης βασική προδιαγραφή.

 

Οταν θα οριστικοποιηθεί το MIDI 2.0, οι προδιαγραφές θα είναι διαθέσιμες στην σελίδα https://www.midi.org/

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν το καταργούν τελείως και να τα αντικαταστήσουν όλα με ένα usb? ποιός χρησιμοποιεί midi το 2020? (εγώ, ο Δρίτσας και κανα 2-3 ακόμη καμένοι εδώ μέσα😎)

 

άντε να το ανακαλύψει και ο Λάκης σε κανα 2-3 χρόνια αμα πάρει κανα μεταχειρισμένο DX7...🤣😄

 

όλοι οι άλλοι στα εξωτερικά παντού μακ και usb(ια)...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 minutes ago, stavros_d80 said:

όλοι οι άλλοι στα εξωτερικά παντού μακ και usb(ια)...

 

Κι εγώ μακ ντακ θα έπαιρνα.

Αλλά είναι που ακόμα ψάχνω να βρώ τι είναι φθηνότερο.

Το μακ με προδιαγραφές τούμπανου πισιού, ή η μόνιμη αιμοκάθαρση αφού μόνο το ένα νεφρό δεν φτάνει να καλύψει την τιμή.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 1/2/2019 στις 1:15 ΠΜ, fusiongtr είπε

 

Καλά, ας πάρω πρώτα καινούριο υπολογιστή, που έχω μείνει στην σακαράκα του 2007 με επεξεργαστή που τρέχει στα 2,19, με μητρική που έχει max όριο 4gb (αν και έχω μόνο 2gb), να βάλω και πιο νέα windows που είμαι ακόμα στα xp, και μετά ... με τις εκλογές κάντε ότι θέτε εσείς.

 

Ξέρετε γιατί δεν παίρνω ακόμα pc?

Δεν είναι ότι βάζω το χέρι στην τσέπη και πιάνω παπούτσι, :classic_biggrin: όχι, απλά περιμένω να βγεί το νέο usb 4.

I know what you mean my friend...😎

windows.jpg

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
43 λεπτά πριν, stavros_d80 είπε

Γιατί δεν το καταργούν τελείως και να τα αντικαταστήσουν όλα με ένα usb? ποιός χρησιμοποιεί midi το 2020?

Πάρα πολλά πράγματα είναι βασισμένα πάνω στο MIDI, για πάνω από 30 χρόνια. Ακόμα και όσα χρησιμοποιούν USB ή BT, στην ουσία είναι MIDI over USB ή MIDI over BT.

Απλά με το MIDI 2 υπάρχουν αρκετές νέες δυνατότητες που κάποιες από αυτές ξεκίνησαν να βγαίνουν προς τα έξω σιγά σιγά και τώρα "μαζεύτηκαν".

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.