Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραία. Ο Αλκαίος και τα τριάμιση ακκόρντα του Μικρούτσικου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 και χωρις ΣΤΙΧΟ επισης δεν υπαρχει τραγουδι.

O Satriani κλαίει σε μια γωνία. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, VangelisV είπε

O Satriani κλαίει σε μια γωνία. 

 

 

Τραγουδαει ο Σατριανης?

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 minutes ago, Earendil said:

Ωραία. Ο Αλκαίος και τα τριάμιση ακκόρντα του Μικρούτσικου.

imho είπα.

και δεν θα υποτιμούσα έτσι εύκολα τα 3.5 ακκόρντα του Μικρούτσικου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, dimsonic είπε

imho είπα.

και δεν θα υποτιμούσα έτσι εύκολα τα 3.5 ακκόρντα του Μικρούτσικου

 

Δεν υποτιμώ τίποτα, για δισκάρες μιλάω και τραγούδια αποδεδειγμένης αξίας. Απλά επισημαίνω ότι διαφωνώ με την τοποθέτηση κάνοντας για χάρη της συζήτησης ένα τραβηγμένο προς την αντίθετη μεριά σχόλιο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ..... αριθμος των ακκορντων ειναι λιγο αφελης τροπος στο να κρινουμε ενα ασΘμα..

 

αΦτα εδω εχουν ΕΝΑ ακκορντο μονο..

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=gGAiW5dOnKo

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό εδώ παίρνει το 50% δηλαδή? 😁

 

Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
No one will be watching us
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
No one will be watching us
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it, do it in the road?
Why don't we do it in the road?
No one will be watching us
Why don't we do it in the road?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, Earendil said:

 

Δεν υποτιμώ τίποτα, για δισκάρες μιλάω και τραγούδια αποδεδειγμένης αξίας. Απλά επισημαίνω ότι διαφωνώ με την τοποθέτηση κάνοντας για χάρη της συζήτησης ένα τραβηγμένο προς την αντίθετη μεριά σχόλιο.

 

εντάξει σε καταλαβαίνω, αλλά πχ θεωρώ ότι ο 

Bernie Taupin ήταν πολύ τυχερός που έβγαλε τα ίδια φράγκα με τον Elton John 

η ο Tony Asher με τον Brian Wilson ενώ αντίθετα καλώς έβγαλε ο Van Dyke Parks με τον Wilson...

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, VangelisV said:

Αυτό εδώ παίρνει το 50% δηλαδή? 😁

 

Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
No one will be watching us
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
No one will be watching us
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it in the road?
Why don't we do it, do it in the road?
Why don't we do it in the road?
No one will be watching us
Why don't we do it in the road?

αυτό είναι ενσωματωμένο με τη μουσική.

Στους beatles ποτέ δεν χώριζαν οι στίχοι.

ήταν 50% ο ένας και ο άλλος μουσικοί και στίχοι (άσχετα αν ήταν στην πραγματικότητα ο ένας από τους δυό)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να μην μπλέκουμε το θέμα, δεν μιλάω για πνευματικά δικαιώματα και έσοδα, ούτε καν για λεφτά. Αλλά για το ποιος είναι ο παράγων/ παράγοντες που καθορίζουν το πώς ακούγεται ένα συνολικό πόνημα/μουσικό κομμάτι. Οπότε δεν με απασχολεί ο στίχος, άσχετα αν θεωρώ κι εγώ ότι δεν αξίζει ΜΕΤΗΝΓΚΑΜΪΑ να μοιραστεί μισά-μισά την πίτα για κάτι που αν δεν υπήρχε η μουσική για αυτό δεν θα ενδιέφερε κανέναν απολύτως τί έχει να πει ο "ποιητής".

Όταν φερ' ειπείν, μια μπάντα μπαίνει στο studio να "τζαμάρει" κομμάτι που έφερε ένα μέλος, δεν έχουν όλοι δικαίωμα να θεωρούνται κομμάτι του ηχητικού παζλ, δημιουργικά μιλώντας? Δηλ. οκ, να καταλάβω, αν είσαι ο Prince ή ο Lenny Kravitz που τα γράφουν και τα παίζουν όλα μόνιτς οπότε τα του κρέντιτορς τω κρέντιτι. Mε αφορμή, προσφάτως την ακρόαση ορισμένων κομματιών και ενός δίσκου που έλιωσα στο CD player όταν βγήκε αλλά προσφάτως ξανα-ανακάλυψα πολλά από τα παιξίματα που δεν είχα παρατηρήσει σε πρώτη ανάγνωση (το New York του Lou Reed), βρέθηκα με την απορία, ποιος ήταν ο κιθαρίστας που έπαιξε. Την ίδια απορία όταν προσφάτως θυμήθηκα τον Bryan Adams και τον καταπληκτικό κιθαρίστα του, που νομίζω είναι σχεδόν από την αρχή μαζί. Δεν ήξερα το όνομά του. Κι όμως έχει γράψει απίστευτα εύστοχα θέματα και εξαιρετικά μοτίβα και solo σε όλες τις δουλειές του Adams. Όταν ένας κιθαρίστας( ή πνευστός, ή κρουστός) δηλ. γράφει ένα solo για κάποιο κομμάτι, δεν είναι αυτό μέρος της σύνθεσης? 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • με τις ελαχιστες τεχνικες γνωσεις που εχω μου φαινεται καπως "λογικο"να συμβαινει οταν ειναι δυο πεταλια σε σειρα..τωρα ισως παιζει ρολο κ η ποιοτητα κατασκευης και υλικων..(κ εγω ουτως η αλλως με πεταλια σε σειρα παιζω και το πεταλι του reverb "αρπαζει"οταν αρχιζει το overdrive)..η "λυση" ειναι το effects loop οπου υπαρχει..(ο δικος μου π.χ δεν εχει οποτε συμβιβαζομαι)
    • Δεν νομιζω να υπαρχει τροπος αντιμετωπισης. Αυξανοντας τα db (με booster, od κλπ) πριν απο το reverb (το οποιο ειναι τελευταιο στο chain), αυξανεται και το effect του βαθους.    Ομοιως και σε εναν ενισχυτη, χωρις πεταλια. Αυξανοντας την προενισχυση, πρεπει να χαμηλωνω το reverb. Μου συμβαινει συχνα σε καποιους ενισχυτες μου.
    • Μια απορια που μου εχει δημιουργηθει εδω και πολυ καιρο -και ισως καποιο μελος γνωριζει να βοηθησει- ειναι η εξης. Εστω πως εχουμε στη σειρα 2 πεταλια, ενα παραμορφωσης και ενα βαθους. Σεταρουμε το βαθος σε επιθυμητο βαθμο και λαμβανουμε Χ ηχο. Οταν εμπλεξουμε και το πεταλι παραμορφωσης, παρατηρησα πως καποιες φορες υπαρχει ενισχυση του εφε βαθους (εως ενοχλητικα). Αυτο κατα κανονα μου εχει συμβει με χειροποιητες κατασκευες. Καθε που δοκιμαζω ενα "καλο" εργοστασιακο πεταλι (πχ Analogman), δεν διαπιστωνω μεταβολη, τουλαχιστον οχι ευδιακριτη. Ομως τις περισσοτερες φορες που χρησιμοποιησα καποιον "κλωνο" απο γνωστους/φιλους DIY το προβλημα υπηρχε. Η ερωτηση μου ειναι τι και πως ακριβως επηρεαζεται και φυσικα αν υπαρχουν τροποι "τιθασευσης" του φαινομενου, πχ αλλαγη πυκνωτων κλπ..
    • Έχει πετάξει αυτό το πουλάκι, πλέον μόνο digital τύπου Fractal, ή λαμπάτος με reactive loadbox καρφί σε audio interface. Συνήθισα πια.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.