Προς το περιεχόμενο

λαμπάτος ενισχυτής -θελω προτασεις


sonicapg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

 

 

Απο τα κρυφα διαμαντια της Marshall και με εναν απο τους  καλυτερους  ΚΑΘΑΡΟΥΣ ηχους Marshall ever.. 

 

Το να παρεις...Bugera αντι για αυτον θα επρεπε να ειναι κανονικα ποινικο αδικημα :classic_biggrin:

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, Πνοή και Νύξη said:


Mάλλον θέμα ενισχυτή και όχι μεγαφώνου τότε; Γιατί στον δικό μου (Blackstar Artisan 10 Anniversary) τιγκαρισμένο τέρμα με προ και τελικούς τσιτωμένους, boost κανάλι και ενίοτε κι ένα Τοnebender fuzz και είναι ακούνητα τα τζιτζίκια. Και καταλήγω ότι κάποιοι μηχνικοί σχεδίασαν ένα ολόκληρο μηχάνημα για να δουλεύει όπως του πρέπει. Μάλλον αυτοί ξέρουν καλύτερα ποιο μεγάφωνο του πάει. 

Και επειδη το σχεδιασαν μηχανικοι πρεπει να μου αρεσει ο ηχος του   combo dsl20 ? 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Όχι βέβαια. Τότε όλοι θα είχαν τον ίδιο ήχο. Εστίασα στην συνήθη τακτική, απόρροια του φετιχισμού μας με τον εξοπλισμό, να θέλουμε να ακούσουμε κάτι καλύτερο από τον εξοπλισμό μας ή να θεωρούμε τα στοκ ηχεία κατώτερα των περιστάσεων ή τυχαίως επιλεγμένα.

 

Mάλλον ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός με σπουδές και εμπειρία χρόνων πάνω στο σχεδιασμό κυκλωμάτων που αφορούν ενισχυτές ξέρει πέντε πράγματα καλύτερα από εμένα, στο τι μεγάφωνο θα επιλέξει να είναι εξοπλισμένο το μηχάνημα στο οποίο ξόδεψε εργατοώρες R&D για να βγάλει στην αγορά ώστε να πουλήσει και να επιβιώσει έτσι η εταιρεία του κόντρα στον σπουδαίο ανταγωνισμό.

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

 

Mάλλον ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός με σπουδές και εμπειρία χρόνων πάνω στο σχεδιασμό κυκλωμάτων που αφορούν ενισχυτές ξέρει πέντε πράγματα καλύτερα από εμένα, στο τι μεγάφωνο θα επιλέξει να είναι εξοπλισμένο το μηχάνημα στο οποίο ξόδεψε εργατοώρες R&D για να βγάλει στην αγορά ώστε να πουλήσει και να επιβιώσει έτσι η εταιρεία του κόντρα στον σπουδαίο ανταγωνισμό.

 

Πολλές φορές θεωρώ είναι και θέμα κόστους, δίνουν την δυνατότητα στον μηχανικό να επιλέξει ανάμεσα σε 2-3 μεγάφωνα που έχουν πάρει μαζικά και τελειώνει εκεί το θέμα. Για αυτό βλέπουμε και μικρές καμπίνες mdf υλικά και άλλες περικοπές. Τις περισσότερες φορές απλά δεν βγαίνει το κέρδος που έχουν θέσει σαν στόχο και ρίχνουν λίγο την ποιότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Celestion 70/80 που φορανε και οι δυο ενισχυτες (Blackstar & dsl20) ειναι ενα φτηνο αλλα τιμιο ΜΕΓΑΦΩΝΟ (και ΟΧΙ "ηχειο" :classic_biggrin: ) το οποιο εχει ΟΥΔΕΤΕΡΟ ηχο (σαν ενα φτηνο  underpowered EVM12L ενα πραμα ).

 

Αυτο αναλογα με το ειδος της μουσικης και τα εφε που χρησιμοποιει ο καθενας μπορει να ειναι και καλο αλλα και κακο...επισης σε καποια κυκλωματα ταιριαζει,σε καποια οχι...

 

Ξερω πολλους που το εχουν αντικαταστήσει με ακριβοτερα και "καλυτερα" μεγαφωνα και το μετανοιωσαν αλλα και πολλους που το χαρηκαν ιδιαιτερα....

 

Live & let live...

 

Σε ΦΤΗΝΟΥΣ ενισχυτες οι κατασκευαστες παντως πρεπει να βρουνε μια χρυση τομη για τα μεγαφωνα τους....το να βαλεις π.χ. στον dsl ενα Alnico Celestion των 250 ευρω ειναι κομματακι τρελλο....

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

🙂 Η ιστορία της CBS στην Fender με τους μηχανικούς να περνούν επιτέλους τις αλλαγές που δεν ήθελε ο Leo !

 

Πιο σοβαρά τώρα συμφωνώ ότι μια εταιρία ξέρει πολύ καλά τι ταιριάζει στα μηχανήματα της, αλλά υπάρχει και ο παράγοντας κόστος που παίζει ρόλο πολλές φορές, όπως και η αγορά στην οποία απευθύνεται ο ενισχυτής. Αν ξέρεις, οι μόντες μπορούν να τον κάνουν άλλο μηχάνημα. (Βέβαια, θα μπορούσες και να πάρεις απ την αρχή άλλο μηχάνημα 😉 )..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Alter είπε

Η ιστορία της CBS στην Fender με τους μηχανικούς να περνούν επιτέλους τις αλλαγές που δεν ήθελε ο Leo !

 

 

Και ομως ακομα και επι Leo Fender αλλα και μετα...άλλη τιμη είχαν οι ενισχυτες με τα Jensen,Utah, Oxford & CTS speakers και άλλη (20% ακριβοτεροι) με τα JBL....:classic_smile: 

 

Bεβαια μιλαμε για αλλο price point μια και οι ενισχυτες αυτοι στον καιρο τους ηταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ (σε τιμες ιδιες περιπου με τους σημερινους boutique) οποτε η χρηση πολυ ακριβων μεγαφωνων ηταν "εφικτη" .

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επειδη θα παιζει μονο σπιτι και σε ηχογραφησεις, πολυ χαμηλες εντασεις δηλ, και επειδη στα νιατα μας (κι ακομα 🙂) παιζαμε και κανα cannibal corpse που και που (εχω και metal zone!), παω σε celestion g12m greenback 16ohm 25 watt προς το παρον (αν και δεν ειναι και το πιο tight ηχειο αλλα ειναι καλο για κλασικο marshall ηχο). Το βρηκα με Palmer καμπινα στη γερμανια στα 165 ευρω (+15 μεταφορικα). Αλλα ακομα κοιταω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου