Προς το περιεχόμενο

Service Ηλ. Κιθάρας


Hollow Man

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες!

 

Είμαι νέος στο forum και χρειάζομαι την πολύτιμη βοήθεια σας.

 

Αρχικά να επισημάνω ότι οι γνώσεις μου γύρω από την κιθάρα είναι ελάχιστες και ο αδερφός μου ήταν αυτός που ασχολούνταν και ασχολείται, αλλά εδώ και κάποια χρόνια μένει στο εξωτερικό. Το θέμα μου είναι ότι τα Χριστούγεννα που ήρθε υποσχέθηκε στον ανιψιό μας που έχει αρχίσει να κάνει και αυτός τα βήματα του γύρω από τον χώρο της κιθάρα εδώ και κάποια χρόνια ( 10 ετών ), να του χαρίσει μία από τις ηλεκτρικές που έχει. Δυστυχώς μέσα στο χρονικό διάστημα που ήρθε Ελλάδα δεν κατάφερε να ασχοληθεί με την κιθάρα και ο κλήρος έπεσε σε εμένα να βρω ένα τρόπο να δώσω σε λειτουργική κατάσταση την κιθάρα μιας και ο μικρός το έχει καημό.

 

Το πρόβλημα μου είναι ότι είμαι άσχετος με το θέμα και δεν ξέρω που και σε ποιον να απευθυνθώ ώστε να πάω την κιθάρα να γίνει ένα τυπικό service. Έχω κάνει το googling μου αλλά είτε πέφτω σε πολύ παλιά θέματα είτε κάπου χάνομαι από τις τόσες διαφορετικές προτάσεις. Η κιθάρα είναι σε πολύ κατάσταση μιας και ο αδερφός δεν την είχε χρησιμοποιήσει για μεγάλο διάστημα και από το 2011 ήταν αποθηκευμένη. Η κιθάρα είναι μια ibanez της τάξεως των 500€ το 2007 - 2008 που έγινε η αγορά.

 

Αυτό που θέλω είναι να την πάω να γίνει ένα τυπικό service και ότι άλλο χρειαστεί με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος χωρίς να με κοροϊδέψουν μιας και δεν θα μπορέσω να την τεστάρω, ώστε να την δώσω στον μικρό να του φύγει ο καημός. Μένω Χαλάνδρι, οπότε οποιοδήποτε πρόταση σε περιοχές τριγύρω από την Αθήνα είναι καλοδεχούμενη.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρες κάποιον φίλο, φίλου για να βρεις κάποιον να την σενιάρει, γιατί τα κοράκια τέτοιες περιπτώσεις περιμένουν. Λίγο είναι καλοί σε αυτό που κάνουν και παράλληλα ευσυνείδητοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru