Προς το περιεχόμενο

Καινούριος στο compression, τα φώτα σας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα έχω σε λίγο καιρό το TC Electronic Forcefield compressor. Είναι ο πρώτος κομπρέσσορας που χρησιμοποιώ, για κιθάρα.

Το έχει κανείς?

 

Έχει τρία knobs: sustain, attack και level.

Το attack τι ακριβώς κάνει με λίγα λόγια?

 

Επίσης, ξέρω πως σε καθαρό ήχο κάνει ωραία δουλειά αλλά σε high-gain ήχο θα ακούσω καμία διαφορά αφού ο ήχος έχει ήδη αρκετό compression?

 

Τέλος, με τι σειρά βάζετε το κομπρέσσορά σας? Έχω ακόμα ένα crybaby, overdrive και distortion.

 

Ευχαριστώ!

Επεξεργασμένο από Κουφη Λεοπαρδαλη

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 To attack αφήνει να περάσουν ανέπαφα τα πρώτα millisecond του χτυπήματος, για να υπάρχει "ζωντάνια" στις πενιές και ο κομπρέσσορας να επιδρά μόνο στο κυρίως σώμα της νότας και τις ουρές. Όσο το αυξάνεις τόσο περισσότερα millisecond αφήνονται ανέπαφα.

 

 Σε πραγματικά high gain ήχο, του στυλ boogie rectifier και έτσι, δεν νομίζω ότι θα  προσφέρει τίποτα ουσιαστικά, ίσα ίσα που παίζει να αυξήσει πολύ τον θόρυβο. Μόνο σε lead θα το σκεφτόμουν, για να βγει πιο σιδερωμένο και ρομποτέ το σρεντάρισμα να 'ουμε,  αλλά αν η κιθάρα είναι με αρκετά hot μαγνήτες και έχει σουσταίην 🤣 πάλι δε χρειάζεται. Δοκίμασέ το και βλέπεις, δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν εχεις κομπρεσαρισμενο high gain ηχο κλπ, ο,τι λεει ο Μανος πιο πανω.

 

Σε καθαρα, και low/mid gain ηχους κανει αρκετη δουλεια, ειτε για ρυθμικα, ειτε για lead parts οπου ο κομπρεσσορας μπουσταρει και διδει αρκετo sustain.

 

Το wah παει πρωτο, εκτιμω.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα χρησιμοποιούσα κομπρέσορα στην κιθάρα μόνο για καθαρό φανκ παίξιμο και τίποτε άλλο, επειδή το κάνει πολύ πιο εύκολο. Για lead παιξίματα με καθαρό ήχο αν θέλω περισσότερο sustain απλώς ανεβάζω λίγο το gain, τόσο ώστε να "αρπάξει" λίγο αλλά να μη βρωμίσει. Για χρήση στα βρώμικα ούτε λόγος, θεωρώ πως μόνο κακό θα κάνει.

 

Γενικά θεωρώ πως είναι μόνο για τα καθαρά, αλλά ακόμα και σε αυτά σκοτώνονται οι δυναμικές. Βέβαια από την άλλη ο Andy Timmons που τον χρησιμοποιεί κάτι παραπάνω θα ξέρει 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο Gimour που παίζει με το MXR Dyna Comp με μόνο δύο knobs! 😱

Και αυτό λες που σκοτώνονται οι δυναμικές το θέλω σε μερικές περιπτώσεις, πχ σε καθαρό παίξιμο με συγχορδίες να μην ακούγονται πιο πολύ οι μπάσες χορδές, να είναι πιο "γυάλινος" ο ηχος και να είναι πιο ομοιόμορφο το παίξιμο.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JimmyPap είπε

Γενικά θεωρώ πως είναι μόνο για τα καθαρά, αλλά ακόμα και σε αυτά σκοτώνονται οι δυναμικές. Βέβαια από την άλλη ο Andy Timmons που τον χρησιμοποιεί κάτι παραπάνω θα ξέρει 🙂

Καλα κανεις και πιστευεις οτι ειναι μονο για καθαρα.

Ο lead ηχος του Timmons δεν βασιζεται στο comp. Kαπου παραπληροφορηθηκες.

Εξηγει ο ιδιος σε ενα βιντεο, οτι το compressor που χρησιμοποιει δεν το χρησιμοποιει ως compressor, αλλα χρησιμοποιει μονο το booster section και μαλιστα always on, αφου ο ηχος του βασιζεται σε ενα  high gain ηχο (ο οποιος με τη σειρα του βασιζεται σε overdrive πεταλι, πανω σε μεχρι αηδιας ψοφιο clean amp channel) που τον "καθαριζει" με το volume pot και γιαυτο ειναι τοσο "μεγαλος".

Σε καποια εντελως clean, οντως βαζει comp μερικες φορες (για να του δωσει sustain σε καποια big clean chorus chords, ή να σκαει σε καποια funky riffs), αλλα δεν βαζει τοσο πολυ οσο να σκοτωνει τις δυναμικες και να τρωει την "ψυχα" της νοτας.

Καλυτερα δειτε και ακουστε μονοι σας.


 

ΥΓ βεβαια σε προσομοιωσεις (πεταλιερες κλπ) ολα αυτα μπορει να μην ισχυουν, και χωρις comp να ειναι ψοφια τα πραγματα γενικως. Αλλα δεν εχει και καμια σχεση η ανταποκριση που δειχνει μια προσομοιωση κι ενα ενισχυτης, σε ενα ηχο που τους στελνουμε απο το οργανο και τα χερια μας.

Αν μαθουμε να παιζουμε (δεξι χερι) και να φτιαχνουμε ηχο, δεν χρειαζομαστε compressor (ή εστω οχι τοσο που να γινεται διακριτο), παρα μονο για διαμορφωση συγκεκριμενου ηχου πχ να παιζουμε eros ramazzotti 🤣

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ρυθμικα και clean solo country ειναι must ειδικα με tele.σxεδον ολοι οι country tele masters χρησιμοποιυν κατα κορον.Απο ροκ παιχτες μου ερχονται στο μυαλο ο Gilmour  ο Knopfler o Andy Summers.Εχει να κανει και με το συστημα κιθαρα-πεταλια-ενισχυτης εγω τον χρησιμοποιω αναλογα με τι κιθαρα και μαγνητες παιζω και τι θελω να παιξω αλλες φορες γλυκαινει πολυ τον ηχο φιλτραροντας καποια ασχημα και ανεπιθυμητα overtones (κυριως high) αλλα αλλες φορες μου φαινεται οτι κανει τον ηχο "πλαδαρο" χωρις νευρο και τσαμπουκα.

Θελει ψαξιμο.....................

  • Like 1

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου