Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tώρα τελευταία πέφτω (ή μάλλον σκοντάφτω) όλο και πιο συχνά στον παρακάτω γιουτιούμπερ/ριβγιούερ και παρ' όλο που μου είναι αντιπαθής προσπάθησα να του δώσω άλλη μια ευκαιρία. Τελευταία του ήταν. Όσον αφορά το βίντεο, οκ,  δεν συμπαθούσα τα alnico μεγάφωνα, τώρα πια μου το εδραίωσε. Όμως είναι ιδέα μου ή το Jensen (made in Italy, όπως είπε με λίγο λοιδωριστικό ύφος) είναι πολύ πιο ωραίο/ταιριαστό μεγάφωνο από το Greenback στον ενισχυτή που παίζει; Σας φαίνεται κι εσάς προφανές ή είμαι προκατειλημμένος; Ή είναι απλά περί ορέξεως; Έχετε παραδείγματα από reviews/tests με τα οποία διαφωνείτε ή έχετε αντιδιαμέτρου αντίθετη γνώμη; Υπάρχει αντικειμενικότητα και μέχρι ποιο βαθμό; Απόψης;

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα τεινω προς το celestion αν και δεν ειχε strat......[ θα επρεπε ]......

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Δεν συμπαθεις τα αλνικο γιατι εισαι πανκης 🤣..

Τον νεαρο ριβιουερ δεν τον ειχα ματαξαναδει (νομιζω) και δεν εχω αποψη...

Σε πιο σιριους μοντ, προσωπικα -απ οσο ακουσα, ναι, θα προτιμουσα το "φτωχο" τζενσεν.

Παροτι θεωρουνται απο καποιους ελαφρως "παρακατιανα", στις περισσοτερες περιπτωσεις αναζητουσα τον ηχο τους οταν τα αλλαζα και τελικα ξαναβαζα αυτα. Ακουγονται λιγοτερο refined κατα κανονα απο αλλες επιλογες και θαλεγα και ελαφρως nasal/primitive αλλα ισως τελικα αυτος ειναι και ο στοχος τους.

Τα μπλου αλνικο ειναι εξαιρετικα, αν ημουν πιο restrained παικτης μαλλον θα τα προτιμουσα.

Τα γκρηνμπακ ειναι πολυ ωραια μεγαφωνα, για "βρεττανιλες" ειναι ο,τι πρεπει.

Γενικα παντως δεν ειναι safe ground οι αλλαγες μεγαφωνων και τα υποτιθεμενα upgrades...may do the trick but mostly nah...

ΥΓ

Μια μικρη ιστορια για οποιον ενδιαφερεται να διαβασει.

Εχω εδω και χρονια εναν Zinky Velveteen, τον οποιο θεωρω απο τους πλεον βιντατζ ενισχυτες (στον ηχο του) που εχω παιξει.

Φοραει απο κατασκευης ενα 10" τζενσεν νεοδυμιου!!

Αληθινα εντυπωσιασμενος -αλλα και "προβληματισμενος" απο την επιλογη του Ζινκυ, αναζητησα συνεντευξεις του μπας και "διαφωτιστω" λιγακι...υπηρξε δυσκολο, γιατι πολυ σπανια εχει δωσει συνεντευξεις, τελικα ανακαλυψα μια πριν χρονια, οπου και λεει το εξης, το οποιο φροντισα να μην ξεχναω γιατι φανερωνει πολλα πραγματα - κατα την γνωμη μου...

Ερωταται απο τον δημοσιογραφο πως κατασκευαζει εναν ενισχυτη και την διαδικασια που ακολουθει, δηλαδη -τον ρωταει, κανεις ενα Χ κυκλωμα με τις δεινα λαμπες στα Α βατ και μετα διαλεγεις το σωστο μεγαφωνο συμφωνα με τα σπεκς/προτιμησεις σου; Και ο Ζινκυ απαντα αφοπλιστικα:

"I always build the amp around the speaker".

Επεξεργασμένο από ez
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω, γι' αυτό το τελευταίο που λες, θα ήθελα να πιστεύω ότι το ίδιο κάνουν και οι "σοβαροί" κατασκευαστές "μαζικής παραγωγής". Το είδα με ένα δικό μου Seventy80 της σειράς πάνω σε έναν Blackstar της σειράς. Θεώρησα για κάποιο λόγο ότι το stock είναι B διαλογής ή τελωσπάντων μια αξιοπρεπούλα επιλογή για το price tag και του ενισχυτή και του μεγαφώνου. Δοκίμασα ένα διπλάσιας τιμής, πιστεύοντας ότι θα ακούσω παπάδες. Ε, ξαναέβαλα το stock.  Κι από τότε τείνω να πιστεύω ότι ένας electrical engineer με εξειδίκευση και χρόνια καριέρας στους ενισχυτές, όλο και κάτι θα ξέρει, για να βάζει συγκεκριμένα μεγάφωνα πάνω στους ενισχυτές. Από την άλλη, μπορεί να έτυχε. Ή μπορεί να υπάρχουν μεγάφωνα πασπαρτού που να κάθονται "απλά αξιοπρεπώς" σε κάθε μηχάνημα και αυτό να μας αρκεί. Μέχρι να μη μας αρκεί...

Επίσης, έχω την αίσθηση ότι ένα μόνο του alnico δεν φέρνει την άνοιξη. Θέλει ζευγάρια για να ανθίσει. Απλά εκεί παρκάρεις τα αλνίκα και δεν τα κουνάς ούτε για ξεσκόνισμα.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πολύς κόσμος αλλάζει μεγάφωνα γιατί δε χρησιμοποιεί έναν ενισχυτή για την κανονική χρήση που φτιάχτηκε. Θέλει ας πούμε πιο πολύ headroom, η breakup σε πολύ χαμηλές εντάσεις, η όπως στο review ένας Tweed να μην ακούγεται σαν Tweed 😉 κτλ.. Το οποίο είναι δόκιμο βέβαια. Η απλά είναι του χόμπυ 🙂

 

Όλο αυτό με τα reviews στο YouTube είναι βέβαια ενημερωτικό, αλλά από τότε που έγραψα τη strat μου unplugged με το κινητό (για να θυμάμαι ένα κομμάτι) και ακουγόταν σαν μια χαρά ακουστική κιθάρα 🙂 .. οτιδήποτε μπορεί να ακούγεται καλά η άσχημα με τις συνθήκες που ηχογραφούμε και ακούμε σήμερα

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To δικό μου "βασικό" πρόβλημα όσον αφορά τα μεγάφωνα και τη συμπεριφορά τους σε ένα εκάστοτε δεδομένο rig, είναι το ότι όλοι πηγαίνουν με μπούσουλα τη φήμη ή λανθασμένη εντύπωση. Δηλ. βασίζονται στο μάρκετινγκ της εταιρείας μεγαφώνου και στο word of mouth (τοπικό ή παγκόσμιο) και σε κάποιο βαθμό σε εσφαλμένες υποθέσεις. Πχ. άκουσα το greenback σε έναν Α ενισχυτή. Μου άρεσε πολύ. ΤΟ greenback είναι καλό. Το greenback δεν μου αρέσει. Είναι υποθέσεις που κάνουμε όλοι ασυνείδητα, σαν πρώτη εντύπωση. Η μόνη ασφαλής οδός είναι να έχεις ακούσει το μεγάφωνο στον ίδιο ενισχυτή, και πάλι, είναι τόσο δύσκολη η αναλυτική επιλεκτική ακοή (δηλ. να θυμάσαι τις παραμέτρους του ήχου). Εγώ δυσκολεύτηκα πχ, ακόμη και στην επί τόπου εναλλαγή. Έπαιξα καθαρό-βρώμικο, έβγαλα stock έβαλα replacement, ξαναέπαιξα καθαρό βρώμικο. Ε, σε 5-10 λεπτά, και με το πρώτο παίξιμο, είχα ήδη ξεχάσει τα επιμέρους του προηγούμενου μεγαφώνου. Αν δεν είχα ηχογραφήσει με το κινητό, θα ήμουν χαμένος. Και μπορεί να είχα ήδη σχηματίσει γνώμη με βάση την τιμή πχ, ή την επιλεκτική μνήμη. Φθονώ τους ανθρώπους που θυμούνται λεπτομέρειες ήχου και είναι σίγουροι για το τι ακούν.

Και είναι και τομέας (ο ενισχυτής) που δεν τον γνωρίζω καθόλου, τεχνικά, και δεν ξέρω που πατάω και που πηγαίνω όσον αφορά επιλογές σε specs και ιδιότητες. 

Επίσης έχω την αίσθηση ότι η Celestion προηγείται από άποψη marketing/status. Δηλ. υπάρχει η γενική εντύπωση ότι Celestion=Good, (άλλη μάρκα)=πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις το καλό. Σαν να έχει εδραιωθεί ότι οτιδήποτε Celestion είναι καλό, και όταν κάποιος λέει "μεγάφωνο" η πρώτη μάρκα που έρχεται στο νου είναι αυτή.

Έχω χάσει ένα thread όπου είχα εκφράσει άλλες ανησυχίες περί  clean headroom και υπερβολικού compression στον ενισχυτή μου και ψαχνόμουν να βρω μεγάφωνο. Ευτυχώς προτάθηκε από τον @Superfunk η αντικατάσταση της προενισχύτριας με 12AY7 (αντί 12ΑΧ7). Και πάλι εκεί, πήγα να ακολουθήσω λανθασμένο trend που εκθείαζε τις 5751 γι' αυτή τη δουλειά. Έσκασα 25Ε για μια TUNGSOL (κιμπάρης) και όταν την έβαλα πάνω, ήταν σαν να πέταξα 25Ε. Όταν έβαλα μια 12AY7 των 9Ε είδα το φως!  (Τhanx SF!) Eκεί ναι, πήγε το πράγμα προς εκεί που ήθελα και σώθηκε το lifespan κατοχής ενός ενισχυτή (είχα αποφασίσει να τον δώσω πιο πριν).



 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Καταρχην για να μην το κουραζουμε...

 

Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ μεγαφωνο για εναν tweed deluxe (φυσικα με 12ΑΥ7 παντου στο front end) ειναι το TONE TUBBY CERAMIC 40 ,αν εχεις τα μπικικινια μονο αΦτο θες και τιποτΣι αλλο...:classic_smile:

 

Στο συγκεκριμενο βιντεο το Greenback μου αρεσει περισσοτερο απο ολα (γενικα το θεωρω καλο μεγαφωνο για tweed deluxe αλλα αν εβαζα σωνει και καλα Celestion θα πηγαινα στο 65αρι Creamback).

 

Τα alnico μεγαφωνα μονο για VOX κανουν κατα την ταπεινη μου γνωμη και παλι απο 50 βαττ και πανω (οχι τα μπλε δηλ. αλλα τα Gold) 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτα με την ιδεα του Ζινκυ. ( "I always build the amp around the speaker" )

Εχω σχηματισει την αποψη οτι στο μεγαφωνο οφειλεται πανω απο το 50% του αποτελεσματος στον ηχο. (μαλλον πολυ παραπανω)

Και εχω συμφιλιωθεί και με την ιδεα οτι δεν πρεπει να εχω "αγαπημενα" μεγαφωνα (αφου εχει τυχει να ακουσω τα αγαπημενα μου σε ενισχυτες που ειχαν μη αγαπημενα και αντι να βελτιωθει ο ηχος, χαλασε).

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Superfunk είπε

Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ μεγαφωνο για εναν tweed deluxe (φυσικα με 12ΑΥ7 παντου στο front end) ειναι το TONE TUBBY CERAMIC 40 ,αν εχεις τα μπικικινια μονο αΦτο θες και τιποτΣι αλλο

Aν δεν έχεις, τι είναι? (αν και τώρα που το βλέπω, δεν είναι δα και alnico blue.)

 

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

αν εβαζα σωνει και καλα Celestion θα πηγαινα στο 65αρι Creamback

Το creamback μου αρέσει σχεδόν σε όλα τα youtube reviews...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.