Προς το περιεχόμενο

Νεα δωρεάν Patches για Roland V-Synth/GT/XT και link και για άλλα synth


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι subscriber στο κανάλι του music producer JayB (γνωστού στον παγκόσμιο κύκλο των συνθεσαϊζεριάρηδων και για την ΠΟΙΟΤΙΚΗ γερμανικών προδιαγραφών!  δουλειά του σε δημιουργία patches για διάφορα μοντέλα hardware synth που μάλιστα παρέχει δωρεάν)

 

 Πρίν λίγες μέρες δίνει δωρεάν πάλι patches για τα μοντέλα V-Synth που όπως θα διαπιστώσετε στο παρακάτω demo video, είναι πραγματικά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και με υψηλό επίπεδο προγραμματισμού που αξιοποιεί πολλές λειτουργίες των εν λόγω οργάνων και αφήνει τεράστια περιθώρια διαμόρφωσης.

 

 

 

 εεεε... τι έλεγα γιατί με διέκοψε ένα τηλεφώνημα..........

 α, ναι, για τα patches του JayB

 λοιπόν.

 Μοιράζομαι το γεγονός μαζί σας μήπως θέλει κάποιος να τα κατεβάσει.

 Το βιντεάκι είναι πολλά υποσχόμενο.

 

 Εδώ το link για να κατεβάσετε τα patches όποιοι θέλετε, όπως θα δείτε έχει και για άλλα synth εκτός των V και όλοι λένε πως είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

 Δείτε, έχει και κάποια tools στη σελίδα γενικού ενδιαφέροντος για όσους δεν το ξέρουν.

 

 αυτά!!!!

 Εγώ τα κατέβασα για το V-Synth μου και θα τα λιώσω μιαχαχαχαχχαχχαχα

Επεξεργασμένο από Konstantinos Dritsas
  • Like 3

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ωραίο όταν βρίσκεις αφορμή να ασχοληθείς δημιουργικά ξανά με το ίδιο όργανο, οποιαδήποτε και να είναι αυτή. Μία ανανεωμένη βιβλιοθήκη ήχων ίσως να είναι και η καλύτερη αφορμή , αφού "ανασταίνει" ένα συνθ και εφόσον "εμπνέει" σε προδιαθέτει να ασχοληθείς περεταίρω μαζί του.  Καλό "λιώσιμο" λοιπον 😉  , αντε και απο εσένα ένα μικρό demo ! Αρκει να μην έχει τόσο sidechain γιατι καλο χρυσό , αλλα το υπερβολικό μου προκαλεί ηχητική επιληψία 😛 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα? είναι δηλ σαν να βγάλουνε τώρα για το Triton Extreme ας πούμε πακέτα ήχων ε ότι και να το κάνεις πάλι Triton θα ακούγεται...

 

γιατί τι έχει το Triton θα πει κάποιος μια χαρά ακούγεται- ωραίο ήταν θα πω εγώ μέχρι το 2007 μετά ο ήχος άλλαξε... τεσπα είναι θέμα άποψης μπράβο που έχετε όρεξη και ασχολείστε! εγω τα βαριέμαι στη 5ετία κ τα αλλάζω... είμαι περίεργος τι να κάνουμε..

 

και για να μη ξεχνιόμαστε

V-Synth: 2003

V-Synth XT: 2005

V-Synth GT: 2007

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, stavros_d80 είπε

Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα? είναι δηλ σαν να βγάλουνε τώρα για το Triton Extreme ας πούμε πακέτα ήχων ε ότι και να το κάνεις πάλι Triton θα ακούγεται...

 

γιατί τι έχει το Triton θα πει κάποιος μια χαρά ακούγεται- ωραίο ήταν θα πω εγώ μέχρι το 2007 μετά ο ήχος άλλαξε... τεσπα είναι θέμα άποψης μπράβο που έχετε όρεξη και ασχολείστε! εγω τα βαριέμαι στη 5ετία κ τα αλλάζω... είμαι περίεργος τι να κάνουμε..

 

και για να μη ξεχνιόμαστε

V-Synth: 2003

V-Synth XT: 2005

V-Synth GT: 2007

εξαρτάται τις διαθέσεις.

 Εγώ ενώ δεν ενδιαφερόμουν για αυτά καθόλου για πάνω 10 χρόνια (ενδιαφερόμουν για software), τώρα τελευταία το γύρισα στα παλιά μου. Με εμπνέει σε αυτή τη φάση ιδιαίτερα από τότε που πήρα το V-Synth μεταχειρισμένο να παίζω με αυτό και παράτησα τα άλλα ή τραβάω τίποτα από το software και θέλω να το ρίξω στο V-Synth και να πειραματιστώ με τον προγραμματισμό. Τώρα έτσι τη βρίσκω. Aν αναλογιστεί κάποιος το software που διαθέτω μπορεί να με πει και ανώμαλο αλλά.............. χαχαχαχαχαχαχ

 

 Είναι πως βγαίνει στον καθένα πιστεύω ανάλογα και τις συγκυρίες ιδιαίτερα άμα το κάνει τελείως ερασιτεχνικά.

 

 Και εγώ π.χ. δεν θέλω να αποδείξω κάτι, ότι είναι καλύτερα έτσι και τέτοια.

 Απλά είναι πολύ νοσταλγοί ή μπορεί να  είναι σε φάση και  να ενδιαφέρονται.

 Γι αυτό και το πόσταρα.

 

 εδώ στο διαδίκτυο ασχολούνται ακόμα ή και γράφουν ακόμα και επαγγελματίες με πολύ παλαιότερα synth.

 Χαμός γίνεται.

 Είναι μέσα στο δημιουργικό πλαίσιο ιδιαίτερα άμα συνθέτεις και προγραμματίζεις η......... retrospective perspective 🙂

 

 συμπληρώνω πως και να τα αλλάζεις και στην τριετία δεν το βρίσκω περίεργο. Απολύτως φυσιολογικό το βρίσκω. Ιδιαίτερα αν μπορείς να τα εκμεταλλευτείς στο έπακρον, μπαίνεις στο τριπάκι να τα αλλάζεις.

 

Επεξεργασμένο από Konstantinos Dritsas

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το v-synth είναι λίγο ιδιαίτερο σε σχέση με τα άλλα.

 

 Δεν είναι π.χ. όπως τα workstation ή τα arranger που καταλαβαίνεις από τον ήχο τη γενιά κυρίως από αυτά που έχουν φορτωμένα σαν rom και θα τα χρησιμοποιήσεις για να παίξεις είτε με τη λογική του ακομπανιαμέντου είτε με τη λογική των arpeggiator κυρίως για να αποδώσεις κάτι ενορχηστρωτικά ολοκληρωμένο.

 

 Το v-synth δεν μπορείς να το αναγνωρίσεις.

 π.χ. αυτά που έφτιαξε και μιξαρε αυτός δεν μπορείς να καταλάβεις πως είναι απο V-synth.

 

 Το v-synth είναι sound design εργαλείο με δυνατότητες performance. 

 Είναι η sampler/sample based πλευρά των αναλογικών καθαρόαιμων συνθεσάϊζερ που τρέχουν και αυτά στις φλέβες του αρκετά επιτυχημένα. Είναι ΥΒΡΙΔΙΟ, σαν ένας ΥΠΕΡΗΡΩΑΣ που ΒΓΗΚΕ ΑΠ' ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ 🤪

 

 Οπότε δεν το βαριέσαι κατά τη γνώμη μου με την έννοια που βαριέσαι τα άλλα.

 

 Εδώ έχεις sampler με δυνατότητες πέραν του συμβατικού που κάνουν να ανησυχεί ακόμα και το συγχρονο melodyne και kontakt σε κάποια πράγματα,  γιατί κυρίως αυτός είναι ο προσανατολισμός του και το analog modelling που προσφέρει είναι για να πειραματιστείς παράλληλα.

 

 Για να το κάνεις εσύ να γίνει αυτό που ονειρεύεσαι.

 

 (καλά μιλάει και  η πώρωση τώρα, δεν είμαι σοβαρός χαχαχαχαχαχαχα αλλά έχει μια λογική αυτό που λέω.)

 

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ρε Κώτσο ηρέμησε δεν σου θίξαμε το vsynth είπαμε είναι οργανάρα!

 

Άλλωστε και εγώ από XP60 πήγα σε m50 και ξαναγύρισα σε Fantom X6 αλλά για άλλους λόγους (κυρίως πιάνων- όλη η σειρά m3/m50 είχε άθλια πιάνα)

 

Η Roland πάντα ήταν η αγαπημένη μου έχω 15 δισκέτες από το XP με τις πρώτες μου συνθέσεις-γιαυτό πρέπει να βρω ένα JV1080 να τα ψηφιοποιήσω κάποτε γιατί θα χαθούν- για να μη πω για το mc909 που έκλαιγα με μαύρο δάκρυ όταν το αποχωρίστηκα και έχω και τόσα άλλα γραμένα και σε αυτό. Αυτή η εταιρία πάντα είχε και έχει έναν μοναδικό ανεπανάληπτο κρυστάλινο ήχο που δεν αντιγράφεται από κανένα vst....

 

  • Like 1

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, stavros_d80 είπε

Καλά ρε Κώτσο ηρέμησε δεν σου θίξαμε το vsynth είπαμε είναι οργανάρα!

 

 

😂 Χαχαχα

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, stavros_d80 said:

Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα? είναι δηλ σαν να βγάλουνε τώρα για το Triton Extreme ας πούμε πακέτα ήχων ε ότι και να το κάνεις πάλι Triton θα ακούγεται...

 

γιατί τι έχει το Triton θα πει κάποιος μια χαρά ακούγεται- ωραίο ήταν θα πω εγώ μέχρι το 2007 μετά ο ήχος άλλαξε... τεσπα είναι θέμα άποψης μπράβο που έχετε όρεξη και ασχολείστε! εγω τα βαριέμαι στη 5ετία κ τα αλλάζω... είμαι περίεργος τι να κάνουμε..

 

και για να μη ξεχνιόμαστε

V-Synth: 2003

V-Synth XT: 2005

V-Synth GT: 2007

ναι, αλλά κάποιοι 70 χρόνια τώρα hammond παίρνουν και ξαναπαίρνουν

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, stavros_d80 said:

Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά αλλά δεν τα βαριέστε τα παλιά όργανα?

 

1 hour ago, stavros_d80 said:

 το mc909 που έκλαιγα με μαύρο δάκρυ όταν το αποχωρίστηκα και έχω και τόσα άλλα γραμένα και σε αυτό. Αυτή η εταιρία πάντα είχε και έχει έναν μοναδικό ανεπανάληπτο κρυστάλινο ήχο που δεν αντιγράφεται από κανένα vst....

 

 

 Υπάρχει μια αντίθεση εδώ, έτσι δεν είναι; 🤣

 

 Πρώτα από όλα η ίδια η Roland έχει κυκλοφορήσει σε vst το jv1080, και πολλές επεκτάσεις του, αν  χρειάζεσαι κάτι τέτοιο. Το κορυφαίο hardware synth του καιρού μας το Korg Kronos είναι ΟΛΟΚΛΗΡΟ βασισμένο σε έναν επεξεργαστή ΑΤΟΜ 😲 πιο αργό και από γέρικο σαλιγκάρι σε ανηφόρα, δεν είναι οι υπολογιστές το πρόβλημα αλλά τα copyrighted δείγματα και οι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι που έχει η κάθε εταιρία. Άπαξ και αυτούς αποφασίσει να  τους κυκλοφορήσει σε vst η κάτοχος εταιρία, όπως έχει κάνει παλιότερα η Korg με το Wavestation, η Eventide, η Lexicon κλπ, τότε το αποτέλεσμα είναι πανομοιότυπο, ίσως με κάποιες απειροελάχιστες διαφορές, κυρίως λόγω των convertors. 

 

 Πάντως έχεις δίκιο, κάθε μηχάνημα έχει το χαρακτήρα του, με τα δείγματα που περιέχει, τα φίλτρα του, τα εφέ κλπ. Αν βαρέθηκες αυτόν τον χαρακτήρα πας για άλλο, αν σου αρέσει όμως, και αν ασχολείσαι με τη σύνθεση ήχου, μπορείς να βγάζεις καινούργιους ήχους για μια αιωνιότητα. Συνθ ήχους κυρίως, γιατί αν θέλεις πιάνο, κιθάρες κλπ, τότε ο χαρακτήρας του ήχου θα έρχεται κυρίως από τα δείγματα, και θα περιορίζεται σε αυτά που έχει το μηχάνημα. Εκεί στηρίχτηκαν οι εταιρίες για χρόνια για να κονομάνε, διότι οι 99 στους 100 χρήστες θέλουν τέτοιους ήχους κυρίως, οπότε έμπαιναν και στην μπρίζα για το καινούργιο μοντέλο με τα περισσότερα και καλύτερα δείγματα. Αν όμως ήθελες συνθ ήχους, pads, atmospheres και τέτοια, τότε μπορούσες να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του μηχανήματος για πολύ περισσότερο, το 1080 που αναφέραμε αν πας να γράψεις ρεαλιστικό πιάνο με αυτό μάλλον θα απογοητευτείς, αλλά για pads ακόμα και σήμερα μετράει πολύ.

 

 Οπότε γιατί να βαρεθεί κάποιος ένα τέρας σαν το Vsynth, το Kronos ή το Dune3 vst; Με συντηρητικές εκτιμήσεις οι πιθανοί ήχοι που μπορούν να βγάλουν θα είναι στην τάξη των δισεκατομμυρίων, 😲 από ήχο και χαρακτήρα σκίζουν, οπότε δέκα ζωές να έχεις να τα σκαλίζεις, πάλι ωραίους και καινούργιους synth ήχους θα βγάζεις. Εκτός βέβαια αν θέλεις καλύτερο πιάνο, εκεί την πάτησες 🤣 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω άλλο πρόβλημα δεν είναι θέμα μόνο βαρεμάρας.... δουλεύω τα όργανα επαγγελματικά σε μαγαζιά/stage/συναυλίες κτλ και εκεί στη 5ετία όσο και να τα προσέξω (είμαι άρρωστος με το πρόσεγμα δεν πλησιάζει άτομο στα 5 μέτρα σε όργανο-θήκες-καθάρισμα μετά τα λάιβ κτλ) αρχίζουν και χαλάει το ένα όχι το άλλο όχι και παθαίνει οπότε κάπου εκεί τα αλλάζω υποχρεωτικά μετά όσο παλιώνει είναι δύσκολο να βρεις και ανταλλακτικά....

 

Ένα όργανο δεν έχει τις ίδιες αντοχές όταν παίζει 2-3 φορές τη βδομάδα 6-7 ώρες με το να παίζει 6-7 ώρες το μήνα σε σπίτι πχ

 

από εκεί και πέρα όμως έχω θέμα τα βαριέμαι εύκολα, ίσως τα εξαντλώ σε δυνατότητες who knows.... "παλιώνει" ο ήχος μετά και υπάρχει και μόνιμο ποζεροgas, πήρε αυτός το kronos και θα παίζω εγώ με extreme? ποιός ΕΓΩ? χαχαχα

 

άστα παλιοδουλειά μη μπλέξεις... έχω πουλήσει 3 χωράφια και 2 διαμερίσματα στη Korg😎

  • Χαχα 1

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου