Προς το περιεχόμενο
yannisp

βοηθεια σχετικα με home recording(απομονωση track)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα.

εδω και λιγο καιρο κανω τα πρωτα μου βηματα στο home recording.απο θεμα εξοπλισμου ειμαι 90%καλυμενος(με βαση τις συνθηκες).το προβλημα μου ειναι το εξης:χρησιμοποιω το cakewalk για daw.σημερα εγραψα για πρωτη σε τεσσερα διαφορετικα καναλια(1-ρυθμικη κιθαρα,2-σολο κιθαρα,3-μπασο,4-φωνη).εγραψα το 1.μετα τα μερη του 2(ακουγωντας το1)κ.ο.κ παντα ακουγωντας το 1σαν οδηγο και εκανα mute τα υπολοιπα.το τελικο αποτελεσμα ηταν να ακουγεται παντου το 1!!!(ειναι γραμμενο σε ολα τα αλλα tracks) τα υπολοιπα ηταν γραμμενα σωστα,αλλα το 1 ακουγεται παντου δινοντας την αισθηση του delay κατα καποιο τροπο..αν εγινα σαφης,θα ηθελα τη βοηθεια των εμπειρων πανω στο θεμα για το που κανω λαθος(γιατι 99% ειναι δικο μου λαθος).ευχαριστω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Με τι τροπο ηχογραφουσες το 2 (πχ μικροφωνο;) και οταν ηχογραφουσες το 2 απο που ακουγες το 1;

Με τι καρτα ηχου γραφεις;

Τι πηγη εχεις επιλεξει να ηχογραφει το daw σου;

Δεν το ξερω το cakewalk απλα κανω μια αρχη για να σε βοηθησει οποιος γνωριζει κατι παραπανω

Επεξεργασμένο από Spyros Delta

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο σχετικός εξοπλισμός μου είναι αρκετά παλιός και δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει, αλλά όταν το είχα ανάλογο θέμα στις αρχές η λύση ήταν στις ρυθμίσεις της κάρτας ήχου. Συγκεκριμένα, στις επιλογές των πηγών ηχογράφησης έχει την επιλογή what u hear με την οποία ηχογραφείται ό,τι ακούγεται εκείνη τη στιγμή.Ίσως να έχεις τέτοιο θέμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξε μια ματιά στις ρυθμίσεις της κάρτας ήχου μήπως έχεις κάποιο mic (π,χ του laptop) ενεργοποιημένο μαζί με ότι άλλο είχες επιλέξει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, pipityri είπε

Ο σχετικός εξοπλισμός μου είναι αρκετά παλιός και δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει, αλλά όταν το είχα ανάλογο θέμα στις αρχές η λύση ήταν στις ρυθμίσεις της κάρτας ήχου. Συγκεκριμένα, στις επιλογές των πηγών ηχογράφησης έχει την επιλογή what u hear με την οποία ηχογραφείται ό,τι ακούγεται εκείνη τη στιγμή.Ίσως να έχεις τέτοιο θέμα.

τι μου θυμησες ... soundblaster 5.1, μηδενικο latency

http://img.tomshardware.com/us/2002/01/15/terratec_dmx_6fire_24/mixer.jpg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

τι μου θυμησες ... soundblaster 5.1, μηδενικο latency

http://img.tomshardware.com/us/2002/01/15/terratec_dmx_6fire_24/mixer.jpg

Έτσι!

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από αυτό που σου γράφουν οι συνάδελφοι από πάνω περί ρυθμίσεων κάρτας, υπάρχει και κάτι πιο "μπακάλικο" σαν εξήγηση. Αν έγραψες με μικρόφωνα και την ώρα που έγραφες άκουγες το κανάλι 1 από ηχεία και όχι από ακουστικά, παίζει απλά να ακούς το mic bleed δηλαδή το μικρόφωνο να έγραφε κάθε φορά και το track 1 που ακουγόταν από τα ηχεία/monitor.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω για τις απαντησεις..με την πρωτη ευκαιρια θα το ξαναψαξω..γενικως γραφω τις κιθαρες με ενα two notes le clean το οποιο παει σε μια κονσολα η οποια συνδεεται με usb στο pc και απο εκει στο cakewalk,η φωνη με μικροφωνο στην κονσολα(και απο εκει στο pc και στο cakewalk),και το μπασο με di στην κονσολα(και απο εκει τη γνωστη διαδρομη)..θα επιστρεψω μετα την επομενη προσπαθεια.κ παλι ευχαριστω.!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, Jazzjoker είπε

Εκτός από αυτό που σου γράφουν οι συνάδελφοι από πάνω περί ρυθμίσεων κάρτας, υπάρχει και κάτι πιο "μπακάλικο" σαν εξήγηση. Αν έγραψες με μικρόφωνα και την ώρα που έγραφες άκουγες το κανάλι 1 από ηχεία και όχι από ακουστικά, παίζει απλά να ακούς το mic bleed δηλαδή το μικρόφωνο να έγραφε κάθε φορά και το track 1 που ακουγόταν από τα ηχεία/monitor.

υπαρχει μια πιθανοτητα να ειναι αυτο...μαλλον λογω αφηρημαδας,,

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
    • Μια χαρά είναι, άσε την να ζήσει στην ηλικία της χωρίς λίφτινγκ! Τι να πούμε κι εμείς!     Μια ζωή μέσα στους δρόμουυυς  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.