Προς το περιεχόμενο

Ρε μπας και χρησιμοποιούμε ΛΑΘΟΣ χορδές? (010-038)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

Αφενός είναι μέρος από τις "σαχλαμαρίτσες" που μου φάνηκε ότι είπε ο Μayer.

Aφ' ετέρου, στις τυλιχτές τον μεγαλύτερο ρόλο, μαγνητικά, τον παίζει ο πυρήνας της χορδής (steel) και το τύλιγμα παίζει ανάλογα με το κράμα (pure nickel, nickel plated steel) και την πυκνότητα περιέλιξης. Έτσι εξηγείται και το εμφανώς μεγαλύτερο output στη μπάσα Ε στην πλειοψηφεία των σετ. Ο πυρήνας στην Ε είναι περίπου όσο και η plain G.

 

Εννοείς το μποινγκ το "μπούκωμα"? Γιατί προσωπικά δεν ακούω διαφορά στην ένταση, ουδεποτε έχω ακούσει, ίσα ίσα νομίζω οτι οι λεπτότερες χορδές "σπάνε" τα βρώμικα του ενισχυτή πιο νωρίς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
12 ώρες πριν, rgxinap είπε

Εννοείς το μποινγκ το "μπούκωμα"? Γιατί προσωπικά δεν ακούω διαφορά στην ένταση, ουδεποτε έχω ακούσει, ίσα ίσα νομίζω οτι οι λεπτότερες χορδές "σπάνε" τα βρώμικα του ενισχυτή πιο νωρίς.

 

Όχι, εννοώ ότι η Ε έχει πάντα το μεγαλύτερο οutput στις τυλιχτές και η G αντιστοίχως στις plain. Kαι αυτό είναι πιο εμφανές σε μονοπήνιους, που έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία "διαβάσματος". Όσο φυσικά αυξάνονται τα gain συντελούνται compressions που εξομαλύνουν τις διαφορές. Αλλά το βασικό θέμα σε όλες τις 9-42, 10-46(πάνω-κάτω) είναι  ΕadGbe. 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

 

Όχι, εννοώ ότι η Ε έχει πάντα το μεγαλύτερο οutput στις τυλιχτές και η G αντιστοίχως στις plain. Kαι αυτό είναι πιο εμφανές σε μονοπήνιους, που έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία "διαβάσματος". Όσο φυσικά αυξάνονται τα gain συντελούνται compressions που εξομαλύνουν τις διαφορές. Αλλά το βασικό θέμα σε όλες τις 9-42, 10-46(πάνω-κάτω) είναι  ΕadGbe. 

 

χμμ, στους μονούς σε στρατ οι οποίοι είναι σε διαγώνια θέση, και όχι κάθετοι στις χορδές, το πλάτος της ταλάντωσης πάνω απο την Σολ είναι μεγαλύτερο απο ότι στην Μι (όπως ισχύει μεταξύ bridge και neck, εξου και οι neck pups είναι πάντα πιο αδύναμοι), οπότε είναι απολύτως λογικό εκεί να έχουμε περισσότερο output.

Αλλο πρόβλημα είναι η ευθυγράμμιση των πόλων, το spacing E-E, το pup action, αν χτυπάμε με την πένα πάνω ή κάτω κτλ. Γενικά δεν έχω παρατηρήσει πότε καποια διαφορά στην ένταση που να εστιάζεται αποκλειστικά στο πάχος της χορδής.

Ευκολο πείραμα, σε μια κιθαρα με υποψία διαφοράς έντασης μεταξύ λεπτή Μι και Σολ, αλλάζουμε θέση λεπτή Mi και Σολ, και δοκιμάζουμε.

 

Στο άλλο με την παραμόρφωση, είπα το ανάποδο, οτι έχω την αίσθηση οτι τα λεπτότερα set, παραμορφώνουν πιο γρήγορα στον ενισχυτή, ένδειξη (αν μη τι άλλο) του αυξημένου output (αν και αυτό φυσικά είναι 100% προσωπική γνώμμη).

 

αυτο τον καιρό δεν έχω καμία διάθεση να παίξω, όποτε βγαλω την όποια κιθάρα θα κοιταξω να βρω διαφορες στο output.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Αλλά το βασικό θέμα σε όλες τις 9-42, 10-46(πάνω-κάτω) είναι  ΕadGbe. 

 

Το οποιο θεμα σχεδον εξαφανιζεται στο 010-038 σετ .....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει να δοκιμάσω και το pure nickel 10-38 της pyramid με την πρώτη ευκαιρία, πιστεύω θα είναι πιο ζεστό και θα πεθαινει γρηγορα μουχαχαχαχαχαχα. Σόρρυ. Ειναι μια μάρκα που λατρεύω αλλα , αν δε σκουπιζεις λιγο τις χορδες μετα (ιου αντι-ροκ εν ρολ αισκος) μουνταινει η μι σε ωρες...

παρόλα ταυτα σλι κυ αζ χελλ και ηχαρα. Για τα βινταντζ γουστα μου οφ κωρς..

8FF17719-6233-47D8-A15C-376FD98FA052.png

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Πνοή και Νύξη said:

 

Όχι, εννοώ ότι η Ε έχει πάντα το μεγαλύτερο οutput στις τυλιχτές και η G αντιστοίχως στις plain. Kαι αυτό είναι πιο εμφανές σε μονοπήνιους, που έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία "διαβάσματος". Όσο φυσικά αυξάνονται τα gain συντελούνται compressions που εξομαλύνουν τις διαφορές. Αλλά το βασικό θέμα σε όλες τις 9-42, 10-46(πάνω-κάτω) είναι  ΕadGbe. 

η επιλογή της γραμματοσειράς είναι ενδεικτική υποθέτω

 

και αυτό γίνεται σε flat polepieces και σε staggered?

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, dimsonic είπε

η επιλογή της γραμματοσειράς είναι ενδεικτική υποθέτω

 

και αυτό γίνεται σε flat polepieces και σε staggered?

 

 

Εγω το ακουω παντου,δεν εχει ιδιαιτερη σημασια το pole staggering,ετσι κι αλλιως αυτο κανει compensation στο radius ..

 

Αλλα ΔΕΝ σας καταλαβαινω ρε παιδες.....ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ το και μονοι σας θα ακουσετε ή ΔΕΝ θα ακουσετε την διαφορα...τα 7 ευρω φοβαστε?  :classic_biggrin:

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Superfunk said:

 

 

Εγω το ακουω παντου,δεν εχει ιδιαιτερη σημασια το pole staggering,ετσι κι αλλιως αυτο κανει compensation στο radius ..

 

Αλλα ΔΕΝ σας καταλαβαινω ρε παιδες.....ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ το και μονοι σας θα ακουσετε ή ΔΕΝ θα ακουσετε την διαφορα...τα 7 ευρω φοβαστε?  :classic_biggrin:

εγώ βαριέμαι να τις αλλάξω, να μη μου κάτσουν και μετα να τις ξαναλλάξω...

πιό εύκολο μου μοιάζει να πάρω μια άλλη κιθάρα και να τις έχω πάνω...

αλλά βγαίνει πιό ακριβό.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

εγώ βαριέμαι να τις αλλάξω, να μη μου κάτσουν και μετα να τις ξαναλλάξω...

πιό εύκολο μου μοιάζει να πάρω μια άλλη κιθάρα και να τις έχω πάνω...

αλλά βγαίνει πιό ακριβό.

 

 

Φαντασου δηλαδη τι σκεφτεσαι για εμενα που αλλαζω χορδες καθε 10-12 ωρες παιξιματος...:classic_biggrin:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Superfunk είπε

 

 

Φαντασου δηλαδη τι σκεφτεσαι για εμενα που αλλαζω χορδες καθε 10-12 ωρες παιξιματος...:classic_biggrin:

....πλούσιο;😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου