Προς το περιεχόμενο

Οικονομικό Ωδείο Στην Θεσσαλονίκη;


nbampaliaris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

 

Είμαι φοιτητής στην Θεσσαλονίκη και σκέφτομαι να ξεκινήσω ωδείο που περιλαμβάνει τα βασικά (όργανο, σολφεζ, θεωρία κτλ).

 

Μπήκα σε μια ιστοσελίδα και είδα τιμές στα 90€ που περιλαμβάνει όλο το πρόγραμμα που σας περιέγραψα.

 

Υπάρχει κάποιο ωδείο στην Θεσσαλονίκη με καλύτερες τιμές; Επίσης γενικά αν ξέρετε Ωδεία από Θεσσαλονίκη ακούω προτάσεις.

 

Απλώς σκέφτομαι τα 90 ευρώ που με περισσεύουν, αντί για βόλτες να τα αξιοποιήσω καλύτερα.

 

Σημαντικό επίσης είναι οι ώρες. Θα βρω μαθήματα απογευματινά; Γιατί έχω και την σχολή το πρωί.

 

Αυτό φαίνεται αρκετά καλό και λέει και τιμές https://www.amstudios.gr/mathimata-mousikis-times-didaktra/

 

Ευχαριστώ.

Επεξεργασμένο από nbampaliaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Andrew Wires είπε

Για μενα θα ηταν προτιμοτερο να βρεις καποιον καλο δασκαλο να σου κανει ιδιαιτερα.

Για όλα;(σολφεζ, θεωρία, πιανο); Δεν θα κοστίζει πιο πολύ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθως ειναι φθηνοτερο. Θα ειναι προσαρμοσμενο σε σενα πληρως και θα εχεις πιο γρηγορα αποτελεσματα. Ασε που σε ωδειο θα σε βαλουν κατα πασα πιθανοτητα σε τμημα με παιδια δημοτικου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πρώτα ψάξε το φόρουμ, καθώς υπάρχουν παλαιότερες σχετικές συζητήσεις.

Χωρίς να βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη θα σου πρότεινα να κοιτάξεις τα ωδεία του Νάκα που έχουν μια αναγνωρισμένη αξία σπουδών με αποτελέσματα.

  • Ευχαριστώ 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Andrew Wires είπε

Συνηθως ειναι φθηνοτερο. Θα ειναι προσαρμοσμενο σε σενα πληρως και θα εχεις πιο γρηγορα αποτελεσματα. Ασε που σε ωδειο θα σε βαλουν κατα πασα πιθανοτητα σε τμημα με παιδια δημοτικου.