Προς το περιεχόμενο
Konstantinos Dritsas

Ποιό είναι το αγαπημένο σας HARDWARE SYNTHESIZER και γιατί?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου τη βάρεσε και ανοίγω κι εγώ ένα θέμα στο κλίμα των θεμάτων που ανοίγουν οι "απέναντι" (κιθαρίστες)

 Να πούμε και εμείς τον πόνο μας, γιατί όχι? χαχαχαχχαχαχα

 

 Η ερώτηση μου επικεντρώνεται λοιπόν στα hardware synths και ενδεικτικά να αναφέρουμε αν θέλουμε το ένα απόλυτο  analog/digital/hybrid/workstation/samler/arranger με εξελιγμένες synth δυνατοτητες (γιατί όχι) κλπ. σύμφωνα με την ατομική μας προτίμηση .Και τι ήταν αυτό που καθόρισε στον καθένα μας την επιλογή μας για να το θεωρούμε το απόλυτο εργαλείο.Πρακτικοί, τεχνικοί λόγοι, επειδή τους βολεύει στη δουλειά, στο σπίτι για την πάρτη τους. Ο καθένας μπορει να το αιτιολογήσει όπως γουστάρει. Αν θέλει ας μην το αιτιολογήσει κιόλας.

 

 Εκ φύσεως δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης, δεν έχω πρόθεση το τοπικ να φτάσει να κρίνουμε ή να συγκρίνουμε τον καθένα μας και φυσικά να  μην συζητάμε για....... μπολσεβίκους και Ισραηλίτες χαχαχαχαχαχαχα

 

 Ξεκινώ εγώ ως OP

 

 Το αγαπημένο μου Harware Synth of all times είναι το

 ROLAND V-Synth (το πρώτο)

v_synth_top_gal.jpg

 Γιατί ήταν μια επιτυχημένη κατά τη γνώμη μου προσπάθεια να παντρέψει το harware synth με τις δυνατότητες software όσον αφορά την ηχητική διαμόρφωση και τον έλεγχό της.

 Και αυτό συνδυάζοντας όλες τις τεχνολογικές μεθόδους υλοποίησης σε ένα εργαλείο. Και να συνδυάζονται μεταξύ τους.

 Κάτι που ακούγεται στο αποτέλεσμα. Που αν αφιερωθεί σε αυτά ο χρήστης και δώσει το μεράκι του πραγματικά θα βγάλει υπέροχα αποτελέσματα.

 Με μια δομή σχεδιασμένη για να βοηθά και τους μη εξοικειωμένους με τα τεχνικά.

 

 Θα  ήθελα να ξαναγράψω (αν και έχω αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτό) πως υπήρξε για χρόνια αντικείμενο του πόθου μου και μελέτης μέχρι που τελικά το

απέκτησα και ασχολούμαι μέχρι και σήμερα πολύ με αυτό και δεν νομίζω να το βαρεθώ ποτέ. Μόνο μου άγχος είναι μην χαλάσει γι αυτό το προσέχω πολύ.

 

 Εσάς?

 Ποιο είναι το αγαπημένο σας?

 χαχαχαχαχαααχαχαχχαχα

 

 

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Το είχα για σίγουρο ότι θα έλεγες για το V-Synth. 😉

Μάλλον κι εγώ το Yamaha SY77 θα έλεγα λοιπόν από την πλευρά μου..

Οι λόγοι εκτός από συναισθηματικοί έχουν να κάνουν και με το συνδυασμό FM Synthesis με την AWM Synthesis (wavetable playback). Ήταν και αρκετά πλήρες workstation για την εποχή του.

http://www.vintagesynth.com/yamaha/sy77.php

 

Επεξεργασμένο από John Tzinieris
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

 Έχω πολύ γλυκές και τρυφερές αναμνήσεις από το Emu E4XT, το Korg Trinity και το Nord Lead, 😊 αναμνήσεις από όμορφες καταστάσεις και ανθρώπους, και τα μηχανήματα αυτά θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Βέβαια τα πιο πρόσφατα hardware synths έχουν σαφώς καλύτερο ήχο και δυνατότητες, το KRONOS ειδικά είναι το πιο κομπλέ hardware που έχω πιάσει στα χέρια μου. Όμως με έχει κερδίσει πλέον ολοκληρωτικά το software, έχω να λιγουρευτώ πραγματικά synth από την εποχή FantomX/ MotifES, όμως τότε είχε πέσει πολύ κιθαριστική εργασία και τα λεφτά πήγαν στα ξύλα. 😂 Αργότερα που συνήλθα 🤣 διαπίστωσα ότι μου αρκούσε το software.

 

 Πλέον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι χρειάζομαι κάτι σε hardware και δεν μπορώ 🤣🤣

 

 Οπότε αγαπημένο σε hardware... θα πω ένα psr της συμφοράς στα τέλη του `80, που με έκανε να μπω στο τριπάκι των πλήκτρων και να ξεκολλήσω από τη μονομανία της κιθάρας.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παλιοσειρές!

Ενα κλώνο έχω του minimoog για να παίζω με τα ποτενσιόμετρα,αλλά το γουστάρω κάργα μιας και είναι το πρώτο μου.

Θα επανέλθω στο μέλλον όταν δοκιμάσω περισσότερα να  σας πω 😄

 

 

 

  • Like 3
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια που το ρίξαμε στα παλιά,

να κι ένα κομμάτι του 1994

με έναν ωραίο ηλεκτρονικό ήχο του SY77 😉

Τώρα τελευταία το ανέβασα στο youtube.

 

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που σας πέτυχα όοοολους μαζί.

Θέλω να πάρω ένα πολυφωνικο hardware synth.

Σκεφτόμουν το deepmind 12D της Behringer που είναι κλώνος? του Juno 60,έχετε σε αυτά τα λεφτά(εως 800) να προτείνετε κάτι καλύτερο πιο έυχρηστο?(μεταχειρισμένο δεν με ενοχλεί)

           Απο soft synth μην μου πείτε,τα βαριέμαι να παίζω με το mouse με τις χίλιες παραμέτρους και καθώς την έχω βρεί με το model d και την προσβασιμότητα που έχει,θέλω να πάρω και ένα πολυφωνικό τώρα που να έχει αρκετά κουμπάκια να παίζω χωρίς να ψάχνω μέσα σε μενού με τις ώρες και να με πιάνει πονοκέφαλος στο τέλος.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Jupiter 8 , με συντρόφευε για πολλά χρόνια στα 80s & 90s.

Νομίζω ότι μου άρεσε γιατί μου το πήρε η ΕΜΙ και δεν έδωσα φράγκο (έκανε το 1984 που το πήρα όσο ένα διαμέρισμα 50 τετραγωνικών στο Κολωνάκι) 🤣

  • Like 2
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το V-synth έχω ακούσει  διαβάσει τα καλύτερα. Μάλιστα , σε διαγωνισμο (του οποίου το όνομα δεν το θυμάμαι) για το καλύτερο hardware performance synth της χρονιάς, έβγαινε για αρκετές φορές πρώτο (ίσως και έως 10 έτη έπειτα απο την κυκλοφορία του. Δεν είναι τυχαία η παραμονή της τιμής του μεταχειρισμένου σε υψηλά επίπεδα. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να παίξω ποτέ με αυτό το συνθ. 

Όπως δεν έχω καταφέρει να αποκτήσω διάφορα πολυπόθητα συνθς, ίσως λόγω του οτι -όπως αναφέρθηκε- τα software πλέον κάνουν τα πάντα. Συνεπώς , η γνώμη μου δεν έχει τόση ισχύ λόγω ελλειπούς ενασχόλησης με τα hardware. Ωστόσο , δεν θα μπορούσα να κρύψω το θαυμασμό μου για το synth 30ετίας, το οποίο μπορεί να συνθέσει τόσο περίπλοκους ήχους , και να σταθεί τόσο επάξια συχνοτικά σε ένα mix για τα χρόνια του. Ο λόγος για το sy77 ... το οποίο ξεχωρίζει με διαφορά ανάμεσα στο σύνολο των hardware synths μου (και των δύο ) . Τα envelopes, τα φιλτρα του και η πολυπλοκότητα που προσφέρει η AFM είναι κάτι το οποίο το χαρακτηρίζει μοναδικό. Το μέγεθος της σπουδαιότητάς του , ενδεχομένως να αυξάνεται κατακόρυφα, λόγω του οτι αυτές τις μέρες μπορεί κανείς να το βρει παμφθηνα μεταχειρισμένο. Δεν το κάνει η χαμηλή τιμή τόσο σπουδαίο, όσο το γεγονός πως με μια μικρή δαπάνη μπορεί κανείς να το κάνει δικό του.  Είναι τόσο αγαπημένο, που όταν το βρήκα στις αγγελίες για 150 ευρώ, το τσίμπησα ως δεύτερο χωρίς 2η σκεψη. Βασικό του μειονέκτημα το εχθρικό UI και η έλλειψη Control Change ανάμεσα στην πληθώρα των παραμέτρων σύνθεσής του. Αν έβλεπα ξανά κάποιο στα 150 θα το αγόραζα ξανά. 

 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Superfunk είπε

Jupiter 8 , με συντρόφευε για πολλά χρόνια στα 80s & 90s.

Νομίζω ότι μου άρεσε γιατί μου το πήρε η ΕΜΙ

 

Να μου κανεις μία χαρη να πεις στην κα Έμη , οτι θελω ένα cs80 έτσι για έπιπλο στο σαλόνι 🙂

  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 minutes ago, Superfunk said:

Νομίζω ότι μου άρεσε γιατί μου το πήρε η ΕΜΙ και δεν έδωσα φράγκο (έκανε το 1984 που το πήρα όσο ένα διαμέρισμα 50 τετραγωνικών στο Κολωνάκι) 🤣

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.