Προς το περιεχόμενο

Ρε μπας και χρησιμοποιούμε ΛΑΘΟΣ χορδές? (010-038)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεγάλο θέμα το πάχος των χορδών και πως αντιλαμβάνεται ο καθένας τον "ήχο".

Για χρόνια έπαιζα με κλασσικές 10-46 αλλά μου φαινόταν πολύ αναιμική η Ε καντίνι.

Γι' αυτό άλλαξα σε 11 webstrings (11-14-18-28-38-50) και ευτυχώς δεν είχα αγοράσει πολλά πακέτα γιατί η μπασαδούρα και γενικά το μπούκωμα στην Ε μπάσα δεν παλευόταν με τίποτα.

Μετά πήγα σε 11 ernie ball (11-14-18-28-38-48) και ήρθα στα ίσα μου. Να σημειώσω και ότι άλλαξα μπράτσο καθώς και τεχνικό που έκανε πολύ καλό set up.

Μια ωραία πρωία κι επειδή σταμάτησα να παίζω όσο έπαιζα παλιά, αποφάσισα να χαμηλώσω κούρδισμα στο Eb καθαρά για να μην στρεσάρετε τόσο πολύ το μπράτσο και δεν πείραξα τίποτε άλλο.

Μετά απ' αυτό ήταν σαν να είχα άλλο όργανο, ηχητικά, παικτικά, σε όλα, κάτι που δεν μπορώ να το περιγράψω. Φοβάμαι και να αλλάξω χορδές που λέει ο λόγος για να μην χαλάσει η συνταγή.

 

Πάντως ο ήχος και στα 2 κλιπάκια είναι ο σκαστός "ήχος stratocaster" που κι εγώ έχω στο μυαλό μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως απο εμενα που οτιδηποτε πανω απο το κλασσικο 9-42 (d addario for ever) μου φαινεται οτι παλευω με συρματοσχοινα κ τενοντιτιδες μου κανει εντυπωση οτι σχεδον ολοι σας εισαστε σε σετ 10+ .

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, ekim είπε

Πάντως ο ήχος και στα 2 κλιπάκια είναι ο σκαστός "ήχος stratocaster" που κι εγώ έχω στο μυαλό μου

 

 

Το θεμα δεν ειναι μονο αυτο.

 

Η διαφορα στον ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ηχο μεσα σε μια ΠΑΡΑΓΩΓΗ ή μεσα σε μια ΜΠΑΝΤΑ που παιζει ζωντανα ειναι δραματικη με αυτο το σετ.

 

Καταρχην δεν "ανταγωνιζεσαι" τον μπασιστα....

 

Μετα δεν χρειαζεται να κοψεις μπασα με eq οταν μιξαρεις .... βασικα δεν χρειαζεται σχεδον να κανεις ΚΑΝΕΝΑ eq μια και η κιθαρα ειναι "ετοιμη" 

 

Ασε που δεν μπουκωνει και ο κακομοιρης ο ενισχυτης..

 

Το γεγονος  η κιθαρα ακουγεται "ΠΙΑΝΟ" ειναι απλα ενα ακομα καλο...

 

Με εξαιρεση την GRETSCH μου (λογω κινητης γεφυρας που δεν νομιζω να μπορεσει να συγκρατηθει απο τοσο ελαφρυ σετ αλλα μου αρεσουν και οι 11αρες σε αυτην ) νομιζω οτι πλεον ανακαλυψα το σετ μου ,εβαλα χθες και στην Les Paul και πρωτη φορα παιζω humbuckers & δεν ....αηδιαζω απο τον ηχο των ΜΙ και ΛΑ :classic_smile:...ασε που στην μικροτερη σκαλα της Les Paul το feel ειναι ακομα πιο slinky ...

 

Μιλαγα και με εναν φιλο μου το πρωι (ηχοληπταρας,κιθαρισταρας και εξαιρετικος παραγωγος) και μου ελεγε "κρυβε λογια" μια και αυτος το εχει ανακαλυψει το σετ αυτο εδω και χρονια.....😂

 

Το μονο μου προβλημα ειναι οτι εχω 25 σετ 010-046 EXL καβαντζα και δεν κΣερω πως θα τα ξεφορτωθω ...:classic_biggrin:    (παιζω τις tele μου που ακομα εχουν 010-046 και μου ακουγονται πολυ ανισόρροπες  🙂  σε σχεση με  αυτην που εχω βαλει το 010-038 σετ)...μου φωναζουν ΣΟΛ,ΣΟΛ,ΣΟΛ και δεν μΕ αρεσει καθολου  🙂 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν ξέρω αν παίζω με σωστές χορδές, αλλά παίζω με αυτές που μου βγάζουν τον καλύτερο ήχο για τη μουσική που παίζω. 10-52 σε singlecut κιθάρες, 10-46 σε Strat-Tele. Σε LPs πάω και σε 11-56, αλλιώς τις νιώθω μακαρόνια ακόμα και σε Standard E.

 

Έπαιζα για χρόνια με 9-42, αλλά δε συγκρίνεται το feel με τις 10άρες.

  • Like 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

λλιώς τις νιώθω μακαρόνια ακόμα και σε Standar

Ομοίως τις νιώθω μακαρόνια ακόμα και με 10-46 σε Les Paul 

 

Σε superstrat είναι ακριβώς όσο με βολεύει 

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Superfunk said:

Το μονο μου προβλημα ειναι οτι εχω 25 σετ 010-046 EXL καβαντζα και δεν κΣερω πως θα τα ξεφορτωθω ...:classic_biggrin:    (παιζω τις tele μου που ακομα εχουν 010-046 και μου ακουγονται πολυ ανισόρροπες  🙂  σε σχεση με  αυτην που εχω βαλει το 010-038 σετ)...μου φωναζουν ΣΟΛ,ΣΟΛ,ΣΟΛ και δεν μΕ αρεσει καθολου  🙂 

 

δηλαδη η μικρότερη μάζα της ΣΟΛ ευθύνεται για το μειωμένο outup? Μα στους μαγνήτες όμοια δεν είναι τα pole-pieces? Αν είχε σχέση με το πάχος/μάζα της χορδής τότε η πρίμα ΜΙ θα ακούγονταν περίπου 4-5 φορές πιο ισχνή (σύμφωνα την διάμετρο) σε σχέση με την μπασα ΜΙ και αν ισχύει η θεωρία του τετραγώνου (απο την 2η σελίδα του νήματος)

Quote

The big difference there is that you're using the .015 for the third, because if you use the .017 for the third, the actual sound of the guitar is very G-heavy. The electrical output of the strings is dependent on the square of the diameter; if you square all the diameters and look at them, you can get much more of an idea about the balance of the guitar.

τότε μιλάμε για 21 φορές (σύμφωνα με το τετράγωνο της διαμέτρου) πιο ισχνή.

 

Ακούγεται η πρίμα Μι 21 φορες πιο αδύνατη σε σχέση με την μπασα Μι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, rgxinap said:

Ακούγεται η πρίμα Μι 21 φορες πιο αδύνατη σε σχέση με την μπασα Μι?

 

Μάλλον έχει να κάνει με το πως το ανθρώπινο αυτί αντιλαμβάνεται την ένταση σε σχέση με τη συχότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, rgxinap είπε

 

δηλαδη η μικρότερη μάζα της ΣΟΛ ευθύνεται για το μειωμένο outup? Μα στους μαγνήτες όμοια δεν είναι τα pole-pieces? Αν είχε σχέση με το πάχος/μάζα της χορδής τότε η πρίμα ΜΙ θα ακούγονταν περίπου 4-5 φορές πιο ισχνή (σύμφωνα την διάμετρο) σε σχέση με την μπασα ΜΙ και αν ισχύει η θεωρία του τετραγώνου (απο την 2η σελίδα του νήματος)

τότε μιλάμε για 21 φορές (σύμφωνα με το τετράγωνο της διαμέτρου) πιο ισχνή.

 

Ακούγεται η πρίμα Μι 21 φορες πιο αδύνατη σε σχέση με την μπασα Μι?

 

Ιδέα δεν έχω.

Το ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ είναι που με ενδιαφέρει,αν ήταν να προσπαθούσαμε να αιτιολογήσουμε.... επιστημονικά τον ήχο της κιθάρας θα ήμασταν εδώ και καιρό στο ψυχιατρείο 🙂

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 ώρα πριν, rgxinap είπε

Ακούγεται η πρίμα Μι 21 φορες πιο αδύνατη σε σχέση με την μπασα Μι?

Αφενός είναι μέρος από τις "σαχλαμαρίτσες" που μου φάνηκε ότι είπε ο Μayer.

Aφ' ετέρου, στις τυλιχτές τον μεγαλύτερο ρόλο, μαγνητικά, τον παίζει ο πυρήνας της χορδής (steel) και το τύλιγμα παίζει ανάλογα με το κράμα (pure nickel, nickel plated steel) και την πυκνότητα περιέλιξης. Έτσι εξηγείται και το εμφανώς μεγαλύτερο output στη μπάσα Ε στην πλειοψηφεία των σετ. Ο πυρήνας στην Ε είναι περίπου όσο και η plain G.

  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Αφενός είναι μέρος από τις "σαχλαμαρίτσες" που μου φάνηκε ότι είπε ο Μayer.

Aφ' ετέρου, στις τυλιχτές τον μεγαλύτερο ρόλο, μαγνητικά, τον παίζει ο πυρήνας της χορδής (steel) και το τύλιγμα παίζει ανάλογα με το κράμα (pure nickel, nickel plated steel) και την πυκνότητα περιέλιξης. Έτσι εξηγείται και το εμφανώς μεγαλύτερο output στη μπάσα Ε στην πλειοψηφεία των σετ. Ο πυρήνας στην Ε είναι περίπου όσο και η plain G.

 

Σωστός.

Ειδικά στις GHS που είναι roundcore ο πυρήνας είναι μεγαλύτερος (και οι original Fender 010-038 ήταν roundcore)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου