Προς το περιεχόμενο
dimsonic

mix....έχει πετύχει το σκοπό του?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η γνώμη μέχρι στιγμής είναι πως όχι.

Ο κόσμος δεν ασχολείται παρά ελάχιστα με τις κριτικές, στην καλύτερη αφήνει μόνο comments. Ίσως τον προβληματίζει η πιό πολύπλοκη διαδικασία και προτιμάει την αμεσότητα του comment.

Επίσης δεν έρχονται ειδοποιήσεις όπως έρχονται για όλα τα ποστ που ενδεχομένως παρακολουθούμε. (ίσως να υπάρχει ρύθμιση, δεν ξέρω).

Απλά έχω την εντύπωση ότι στο παλιό καθεστώς των clips υπήρχε μεγαλύτερη συμμετοχή, συζήτηση και κίνηση γενικότερα.

Καθημερινά βλέπω να ανεβαίνουν πολύ καλά κομμάτια και περνάνε απαρατήρητα.

Μόνο εγώ το πιστεύω άραγε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Έχεις απόλυτο δίκιο.

 

Το παλιό σύστημα ήταν καλύτερο.

 

Αλλά και γενικά μιλώντας το παλιό φορμάτ του ΝΟΙΖ ήταν πολύ πιο εύκολο και στη συμμετοχή και στην παρακολούθηση.

 

Το τωρινό είναι σαφώς πιο μοντέρνο και high tech με πολλαπλάσιες δυνατότητες αλλά το παλιό ήταν ... Plug n Play...

 

Σα να συγκρίνεις αναλογικά πετάλια με πΣηφιακη πεταλιερα ένα πραμα 🙂

Επεξεργασμένο από Superfunk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Mix δεν είναι σαν το Clips που είχε ευρύτερη έννοια αφου ανέβαιναν τα πάντα και όχι μόνο ολοκληρωμένες προσωπικές συνθέσεις. Ανέβαιναν δείγματα δουλειάς και διασκευές μαζί με τα ορίτζιναλ.

Το Mix είναι ένα showcase των μουσικών των μελών.

Τα Clips δεν έχουν λόγο να μην συνεχιστούν σαν τόπος συζήτησης του στυλ, τι λέτε να κάνω παραπέρα ή πως βρίσκετε το πενηντάλεπτο σόλο μου;:classic_smile:

Είναι διαφορετικά.

Προσωπικά μου αρέσει που μπορώ να ανατρέξω στο Mix όταν θέλω να ακούσω κάτι ολοκληρωμένο.

 

Οσο για την πσηφιακή έκδοση κατα σουφού, δεν έχει και πολύ άδικο αλλά είναι όντως τόσα πολλά που μπορεί να προσφέρει η σελίδα... Το θέμα είναι πόσο αυτονόητα είναι. π.χ.  ιδανικά κάθε ενέργεια δημοσίευσης πρέπει να ξεκινάει απο το Start και τότε όλα είναι απλούστερα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον yameth.

Μου αρέσει πολύ να μπαίνω στο προφίλ πχ του dim, και να μπορώ να βρίσκω μαζεμένα όλα του τα κομμάτια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μάλιστα ο καθένας πρόσεχε λίγο περισσότερο το τρακ που ανεβάζει στο Mix και έβαζε και μια εικόνα, όπως στα CD π.χ. και έλεγε και 2 λόγια θα εμφανιζόταν πολύ ομορφότερα και στην πρώτη σελίδα, ελκύοντας περισσότερους ακροατές.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά θεωρώ ότι ο κόσμος δεν το παρακολουθεί όπως το παρακολουθούσε στα κλιπς.

Και ξαναρωτάω, έρχονται ειδοποιήσεις όπως στα ποστ που παρακολουθούμε ή κάνω κάτι λάθος εγώ?

Διότι δεν έρχεται ειδοποίηση ούτε όταν έρχεται comment ούτε όταν έρχεται review.

Το μόνο που έρχεται είναι e-mail.

Δηλαδή μπαίνω στο φόρουμ σήμερα από χτες και ενώ υπάρχει δραστηριότητα, δεν έχει έρθει ειδοποίηση για το mix, ενώ έχει έρθει για όλα τα άλλα.

 

Επίσης επαναλαμβάνω, θεωρώ ότι ο κόσμος ακόμα δεν κατάλαβε τι είναι.

Κομμάτια ανεβαίνουν και μένουν μέρες ή εβδομάδες άπατα....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα..

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Μόνο 75 emoticon επιτρέπονται ως μέγιστο.

×   Ο σύνδεσμος θα εισαχθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως συνδέσμου αντί αυτού

×   Το προηγούμενο περιεχόμενο σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Αναρτήσεις

    • Κανονικά το μέτρο είναι 7/8, οι τονισμοί είναι το σημαντικό, γιατί αν μιλάμε για 7/8 στο 182 είναι δύσκολο να το "πιάσεις" αν ο μετρονόμος σου μετράει Πατατατατατατα.   Στο reaper είναι πολύ ευκολο να γίνει, στο cubase όμως;   Για να το χοντρύνω λίγο ακόμα, το κομμάτι έχει αλλαγες από 7/8 σε 4/4, οπότε στο cubase αν βάλεις 2+2+3 σε ξεχωριστά μέτρα και έρθει ο ντραμμερ και σου πει "κάνε τα 4+3" σου περισσεύει ένα μέτρο το οποίο μετά θα μετακινήσει όλο το project δεξιά κατά ένα μέτρο αρα το 4/4 που ακολουθει πάει περίπατο πχ:   Τι θέλω να παιξω: Μέτρο 1: 7/8 με δυνατότητα να αλλάζω τους τονισμούς μέτρο 2: 4/4     Αν το στήσω στο cubase για να ακούγεται Πατα Πατα Πατατα: Μέτρο 1: 2/8 Μέτρο 2: 2/8 Μέτρο 3: 3/8 Μέτρο 4: 4/4   και χρειαστεί να αλλάξω το μέτρο τότε έχω: Μέτρο 1: 4/8 Μέτρο 2: 3/8 Μέτρο 3: 3/8 -> αυτό το μέτρο τα γ@μάει όλα γιατί δεν μπορώ να το σβήσω, το tempo track αργει να μπει και γίνεται όλο το project πουτ@να Μέτρο 4: 4/4   Αντίθετα στο reaper του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1, 3,5 Μέτρο 2: 4/4   Θες να το αλλάξεις; του λες Μέτρο 1: 7/8 τόνιζε στο 1,5 Μέτρο 2: 4/4   Problem fixed!   Το παραπάνω πρέπει να μάθω αν γίνεται στο cubase 5.
    • Έγινε και το shielding με φύλλα χαλκού γειωμένα.   Δεν έχω μαζί καλώδιο αλλά πιστεύω θα γίνει ακόμα πιο ήσυχη!   Προσεχώς καλύτερο clip / review.      
    • Καταρχην δοκιμασε να σηκωσεις τα ΣΕΛΑΚΙΑ οσο ψηλοτερα γινεται με την γεφυρα να ειναι τερμα κατω. Συνηθως αυτο λειτουργει και ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και οι χορδες δεν βρισκουν στο πισω χειλος της γεφυρας. Αν δεν λειτουργησει θα ξεβιδωσεις εντελως τις δυο βιδες που ανεβοκατεβαζουν την γεφυρα και θα τυλιξεις τα σπειρωματα τους με ταινια υδραυλικου (αν δεν εχεις και απλη ΚΛΩΣΤΗ λειτουργει). Τις ξαναβαζεις και δεν θα υποχωρουν οσο και να σηκωσεις τη γεφυρα.  
    • Κυρίως στις τζαζ κιθάρες αναφερόμουν, όπου άλλαξε το bracing, το πάχος και η στήριξη των ξύλων, και το φινίρισμα για να μην χαλάνε αισθητικά τόσο γρήγορα. Βέβαια ο καινούργιος, λιγότερο ακουστικός και πιο ηλεκτρικός ήχος αρέσει και περισσότερο σε πολύ κόσμο (και ταιριάζει κιόλας στις μοντέρνες εντάσεις), οπότε δεν είναι θέμα καλύτερων, αλλά διαφορετικών οργάνων.   Αλλά και γενικά το νίτρο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 60, λόγω νόμων για το περιβάλλον, όχι μόνο στις κιθάρες. Το καινούργιο είναι πιο ανθεκτικό σε προβλήματα checking, κιτρίνισμα κτλ όμως.   Δε νομίζω να μπορείς να το γλυτώσεις αυτό σε μια κιθάρα. Αλλά αποφεύγοντας απότομες αλλαγές θερμοκρασίας αποφεύγεις ακραίες καταστάσεις σαν κι αυτές που βλέπεις μερικές φορές στο ίντερνετ με καινούργια όργανα που φαίνονται σαν σπασμένα.
    • Μια χαρά είναι, άσε την να ζήσει στην ηλικία της χωρίς λίφτινγκ! Τι να πούμε κι εμείς!     Μια ζωή μέσα στους δρόμουυυς  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.