Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Καλημερα σε ολους. Επεσε στα χερια μου μια λειτουργικοτατη πεταλιερα proel ms16 – midi sender. Η ερωτηση μου είναι η εξης: εχω δει ότι αντιστοιχη της behringer χρησιμοποιειται από πληκτραδες για αλλαγη ακκορντων. Μαλιστα υπαρχει εξειδικευμενο βιντεο στο youtube που εξηγει ακριβως τις ρυθμισεις της σε συνεργασια με το korg pa 600. Θα ηθελα πολύ να κανω το ιδιο με την δικη μου proel, αλλα δεν ξερω αν είναι εφικτο. Μπορει καποιος να μου πει αραγε? Για βοηθεια αναφερω τα midi messages που μπορει να στειλει όπως λεει το manual της.
1.    Cc00. – msb 
2.    Cc32 lsb
3.    Pc 0-127 program change numbers
4.    Pc 1-128. Program change number
5.    Cc07 volume control change
6.    Cc10 panpot
7.    Cc11 expression
8.    Cc16 general purpose control change
9.    Cc91 effect reverb send
10.    Cc93 chorus send
11.    Cc94 delay or tremolo send
12.    F3 song select
13.    Fa/ fc sequence start/ stop
14.    Fb sequence continue
Εν κατακλειδει γινεται οι 16 ποδοδιακοπτες να ανατεθουν σε εισγωγη νοτων στα chord channel του pa600?
Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας. 
 

291055004736474.jpg

Επεξεργασμένο από spimav_z

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πρώτη φάση πρέπει να μπορεί να στείλει εντολές Note On/Off.

 

Απ'όσο γνωρίζω η Behringer FCB1010 μπορεί να στείλει, και φυσικά η Roland FC-300.

Διαφορετικά πας σε custom λύσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, spimav_z είπε

χρησιμοποιειται από πληκτραδες για αλλαγη ακκορντων

Πρώτη φορά ακούω πληκτράς να αλλάζει ακκόρντα από πεταλιέρα. 😀

Εκτός κι αν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα με το αριστερό χέρι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν υπαρχει προβλημα χεριου. Εννοω αυτο που κανει ο τυπος στο βιντεο. Τι εννοεις custom λυσεις? Εχω στο μυαλο μου μια αλλα δεν δουλεψε....

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι arduino αλλα πρεπει να βρω ανθρωπο να μου γραψει τον κωδικα διοτι δεν εχω τις γνωσεις. Αλλη custom λυση? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιος που να ειναι γνωστης προγραμματισμου arduino?? Με το αζημιωτο φυσικα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο ο προγραμματισμός αλλά και η κατασκευή κουτιού με κουμπιά - ενδείξεις. Εκτός και αν τα αναλάβεις εσύ αυτά.

Επίσης πρέπει να προβλέψεις πόσες συγχορδίες θες να έχεις διαθέσιμες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουτι με ποδοδιακοπτες εχω ηδη την proel. Επισης εχω κανει την κατανομη των νοτων στους ποδοδιακοπτες ωστε να εχω με ενα πατημα καθε φορα οποιαδηποτε συγχορδια ματζορε η μινορε. Και περισσευει και ενας διακοπτης. Τα υπολοιπα τα αναλαμβανω εγω. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, spimav_z είπε

Κουτι με ποδοδιακοπτες εχω ηδη την proel.

- Ναι, αλλά θα χρειαστεί παρεμβάσεις στο κύκλωμα.

 

Επισης εχω κανει την κατανομη των νοτων στους ποδοδιακοπτες ωστε να εχω με ενα πατημα καθε φορα οποιαδηποτε

συγχορδια ματζορε η μινορε. Και περισσευει και ενας διακοπτης.

- Η κατανομή πως θα είναι;

 

 

31 λεπτά πριν, spimav_z είπε

Τα υπολοιπα τα αναλαμβανω εγω. 

Τα οποία είναι;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.