Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσοι ηχογραφείτε με amp sims χρησιμοποιείτε DI Box σε audio interfaces που έχουν Instrument IN;

Προσθέτει κάτι; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ -κακώς- παίζω καρφί στο Instrument Input, αλλά ένας δάσκαλος που είχα έβαζε στην ίδια κάρτα που έχω ένα DI Box μπροστά και είχα παρατηρήσει ότι η ποιότητα του σήματος ήταν καλύτερη. Δηλαδή το Dry track ήταν πιο διαυγές και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ακούγεται καλύτερα και το amp sim. 

 

Στο feel δεν είχα παρατηρήσει κάποια διαφορά, αλλά ήμουν και αρκετά άσχετος τότε, οπότε μην το πάρεις και τόσο τοις μετρητοίς αυτό.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το instrument in δεν υποτίθεται πως είναι ήδη στο σωστό impedance για όργανα; Τι θα εξυπηρετούσε ένα Di;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
50 λεπτά πριν, Chris Spy είπε

Το instrument in δεν υποτίθεται πως είναι ήδη στο σωστό impedance για όργανα; Τι θα εξυπηρετούσε ένα Di;

 

Εξυπηρετεί κάρτες ήχου που το instrument input τους δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας, με αποτέλεσμα να μην περνάει καθαρό το σήμα, ή να clipάρει πολύ εύκολα.

 

Η δική μου κάρτα ήχου (Focusrite Scarlett 2i2 1st Gen) το δεύτερο το κάνει συνέχεια. Clipάρει χωρίς λόγο σε τυχαίες στιγμές. Δυστυχώς έμαθα αφού την πήρα πως η 1η γενιά αυτού του μοντέλου έχει θέματα με το instrument input. Σε τέτοιες περιπτώσεις ένα DI Box λύνει πολλά προβλήματα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά ηχογραφώ καρφί την κιθάρα μου στην Audio Komplete 6. Οπότε δεν γνωρίζω εάν θα προσέθετε κάτι ένα DI Box....Η ποιότητα του ήχου παρ' όλ' αυτά είναι πολύ καλή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
    • Μια χαρά είναι, άσε την να ζήσει στην ηλικία της χωρίς λίφτινγκ! Τι να πούμε κι εμείς!     Μια ζωή μέσα στους δρόμουυυς  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.