Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω από όσα λέει πέρα απότι συμφωνώ 100%, το οποίο είναι ειρωνικό καθώς αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ αυτές τις επεξεργασίες στην δουλειά μου συνέχεια.

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το τζίνι βγήκε από το μπουκάλι, και δεν μπορείς να το βάλεις πίσω. Είναι σαν το loudness war, αν δεν τσιμεντώσεις το κομμάτι σου θα ακούγεται, ή μάλλον ΔΕΝ θα ακούγεται όσο γκαζωμένα περιμένει και ΑΠΑΙΤΕΙ πια η όλη φάση. Έτσι και εδώ, αν δε σιδερώσεις το σύμπαν θα ακούγεται σαν ερασιτεχνικό τζαμάρισμα σε σχέση με τα ρομπότ.

 

 Όλα αυτά βέβαια μέχρι να παίξει κάνα κομμάτι από ΚΑΝΟΝΙΚΟ μουσικό, και ευτυχώς υπάρχουν ακόμα καλά σκηνικά, οπότε και ξεφτιλίζονται τα ρομποτάκια και τα quantize τους. Βέβαια οι παλαιότερες εποχές με τα άφθονα γκρουπ-  μεγαθήρια, που έπαιζαν όπως πρέπει και δάμαζαν τα τέμπι αντί να τα ακολουθούν σα σκυλάκια, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

 Πολύ σωστά τα λέει ο Rick!  Πριν χρόνια όταν άρχιζα τις εγγραφές στα computers (και κουμπάκια που θά'λεγε κι ο Τζίμης...) και στα Daw και φυσικά δεν ήξερα γρι από τις εγγραφές σε αυτά, τα μεταχειριζόμουν σαν ένα "μεγάλο" τετρακάναλο κασετόφωνο.   Έκανα πολλές πρόβες στο τι θα γράψω και έγραφα φυσικά πολλές φορές την προσπάθεια μου μέχρι να καταλήξω σε κάποια ανεκτά ακουστή. Τώρα...μία (άντε δύο...) προσπάθεια-εγγραφή χωρίς πολλά πολλά και μετά editing, που σημαίνει περισσότερος χρόνος με το ποντίκι στα χέρια αντί του οργάνου!   Έ αυτό δεν είναι καταγραφή μουσικής, αλλά για πολλούς σαν και 'μένα γιαλαντζί μουσικούς είναι "σωτηρία".  Κατά τ'άλλα γίναμε όλοι παραγωγοί-ηχολήπτες-μηχανικοί ήχου-κ.τ.λ. παρά μουσικών με όλα αυτά τα (μια χαρά και πολύ χρήσιμα όταν τα δουλεύουμε σωστά) μηχανήματα του διαβόλου.     Για τα τύμπανα το μόνο που έχω να πω είναι ότι ευτυχώς που υπάρχει το humanize.....                                                                                                                                                                                           Off topic: Ρε παιδιά πως κάνουμε διαχωρισμό παραγράφων;  όσο κι αν το έψαξα δεν βρήκα λύση!

Επεξεργασμένο από cigaret13

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, cigaret13 said:

Ρε παιδιά πως κάνουμε διαχωρισμό παραγράφων;  όσο κι αν το έψαξα δεν βρήκα λύση!

το shift+enter θες?

ωραιο θεμα.

Επεξεργασμένο από AngelosPp
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 hour ago, cigaret13 said:

 1. Έκανα πολλές πρόβες στο τι θα γράψω και έγραφα φυσικά πολλές φορές την προσπάθεια μου μέχρι να καταλήξω σε κάποια ανεκτά ακουστή. Τώρα...μία (άντε δύο...) προσπάθεια-εγγραφή χωρίς πολλά πολλά και μετά editing, που σημαίνει περισσότερος χρόνος με το ποντίκι στα χέρια αντί του οργάνου!. 

 

2. Κατά τ'άλλα γίναμε όλοι παραγωγοί-ηχολήπτες-μηχανικοί ήχου-κ.τ.λ. παρά μουσικών με όλα αυτά τα (μια χαρά και πολύ χρήσιμα όταν τα δουλεύουμε σωστά) μηχανήματα του διαβόλου.   

 

3.  Για τα τύμπανα το μόνο που έχω να πω είναι ότι ευτυχώς που υπάρχει το humanize..... 

 

Θα συμφωνήσω κι εγώ, αλλά ... every cloud has a silver linning που λεν κι οι φίλοι μας από την Ινγκλαντέρα.

Πάμε ένα-ένα, να δούμε πώς μπορεί να γίνει χρήσιμο (όπως είπες κι εσύ Φώταρε).

 

1. Αν υποθέσουμε ότι το editing το έκανες στα πλαίσια μιας μελέτης και όχι στα πλαίσια μιας παρουσίασης/έκδοσης ενός κομματιού, τότε μπορείς στο τέλος του editing να δεις πώς θα μπορούσες να παίζεις στην πραγματικότητα (εσύ τα παίζεις όλα αυτά έτσι κι αλλιώς), και προς τα που θα πρέπει να στραφεί η μελέτη σου στο φραζάρισμα, για να αποκτήσεις real time το αποτέλεσμα του editing.

 

2. Σωστό, αλλά βοηθάει στο να βρεις τον ήχο (τους ήχους) σου, καθώς και στην διαπίστωση του πώς ακούγονται μέσα σε μπάντα.

Η παρανόηση αυτή είναι τεράστια (έχω ηχάρα, αλλά .... δεν ακούγομαι καλά με άλλους).

Αν δεν είναι το φετίχ σου (γενικά μιλάω, όχι για σένα φυσικά) να γίνεις ηχολήπτης, μόνο καλό θα σου κάνει να ξέρεις τα αποτελέσματα των παραμέτρων του ήχου σου.

 

3. Εγώ έχω να πω, ότι μπορώ να έχω μια μπάντα στο σπίτι μου, που δέχεται να κάνει κάθε παραξενιά μου, που ανέχεται την ασχετοσύνη μου, αν και δεν ξέρω να της πω ακριβώς πώς θέλω να παίζει.

Ένα σωρό κόσμος έχει την εκπληκτική δυνατότητα (ποτέ στα χρονικά δεν υπήρξε κάτι τέτοιο) να μελετάει/δοκιμάζει/πειραματίζεται/διασκεδάζει/κλπ με μουσική υποστήριξη αντίστοιχη των δυνατοτήτων του να ακούει και να οργανώνει αυτό το άκουσμα σε άλλα όργανα (άλλη μια τεράστια ωφέλεια, πρέπει να ξέρει ή να μάθει και την λογική άλλων οργάνων).

 

Όπως και να έχει, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την λογική του βίντεο, απλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να βλέπει κανείς τα πράγματα, αλλά και να τα βάλει να δουλέψουν γι' αυτόν.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Δεν φταίνε τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ.

Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ φταίει.

Αν κάποιος θέλει να κάνει μουσική και όχι..... κοπτοραπτικη μπορεί να το κάνει...

Επίσης το ΙΔΙΟ το editing μπορεί να ΓΙΝΕΙ "τέχνη"... αλλά και να βοηθήσει στο συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Επίσης μη γελοιομαστε...editing γίνονταν πάντα.. απλά έπαιρνε την 30πλασια ώρα...

 

Θυμάμαι το 2000 που γράφαμε αυτό, πάντα γράφαμε ζωντανά όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο , θέλησα να ξεκινάει με... "ανάποδη ταινία" (έτσι το λέγαμε τοτενες) ε πρέπει να φάγαμε και 3 ΩΡΕΣ για να το πετύχουμε με ξυραφάκια, κοψίματα και δύο μαγνητόφωνα

 

 

Τωρα το κάνω για πλάκα με ένα plug in σε δευτερόλεπτα....και έχω περισσότερο χρόνο να κάνω μουσική..

 

Προσωπικά ακόμα και σήμερα τις μπάντες τις γράφω ζωντανά,και υπάρχουν πολλές που μπορούν να παίξουν ζωντανά... ευτυχώς και δεν χρειάζονται κανένα quantizing.

 

Το ίδιο γίνεται και στα εκΣωτερικα δεν είναι τα πάντα κονσέρβα...

 

Να θυμίσω επίσης οτι το quantizing και η "υποδούλωση" στον μετρονόμο υπάρχει από τα 70s και μόνο νέο φρούτο δεν είναι... όπως άλλωστε και το βαρύ editing...και πολλές μπάντες το χρησιμοποιούσαν χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν ήξεραν να παίζουν...

 

Η τεχνολογία είναι ένα ακόμα ΕΡΓΑΛΕΙΟ και όπως όλα τα εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά η λάθος.

 

 

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν φιλοδοξείς να παίζεις ζωντανά, δεν έχεις άλλη επιλογή από το να μάθεις να παίζεις σωστά. Αν κυκλοφορήσεις μια "τέλεια" ηχογράφηση και μετά βγεις να την παίξεις live και είναι εμφανές ότι δεν πλησιάζεις καν το επίπεδο του στούντιο υλικού, θα φας ντομάτες. Κι επειδή το ροκ είναι κατ' εξοχήν live performance, δε συμφωνώ με τον Beato. Προσωπικά δεν γνωρίζω επιτυχημένες ροκ μπάντες που να μην σκίζουν κατ' αρχήν στο live. Και μπορεί να μην ξεκίνησαν έτσι αλλά "αναγκάστηκαν" να φτάσουν εκεί.

 

Τώρα όσον αφορά τα ψηφιακά εργαλεία, η αλήθεια είναι ότι προσφέρουν τεράστιες ευκολίες και ανοίγουν τις πόρτες κατά κάποιον τρόπο και σε παίχτες που δε θα στέκονταν άνετα στο στούντιο πριν 10+ χρόνια. Ισχύει ό,τι γράφω και στην πρώτη παράγραφο. Το ζωντανό είναι εκεί για να σε ξεγυμνώσει ευτυχώς ή δυστυχώς.

 

Κι εδώ που τα λέμε μπορεί το βίντεο να μιλάει συγκεκριμένα για το ροκ αλλά τα ίδια ισχύουν για τα περισσότερα είδη μουσικής που παίζονται με φυσικά όργανα από ανθρώπους.  

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηχογραφημενη μουσική είναι εντελώς διαφορετική τέχνη από την ζωντανα παιγμένη.

 

Είναι σαν να συγκρίνεις το σινεμά με το θέατρο σε νόρμες και κανόνες.

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Superfunk είπε

Δεν φταίνε τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ.

Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ φταίει.

Αν κάποιος θέλει να κάνει μουσική και όχι..... κοπτοραπτικη μπορεί να το κάνει...

Επίσης το ΙΔΙΟ το editing μπορεί να ΓΙΝΕΙ "τέχνη"... αλλά και να βοηθήσει στο συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Επίσης μη γελοιομαστε...editing γίνονταν πάντα.. απλά έπαιρνε την 30πλασια ώρα...

 

Η τεχνολογία είναι ένα ακόμα ΕΡΓΑΛΕΙΟ και όπως όλα τα εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά η λάθος.

 

+ 6.666.666 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν συμφωνω απολυτα με το "σκοτωσε" ρημα του Beato.

Σε μερικες περιπτωσεις το editing βοηθησε την παραγωγη- σε μερικες αλλες ...ισως την χαντακωσε.

Ολο αυτο το editing ειναι ενα εργαλειο που το ελεγχει ενας ανθρωπος.

Αν ο ανθρωπος ειναι Υπερμαχος του quantize  -  οποιο μουσικο κ να του βαλεις..θα τον περασει μεσα απο αυτο. 

 

Για μενα λοιπον δεν φταινε τα εργαλεια..αλλα ο ανθρωπος που τα χειριζεται με το ιδιο ακριβως τροπο που ενας σεφ μπορει να βαλει λιγο αλατακι στο φαγητο κ να νοστιμισει...μπορει να ριξει ενα κουβα κ να το κανει λυσσα.

Δεν θα δαιμονοποιησουμε το αλατι..ο μαγειρας φταιει.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.