Προς το περιεχόμενο
geofila

Τεχνητή Νοημοσύνη για την αυτόματη σύνθεση μουσικής

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα μπορούσε ένας υπολογιστής να συνθέτει ποιοτική μουσική; Θέλοντας να λύσω αυτήν μου την απορία κατασκεύασα διάφορους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης με σκοπό να δω και να συγκρίνω τα αποτελέσματά τους. Σε αυτό το link https://polar-ridge-56749.herokuapp.com/ μπορείτε να ακούσετε πραγματικά και κατασκευασμένα από υπολογιστή τραγούδια και επιλέξετε αν το κομμάτι που ακούσατε είναι πραγματικό ή όχι. Ο διαχωρισμός προσωπικά μου φαίνεται αρκετά δύσκολος για εμένα. Μπορείτε εσείς να τα πάτε καλύτερα. Αν ασχολείστε με την μουσική επιλέξτε ότι είστε έμπειρος χρήστης.

Υ.Γ. Το σύστημα παράγει midi αρχεία και γιαυτό η χροιά τους δεν είναι τόσο καλή αλλά είναι στα άμεσα βήματα προς διόρθωση. Κάθε ημέρα το site θα βελτιώνεται με σκοπό να πάρω όσο το δυνατών ποιο ποιοτικά αποτελέσματα για την αρχική μου ερώτηση.

 

Πως σας φάνηκαν τα αποτελέσματα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

εχεις κάποια μέθοδο μέτρησης "απόστασης" μελωδιών? που έχεις κάνει την έρευνα? σε ποιά εταιρία ή παν/μιο?

Επεξεργασμένο από rgxinap

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 hours ago, geofila said:

Θα μπορούσε ένας υπολογιστής να συνθέτει ποιοτική μουσική; Θέλοντας να λύσω αυτήν μου την απορία κατασκεύασα διάφορους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης με σκοπό να δω και να συγκρίνω τα αποτελέσματά τους. Σε αυτό το link https://polar-ridge-56749.herokuapp.com/ μπορείτε να ακούσετε πραγματικά και κατασκευασμένα από υπολογιστή τραγούδια και επιλέξετε αν το κομμάτι που ακούσατε είναι πραγματικό ή όχι. Ο διαχωρισμός προσωπικά μου φαίνεται αρκετά δύσκολος για εμένα. Μπορείτε εσείς να τα πάτε καλύτερα. Αν ασχολείστε με την μουσική επιλέξτε ότι είστε έμπειρος χρήστης.

Υ.Γ. Το σύστημα παράγει midi αρχεία και γιαυτό η χροιά τους δεν είναι τόσο καλή αλλά είναι στα άμεσα βήματα προς διόρθωση. Κάθε ημέρα το site θα βελτιώνεται με σκοπό να πάρω όσο το δυνατών ποιο ποιοτικά αποτελέσματα για την αρχική μου ερώτηση.

 

Πως σας φάνηκαν τα αποτελέσματα;

Έχεις κάποιοι νευρ. δίκτυο που εκπαιδεύεις με input από άλλα κομμάτια φαντάζομαι. Έχει ενδιαφέρον να το ταίσεις μόνο κομμάτια κλασικής π.χ από τη ρομαντική περίοδο και να συγκρίνεις τι κάνει? Ρέπει προς το ρομαντισμό; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημαινει "πραγματικη" μελωδια?

Ποια μελωδια δεν ειναι πραγματικη και γιατι δεν ειναι?

 

Πηγα να κανω το τεστ και στο 5/20 σταματησε και δεν μου επετρεπε να πατησω Next.

Γιατι?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, otto## said:

Έχει ενδιαφέρον να το ταίσεις μόνο κομμάτια κλασικής π.χ από τη ρομαντική περίοδο και να συγκρίνεις τι κάνει? Ρέπει προς το ρομαντισμό; 

 

Δεν νομίζω ότι είναι τόσο προχωρημένο το εγχείρημα που να περιλαμβάνει και κανόνες αρμονίας (της εποχής), φαντάζομαι ότι περισσότερο μελωδίες σχετικά απλά εναρμονισμένες θα παράγει.

Δηλαδή αν το ταϊσεις Μότσαρντ, δεν φαντάζομαι να γράφει ανάλογα συμφωνικά έργα.

 

14 minutes ago, Spyros Delta said:

Τι σημαινει "πραγματικη" μελωδια?

Ποια μελωδια δεν ειναι πραγματικη και γιατι δεν ειναι?

 

Σωστό αυτό.

Τις συνθέσεις του υπολογιστή, θα μπορούσε άνετα να έχει γράψει κάποιος άνθρωπος, όμως τις συνθέσεις κάποιων ανθρώπων ... δύσκολο το θεωρώ να μπορεί να τις γράψει υπολογιστής.

 

Οπότε τι σημασία έχει για σένα (προς τον OP) το να ξεχωρίσει κάποιος αν είναι γραμμένο κάτι από πρόγραμμα ή άνθρωπο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 minutes ago, Spyros Delta said:

Τι σημαινει "πραγματικη" μελωδια?

Ποια μελωδια δεν ειναι πραγματικη και γιατι δεν ειναι?

 

Πηγα να κανω το τεστ και στο 5/20 σταματησε και δεν μου επετρεπε να πατησω Next.

Γιατι?

Σε πήρε χαμπάρι... 🙂

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να δω Λάκη να ακούει μουσική που έχει συνθέσει μια τεχνητή νοημοσύνη σε γραμμόφωνο και τι στο κοσμο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 hours ago, rgxinap said:

εχεις κάποια μέθοδο μέτρησης "απόστασης" μελωδιών? που έχεις κάνει την έρευνα? σε ποιά εταιρία ή παν/μιο?

Τι ακριβώς εννοείς μέτρησης απόστασής μελωδιών;

Το πρόβλημα με την μουσική και με την εκπαίδευση αλγορίθμων είναι ότι δεν έχουμε μια καλή συνάρτηση η οποία να μας λέει κατά πόσο μια μελωδία είναι καλή ή κακή. Αυτό ως την ώρα μπορεί να το κάνει μόνο ο άνθρωπος και γιαυτόν ακριβώς το λόγο κατασκεύασα το site αυτό ώστε να μπορώ να έχω από κόσμο feedback για ποιο μοντέλο υπερτερεί και να συνεχίσω προς αυτήν την κατεύθυνση.

Δεν δουλεύω σε κάποια εταιρία φοιτητής είμαι στους ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ και απλά αντί απλά να διαβάζω για μοντέλα ή να κάνω έτοιμα tutorials είπα να ασχοληθώ με κάτι δικό μου στο πλαίσιο προσωπικής μελέτης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως έχουμε π.χ. απόσταση μεταξύ λέξεων, γλωσσών, εικόνων, κτλ.

μετρώντας την απόσταση μιας μελωδίας απο μια άλλη θα μπορούσε κάποιος να αποφανθεί για το αν κάποια κοπιαρίστηκε απο την άλλη, κτλ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 hours ago, fusiongtr said:

 

Δεν νομίζω ότι είναι τόσο προχωρημένο το εγχείρημα που να περιλαμβάνει και κανόνες αρμονίας (της εποχής), φαντάζομαι ότι περισσότερο μελωδίες σχετικά απλά εναρμονισμένες θα παράγει.

Δηλαδή αν το ταϊσεις Μότσαρντ, δεν φαντάζομαι να γράφει ανάλογα συμφωνικά έργα.

 

 

Σωστό αυτό.

Τις συνθέσεις του υπολογιστή, θα μπορούσε άνετα να έχει γράψει κάποιος άνθρωπος, όμως τις συνθέσεις κάποιων ανθρώπων ... δύσκολο το θεωρώ να μπορεί να τις γράψει υπολογιστής.

 

Οπότε τι σημασία έχει για σένα (προς τον OP) το να ξεχωρίσει κάποιος αν είναι γραμμένο κάτι από πρόγραμμα ή άνθρωπο?

Προς το παρών τα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί δεν περιέχουν κάποιο κομμάτι εκμάθησης πολιτικής  καθώς επίσης και εγώ δεν έχω προσθέσει "χειροκίνητα" μουσικούς κανόνες.

Παρόλα αυτά οι αρχιτεκτονικές κατά την διαδικασία εκπαίδευσης προσπαθούν μάθουν να παράγουν κομμάτια ανάλογα αυτών που έχουν δει. Συνεπώς αν ένα δίκτυο έχει εκπαιδευτεί με ρομαντικά κομμάτια τότε τα κομμάτια που θα παράγει θα είναι ρομαντικά κ.ο.κ. Αυτό όμως ισχύει σε πολύ θεωρητικό επίπεδο μιας και το τι τελικά θα μάθει ένα δίκτυο από αυτά που θα δει κατά την εκπαίδευση είναι πολύ διαφορετικά και εξαρτάται από το είδος της αρχιτεκτονικής, το μέγεθος την οργάνωση, την ίδια την εκπαίδευση κ.α. Ως την ώρα δεν λαμβάνει υπόψιν  κανόνες αρμονίας μιας και η αρμονία είναι πολύ δύσκολο να  μοντελοποιήθει μαθηματικά, αλλά στο μέλλον θα προχωρήσω προς αυτήν την κατεύθυνση.

Από οτι κατάλαβα στο δεύτερο κομμάτι εννοείς τι σημασία έχει αν κάτι το έχει γράψει ένας υπολογιστής ή άνθρωπος από την στιγμή που δεν είναι ανάλογο κάποιου κομματιού απίστευτης αξίας που έχει γραφτεί από κάποιον μεγάλο συνθέτη. Να σου πω την αλήθεια δεν το είχα σκεφτεί πότε έτσι τους 6 μήνες που ασχολούμαι και έχεις δίκαιο, μου μου άρεσε πολύ αυτή η οπτική γωνία. Παρόλα αυτά πρακτικά παλαιότερα τα αποτελέσματα που παρήγαγαν οι υπολογιστές (π.χ. με μακροβιανές αλυσίδες ) ήταν πολύ χειρότερα από  αλλά κομμάτια που τα έχουν συνθέσει άνθρωποι που δεν είναι μεγαλοφυΐες στο είδος (πρακτικά δεν ακούγονταν). Συνεπώς κατά την γνώμη μου το να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν την μελωδία αυτή την έγραψε άνθρωπος ή αλγόριθμος είναι ένα μεγάλο βήμα προς τον υπέρτατο στόχο.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • δεν καταλαβαίνω αυτό που λες ότι το tempo track αργεί να μπεί. Και εγώ στο cubase 5 έτσι το κάνω, βέβαια ποτέ δεν με ενδιαφέρει να σπάσω το  7άρι στα 3, με ενδιαφέρει μόνο όταν έχω 7άρι να έχω 7άρι και μετά 8άρι ή άλλο. Γενικά πάντως όταν δηλώσεις πχ 7άρι(κάπου που ήδη είχες κάτι άλλο), όλα στη συνέχεια (αν είναι δηλωμένα) γίνονται λίμπα. Εκεί είναι για μένα το πρόβλημα: Να έχεις σετάρει τα πάντα και να θες να αλλάξεις ένα μέτρο. Μετά την αλλαγή πρέπει να αλλαχτούν όλα τα υπόλοιπα.  
    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.