Προς το περιεχόμενο
Macubert

Ενισχυτής για drum-machine και synths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά. Ψάχνω, εδώ και καιρό, μία λύση για το πως μπορώ να παίξω synths και drum-machine σε μεγάλες εντάσεις (λόγω του ότι στο σχήμα που είμαι υπάρχει και drummer μαζί) χωρίς να φοβάμαι ότι θα κάψω κανα ηχείο ή ενισχυτή. Τόσο καιρό τα βγάζω από ενισχυτή μπάσου με ηχείο 12" χωρίς tweeter και όπως καταλαβαίνεται δε μπορώ να έχω όλο το φάσμα των ήχων, χωρίς παραμορφώσεις και χωρίς compressions. Οπότε άρχισα να ψάχνω ενισχυτές μπάσου και πλήκτρων (keyboard amps), αλλά παρατήρησα ότι έχουν τρελές διαφορές στις τιμές, με τους ενισχυτές πλήκτρων να είναι πιο ακριβοί.

Ποιες οι διαφορές στις δύο επιλογές - τί κερδίζω και τί χάνω, ανάλογα τη περίπτωση; (βγάζω απ' έξω τις επιλογές του PA και ακουστικών)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
29 λεπτά πριν, Macubert είπε

Τόσο καιρό τα βγάζω από ενισχυτή μπάσου με ηχείο 12" χωρίς tweeter

και ποιός σου είπε να τα βγάζεις με ενισχυτή μπάσου χωρίς tweeter ρώτησες κάποιον επαγγελματία ήχου-πληκτρά-ηχολήπτη και σου είπε "βγάλτα με ενισχυτή μπάσου 12 χωρίς tweeter"?

 

30 λεπτά πριν, Macubert είπε

βγάζω απ' έξω τις επιλογές του PA και ακουστικών

ε κάτσε άκου από τον ενισχυτή μπάσου χωρίς tweeter τότε😡

 

2 επιλογές έχεις ανάλογα με το τι aux-returns στέλνετε επάνω στο stage

(1) Αυτοενισχυόμενο μόνιτορ τύπου https://www.thomann.de/gr/rcf_art_310_a_mk_iii.htm

(2) όλοι ακουστικά επάνω τύπου https://www.thomann.de/gr/shure_psm_300_premium_se215_k3e.htm

 

το 90% των ηχοληπτών συνιστά skip (κουρτίνα 2)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά. Ευχαριστώ για την απάντηση 😉.

Δε μου είπε κάποιος για τον ενισχυτή μπάσου, απλά ήταν το μόνο που έχουμε στο προβάδικο που βάσταγε τα μπάσα του drum-machine. Το θέμα με το PA ή τα monitor είναι ότι θα πρέπει να έχουμε και ένα woofer, λόγω των εντάσεων (παίζουμε πραγματικά πολύ δυνατά). Τους ενισχυτές τους σκέφτηκα γιατί θα ήταν και μία λύση για να "φτιάξω τον ήχο μου" στο προβάδικο-studio. Είχα παλιά έναν key amp της roland και ήταν μια πολύ καλή λύση - αλλά ήταν πολύ μικρός.

Θα 'θελα να επικεντρωθώ περισσότερο στις διαφορές ενός ενισχυτή μπάσου και ενός πλήκτρων. Ένας ενισχυτής πλήκτρων που κάνει 450 ευρώ έχει την ίδια ισχύ και ηχητικό φάσμα όσο και ένας combo μπάσου που κάνει 250 ευρώ.

Τί κερδίζω και τί χάνω σε μια τέτοια περίπτωση;...

Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

το φάσμα κάθε ηχείου, τα watt, ίντσες κτλ το λέει στα τεχνικά χαρακτηριστικά, σαφώς παίζεις με λάθος ήχείο

 

τώρα για προβάδικο δεν λέει να δώσεις τόσα λεφτά ούτε να μπλέξεις με ενισχυτες παίρνεις ένα αυτοενισχυόμενο ηχείο 12-15 ίντσες με 500W rms είσαι καλυμένος υπάρχουν και πιο δυνατά 750-1000watt (κοιτάς το rms όχι το peak).

 

εαν θες μπορείς να πάρεις ένα ζεύγος να παίζεις και στερεοφωνικά και να έχεις και πιο πολλά db, στα αυτοενισχυόμενα είναι από το εργοστάσιο ο ενισχυτής fix για τα Ohm του ηχείου, αλλιώς θα πρέπει να ταιριάξεις Ω με Watt σε μη αυτοενισχυόμενο.

 

με 2 15ιντσα 1000w δεν θα κάνετε πρόβα θα φύγετε όλοι κουφοί από εκεί αυτό δεν είναι λύση προσπαθήστε να παίζετε σε νορμάλ εντάσεις.....

Επεξεργασμένο από stavros_d80

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωτοασπίδες μια ζωή... Ωραία, κατάλαβα τι λες, θα το σκεφτώ. Ίσως και αυτό να είναι μια πολύ καλή λύση.

Ευχαριστώ και πάλι...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H διαφορά ενισχυτών μπάσου και keyboard αφορά κυρίως την προενίσχυση και το έξτρα τουίτερ για τα πρίμα.

Δηλαδή σε ότι αφορά το ηχείο και τα 2 όργανα κατεβαίνουν χαμηλά όμως τα keys χρειάζονται και πρίμα που αποδίδονται πιο πιστά απο το tweeter.

Η προενίσχυση των ενισχυτών keyboard είναι πιο κοντά σε μια μικρή κονσόλα καθως μπορεί να έχει περισσότερες εισόδους αφου θα πρέπει να υποστηρίξει δεύτερο ή και τρίτο keyboard ή drum machine συν εφέ ή EQ. Αν και βγάζουν ωραίο ήχο συνήθως δεν προτιμούνται απο τους πληκτράδες, λόγω βάρους αλλά και απο το γεγονός πως συνήθως δεν κουβαλάνε τίποτα ενισχυτικό μαζί τους στα live και προτιμούν να συνδέονται στην κεντρική κονσόλα. Συνήθως παίρνουν κάποιο αυτοενισχυόμενο ηχείο για προσωπικό μόνιτορ.

 

Αν εσυ δεν ανήκεις στην κατηγορία των βολεψάκιδων :classic_smile: και θες τον δικό σου ήχο, ένα σετ αυτοενισχυόμενων ηχείων (και ίσως μικρή κονσολα) θα σε βολέψει. Εναλλακτικά μια χαρά είναι ο ενισχυτής μπάσου που έχεις στις πρόβες αν και σου λείπουν πρίμα. Στο live όμως θα συνδεθείς στην κεντρική κονσόλα και το πρόβλημα έντασης και ποιότητας, λύθηκε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το πάω για προσωπικό monitor, λογικά - για να μπορώ να το παίρνω και στα live.

Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.