Προς το περιεχόμενο
1982angelo

Εκτίμηση αξίας ηλεκτρικής κιθάρας

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα συμφορουμίτες . Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας, όποιος ή όποια γνωρίζει..

Είμαι κάτοχος μιας ηλεκτρικής κιθάρας τύπου ταυράκι "yamaha sg 450", μοντέλο του 84 περίπου την οποία κατέσχεσα απο τον αδερφό μου χεχε 😜  . 

Απ' όσο γνωρίζω το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ιδιαίτερα συλλεκτικό στην Αγγλία και την περίοδο που αγοράστηκε στα 80s' πουλήθηκαν στην Ελλάδα 3 ή 4 κομμάτια  μόνο.

Όσο και αν έχω ψάξει όμως δεν έχω βρει άλλες πληροφορίες για το συγκεκριμένο όργανο . Μπορείτε να βοηθήσετε? Ευχαριστώ εκ' των προτέρων .

Επεξεργασμένο από 1982angelo

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Γιατί θέλεις εκτίμηση αξίας?

Για να γνωρίζω πόσο πολύτιμο όργανο διαθέτω προφανώς

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, 1982angelo είπε

Για να γνωρίζω πόσο πολύτιμο όργανο διαθέτω προφανώς

 

Δεν υπάρχει SG475,η φωτογραφία που έβαλες δείχνε μια SG500

 

Eδω είναι η ιστορία όλης της σειράς

 

https://www.vintageguitar.com/1979/yamaha-sg/

 

Σπάνια δεν ξέρω αν είναι, ιδιαίτερα πολύτιμη δεν είναι μια και είναι η φθηνότερη της σειράς και αν είναι του 84 είναι TAIWAN και όχι JAPAN.

 

Η σημερινή της αξία ,αν είναι σε εξαιρετική κατάσταση με θήκη, είναι γύρω στα 600-700 ευρώ.

 

Είχα μια SG2000 , γνωστή και ως "Santana model", εξαιρετική κιθάρα αλλά τρομακτικα βαριά.

 

Μια 100% original ΙΑΠΩΝΙΚΗ SG2000 πιάνει σήμερα γύρω στα 1500.

Επεξεργασμένο από Superfunk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, είχα δει οτί δεν υπάρχει πουθενά το 475 γιαυτό και έθεσα το θέμα.

Ευχαριστώ superfunk12

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο , είναι κατασκευασμένη  TAIWAN . Για το μέγεθος της είναι όντως βαριά και αυτή αν και έχω παίξει με κάποια βαρύτερα μοντέλα της gibson 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, 1982angelo είπε

Ευχαριστώ superfunk12

 

Να'σαι καλά.

 

Μη την δώσεις πάντως, είναι εξαιρετική κιθάρα με φανταστικούς μαγνήτες.Ολες οι 70s & 80s Yamaha με humbuckers έχουν υπέροχους μαγνήτες κλάσεις ανώτερους από αυτούς της Gibson της ίδιας εποχής.

Επίσης επειδή δεν έχει το μπρούτζινο sustain block της 2000 είναι και πιο ελαφριά.

Επεξεργασμένο από Superfunk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
    • Μια χαρά είναι, άσε την να ζήσει στην ηλικία της χωρίς λίφτινγκ! Τι να πούμε κι εμείς!     Μια ζωή μέσα στους δρόμουυυς  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.