Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τι εννοεις "ψοφανε" οι σι και μι αλλά δοκίμασε κι αυτό, για μένα τουλάχιστον είχε αποτέλεσμα στο να μην "ψοφάνε", σε περίπτωση που δεν εννοεις ότι έχουν διαφορά έντασης σε σχέση με τις άλλες χορδες αλλά εννοιείς πως τις ακους να "σβήνουν απότομα".

Οσο αφορά τους cs69 μην τους δώσεις χωρίς να τους δώσεις τον χρόνο τους, είναι εκπληκτικοί μαγνήτες, βέβαια ο ήχος είναι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... αλλά πολυς κόσμος τους λατρέυει εκει έξω.

Τους χρησιμοποιώ και δεν τους αλλάζω με τπτ. Και έχω χρησιμοποιήσει αρκετούς, tex-mex, fat50, texas specials, lace sensors, διάφορους dimarzio κλπ.

 

 

Επεξεργασμένο από tasosbull

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 hours ago, RayDTutto said:

Το ίδιο άρθρο δεν είναι;

 

ναι νόμιζα οτι το είχα κάνει έντιτ.. φτου..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Ο frank albo δούλευε στην SD, νομίζω έλαβε μέρος στην σχεδίαση των blackouts, και μετά πήγε στην Fishman και δούλεψε στα Fluence , τελευταία έχει χαθει απο τα διάφορα φόρα.

 

EDIT:

επίσης όταν η SD σχεδίαζε τους YJM fury, πήγε μερικές φορές στο σπίτι του Yngwie, όπου υπήρξε μάρτυρας του απίστευτου φαινομένου Yngwie, κυρίως οσον αφορά τις λεπτομέρειες που μπορούσε να ακούσει. Εκεί ήταν και η κόντρα Antigua - Frank Albo.

Επεξεργασμένο από rgxinap
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Falbo

 

Tι challenge έχει κάνει, περί ποιου θέματος; Δεν παρακολουθώ τον Antigua, αλλά μου φαίνεται σαν bedroom tester που αμφισβητεί το credibility διαφόρων pickup makers, μάλιστα μέσω της οδού την οποία 'ψέγει" στους άλλους: Δηλ. ένα κάρο "επιστημονικίστηκες" μετρήσεις τις οποίες όμως πιθανόν δεν ξέρει πώς να ερμηνεύσει(??). Κάπως έτσι μου φαίνεται, επιφανειακά.

Ο Falbo έχει καταγράψει μια πορεία στο design και τη βιομηχανία κιθάρας και μαγνητών. Δεν ξέρω, εκ πρώτης όψεος, είμαι με τον Falbo.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
2 hours ago, tasosbull said:

Δεν ξέρω τι εννοεις "ψοφανε" οι σι και μι αλλά δοκίμασε κι αυτό, για μένα τουλάχιστον είχε αποτέλεσμα στο να μην "ψοφάνε", σε περίπτωση που δεν εννοεις ότι έχουν διαφορά έντασης σε σχέση με τις άλλες χορδες αλλά εννοιείς πως τις ακους να "σβήνουν απότομα".

 

Διαφορά έντασης, ναι αυτό εννοώ.

Ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον. Θα το τσεκάρω!

Επεξεργασμένο από geouoa

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

Falbo

 

Tι challenge έχει κάνει, περί ποιου θέματος; Δεν παρακολουθώ τον Antigua, αλλά μου φαίνεται σαν bedroom tester που αμφισβητεί το credibility διαφόρων pickup makers, μάλιστα μέσω της οδού την οποία 'ψέγει" στους άλλους: Δηλ. ένα κάρο "επιστημονικίστηκες" μετρήσεις τις οποίες όμως πιθανόν δεν ξέρει πώς να ερμηνεύσει(??). Κάπως έτσι μου φαίνεται, επιφανειακά.

Ο Falbo έχει καταγράψει μια πορεία στο design και τη βιομηχανία κιθάρας και μαγνητών. Δεν ξέρω, εκ πρώτης όψεος, είμαι με τον Falbo.

 

Για τον Antigua απο τον καιρό που ήμουν στο guitarnut2 (απο το 2011) έχω να πώ οτι τον θεωρώ πολύ αξιόπιστο και ακριβολόγο, bedroom ξε-bedroom είναι συνεπής στην μεθοδολογία του και τεκμηριώνει γραπτώς την κάθε λεπτομέρεια.

Στην συγκεκριμένη κόντρα όμως πήρα και εγώ την πλευρά του Frank. (πως μου κόλησε οτι λεγόταν Albo?)

 

http://guitarnuts2.proboards.com/thread/7763/seymour-duncan-custom-analysis-review

 

εντω μεταξύ δεν είμαι σίγουρος ούτε οτι πρόκειται για τον Yngwie.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Αν εχεις διαφορά έντασης τσέκαρε αν την παρατηρεις σε όλους τους μαγνήτες η μόνο σε εναν. για να αποκλείσεις ότι καποιος εχει πρόβλημα. Επίσης σημαντικο είναι και το radius του μπράτσου. Οσο μεγαλύτερο τόσο το χειρότερο για τέτοιου τύπου μαγνήτη. Αν έχεις καμμια me 12 radius εχεις μεγαλύτερο πρόβλημα. Η δικια μου με 9.5 δεν εχει τετοιο θέμα, η τουλάχιστον εγω δεν το βλέπω. Προυποθεση βεβαια οι χορδες να είναι ρυθμισμενες να ακολουθουν το radius

 

Να μια καλη πατεντα να ρυθμισεις το υψος των χορδων με βαση το radius

 

 

Επεξεργασμένο από tasosbull
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, rgxinap είπε

ακριβολόγο

ακριβολογοφανής

με μια γρήγορη ανάγνωση κάπου στα fora είδα μια ανάρτησή του που έλεγε "As far as 43 vs 44 AWG, all the evidence suggests it makes no difference"

Xωρίς να είμαι γνώστης της μηχανικής πίσω από το σχεδιασμό του μαγνήτη, αντιλαμβάνομαι ότι αυτό είναι ο ορισμός της "επιστημονικοφανούς" προσέγγισης. Δηλ. έχω συστήματα ακριβείας, μετράω τα πάντα, τα καταγράφω αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω με την ερμηνεία τους. Μπορεί και να τον παρεξηγώ, δεν ξέρω...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην 2η σελίδα ο Falbo συμφωνεί με μένα και τον Antigua 🙂

Ο antigua ούτε πάει να βγάλει χρήματα ούτε τίποτε, είναι πιστός σε αυτό που κάνει σαν χόμπι. Και είναι ακριβολόγος, όχι ακριβοφανής μπρό, τον διαβάζω χρόνια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, rgxinap είπε

Ο antigua ούτε πάει να βγάλει χρήματα ούτε τίποτε, είναι πιστός σε αυτό που κάνει σαν χόμπι. Και είναι ακριβολόγος, όχι ακριβοφανής μπρό, τον διαβάζω χρόνια.


Kαθείς με την κλίση του. 

Εγώ θα "αγοράσω" Falbo πάντως, που φαίνεται πως έχει δουλέψει τον τομέα από τα μέσα, κι ακόμη είναι υπερ-ενεργός σε διάφορους τομείς του κεφαλαίου "κιθάρα". Τουλάχιστον μέχρι να καταλάβω τι έχει να πει ο Antigua (που δεν ειναι του ενδιαφέροντός μου, γιατί όσο χρόνο διέθεσα και τον εξάντλησα, δεν το είδα να κάνει κάτι άλλο πέρα από καταγραφή data για μαγνήτες και να τα παραθέτει χωρίς συμπεράσματα, χωρίς απτά παραδείγματα, πόσο μάλλον ακουστικά τεστ). Φαίνεται πως έχει βρει έναν προορισμό που τον καθιστά επιλήψιμο μέλος της, ούτως ή άλλως, αλλόκοτης κοινότητας των αναλυτών μουσικού εξοπλισμού. Εξαιρετικό το data gathering που κάνει, αλλά δε νομίζω ότι ενδιαφέρει κάποιον, μέχρι το βαθμό του απλού μουσικού ή του κατασκευαστή-φορέα των συσκευών που αναλύει.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.