Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ηχος εκεινης με τις 12αρες ειναι αισθητα καλυτερος, unplugged. Ειναι καλη κιθαριτσα και με τις 12αρες εχεις αψογο ηχο. Εχει δυνατο ηχο και την χρησιμοποιω με παρεες

 

Ο ηχος εκεινης με τις 11αρες ειναι, χαλια ακουστικα, αλλα πολυ καλυτερος plugged καθως εχει πολυ καλυτερα ηλεκτρικα. Την χρησιμοποιω σπιτι για εξασκηση (εχει τον μισο ογκο απο την πρωτη και δεν κουραζει) και σε καποιες εμφανισεις στο παρελθον. Πλεον, σολαρει και καλα. Με αυτη θα παιξω την Τριτη.

 

Θα δοκιμασω να χαμηλωσω το action στην πρωτη βλεπουμε. Θελει ψαξιμο, καθως ξεκινα ενας νεος κυκλος με τις ακουστικες για μενα. Και ολα αυτα διοτι με προσκαλεσαν να παιξω λιγη ροκ, ακουστικα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σχέση μου με την κιθάρα διαρκεί περισσότερα από 30 χρόνια. Έχω περάσει περιόδους με μεταλλοκίθαρο και alternate picking (όταν ήμουν 20άρης), αργότερα περιόδους με περισσότερα πετάλια από ποδηλατάδικο, αργότερα με πιο basic setup - όλα αλλάζουν. Δεν είμαι κανένας σπουδαίος παίχτης, αλλά θεωρώ ότι κατά τις περιόδους που έχω περάσει με ακουστική έχω αποκομίσει τα περισσότερα (ως προς το πως πρέπει να παίζεται η κιθάρα) γενικώς. Με κατάλληλο τρόπο παιξίματος, με προσοχή στην πένα, και βέβαια με προσαρμογή του ΤΙ παίζεις, μπορείς να βγάλεις ήχο και με 11άρες. 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Serious mood on:

 

Και η ακουστική είναι απλά μια κιθάρα.

 

Αρα τα του σετ απ είναι ίδια:

 

1.Δεν "κατεβάζουμε το action με τη βέργα αλλά τρώγοντας το κόκαλο του bridge saddle και/η το nut.

 

2.Αν θέλουμε ίσιο μπράτσο με σχεδόν μηδενικό relief,που είναι και το σωστό και ηχητικά αλλά και παιχτικα σε συνδυασμό με χαμηλό action κάνουμε ένα ΚΑΛΟ fret leveling/dressing

 

 

Όταν έπαιζα ακουστική είχα πάντα 12αρες με χαμηλό action , σχεδόν μηδενικό relief και μηδενικό buzzing.

 

 

Όπως πολύ σωστά σου είπε και ο Σπύρος ΜΑΘΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΑΣΤΟ.

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Να συμπληρωσω οτι το δεξι χερι ειναι το πιο σημαντικο ΚΑΙ στην ακουστικη.

Παρατηρω οτι οποτε δινω (και) την ακουστικη μου σε αλλον να παιξει, πρεπει να παω στον προενιχυτη μου και να αλλαξω τις ρυθμισεις στα παντα σε Gain και EQ.

Τις προαλλες επαιζα χαλαρα σε μια μπουατ και ηρθε μια κοπελα τραγουδι-κιθαρα να παρει την κιθαρα και να παιξει ενα τραγουδι.

Μου ζητησε και πενα. (στα λαιβ παιζω με μια all around ultex 73).

Η πρωτη της αντιδραση, "μμμ εισαι σκληρο αγορι".

Βρηκα μια medium-thin και της εδωσα και παρολαυτα, ο ηχος ηταν σαν να παιζω εγω με 5cm πενα απο ατσαλι.

Για να καταλαβεις τη διαφορα, για να αντεχεται ο ηχος, εκοψα στη μεση το Gain και τρελλο φαγωμα σε ψηλα και μεσαια.

Δυναμικες μηδεν, τρελλο κοπανημα και σφιξιμο τα δαχτυλα στην πενα λες και φοβομαστε μη μας πεσει και χασουμε το δαχτυλιδι των αρραβωνων.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 2
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Ο ηχος εκεινης με τις 12αρες ειναι αισθητα καλυτερος, unplugged. Ειναι καλη κιθαριτσα και με τις 12αρες εχεις αψογο ηχο. Εχει δυνατο ηχο και την χρησιμοποιω με παρεες

 

Ο ηχος εκεινης με τις 11αρες ειναι, χαλια ακουστικα, αλλα πολυ καλυτερος plugged καθως εχει πολυ καλυτερα ηλεκτρικα.

Bάλε 11.5 τότε

 

 

5cc5d0ec6c534.jpeg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως τεχνικός επί 11ετίας και μετά από χιλιάδες σετάπ αλλά και δεκάδες κουβέντες με συναδέλφους εγχώριους και εξωτικούς, θα πω ένα πράγμα. Embrace the buzz. Ή αλλιώς μάθε να το αντιμετωπίζεις παικτικά. Να μην παρεξηγηθώ, είναι δύσκολη πολλές φορές η συνειδητοποίηση της διαφοράς ενός προβληματικού fret buzz (λόγω ψηλότερου τάστου πχ) και του buzz που βγάζει ΚΑΘΕ κιθάρα σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό. Δυστυχώς για όλους, η γεωμετρία δεν είναι αρκετή για να λύσει το θέμα που έχουν κάποια όργανα: Ότι δηλ. ακόμη και με τέλειο fret dress (πχ plek), ακόμη και με συντηρητικό setup (medium/high action) εξακολουθεί να buzzάρει. Να έχει δηλ. αυτό το -σε δεύτερο βαθμό συνήθως- "σύρσιμο" της νότας. Η εμπειρία μου λέει, ότι η εμπειρία και η αντίληψη του παίκτη βοηθάει στο να το αντιμετωπίζει παικτικά, σε μεγάλο βαθμό. Ο τρόπος που θα δουλέψει κάποιος το όργανο δυστυχώς δεν είναι κάτι που διδάσκεται ούτε σε σχολές ούτε στο youtube, αλλά έρχεται με την παρατήρηση. Πολλοί δεν ανέχονται τέτοιου είδους θέματα και αναλώνονται σε ένα αέναο κυνήγι του "τέλειου" οργάνου και καλώς πράτουν. 

Η ακουστική κιθάρα, ωφελείται από ένα ελαφρύ relief, αφού η περιοχή χρήσης της περιορίζεται στα βόρεια της ταστιέρας. Θέλει εξαιρετικό nut και σωστό saddle, καθώς και bridge pin slotting όπου κρίνεται απαραίτητο. Είναι θεμιτό να έχει ελαφρώς υψηλότερο action από την ηλεκτρική αλλά δεν χρειάζονται και υπερβολές. Θεωρώ καλό starting και finishing point το 1,8mm e και 2,4mm Ε. Τα περισσότερα εργοστασιακά όργανα χρήζουν βαριών χορδών για να "κουνήσουν" τα ακούνητα καπάκια και τα βαριά βερνίκια τους και να δώσουν ήχο ικανοποιητικό. (12s και άνω)

Επειδή οι περισσότεροι ΔΕΝ παίζουμε σε Bluegrass μπάντες ή σε "αμικροφώνητα" κοντσέρτα, ο ήχος και η έντασή του είναι κάτι που μας απασχολεί ελάχιστα. Στο "καρφί" οι περισσότερες κιθάρες ακούγονται ψιλοΐδιες ανεξαρτήτως μεγέθους (ή είδους χορδών). Θεωρώ ένα 11άρι σετ (αναλόγως scale length) αρκετά generic για all around καταστάσεις. Δεν μου αρέσουν οι Elixir (τις βρίσκω αδύναμες-ειδικά την G, πάνω σε piezo equipped όργανα) και τις βρίσκω επίσης εύθραυστες (σπάνε εύκολα στα break points-κλειδί/saddle). Eπίσης, τις τυλιχτές τις περιβάλλει ένα σύνολο αρμονικών εν είδει "αέρα/αύρας/ρόγχου" που πολλές φορές περνά στο piezo. Μετά από πολλά χρόνια χρήστης (και είμαι καλά) προτιμώ phosphor bronze οικονομικά. (Martin, Galli). Αλλιώς πάλι phosphor πιο εξεζητημένα (Martin SP, D' Addario κλπ). H πρόσφατη ρετρομάνια με τις nickel και τις nickel bronze, monel steel κλπ. θεωρώ ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε trend και όχι στην πραγματικότητα. Σε πολύ λίγα όργανα "ταιριάζουν" τέτοια σετ, αλλά όταν ταιριάζουν το πάντρεμα είναι εξαιρετικό.

Για καλό articulation στα σόλα θεωρώ μια μπαμπάτσικη πένα απαραίτητη (blue chip τις ανέφερα τις προάλλες), αλλά πρόσφατα είδα ότι και η Dunlop βγάζει μια απομίμησή της (primetone). Δυστυχώς η πραγματικότητα του live και των συστημάτων τους, πνίγει σε γενικές γραμμές δυναμικές και λεπτομέρειες. Σπάνια σε live με ακουστική, ακόμη και με επιμελές compression, με πένα, με βαρύτερες χορδές, κατάφερα να "κρατήσω" για πολλή ώρα τη μουσικότητα που χρειάζεται. Πάντα ξεκινάμε ταπεινά και καταλήγουμε να "βαράμε" για πολλούς λόγους, ακόμη και κούρασης (χεριού και ακοής). Το compression θα σου κάνει καλό γιατί θα "μαζευτείς" και θα προσπαθείς να παίζεις πιο "αεράτα", ενώ όταν θες να "χώσεις" θα σου μαζεύει τα peak. Ένα volume boost (EQ boost ακόμη καλύτερα) είναι απαραίτητο. Όπως είπαν κι άλλοι, kapo και ευφάνταστα παιξίματα (καμιά φορά ακόμη και η ενστικτώδης αποδόμηση ενός κομματιού σε επίπεδο "παραλιακού παιξίματος" έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα). 

Βάλε τη ζώνη ψηλά (Katsamba bros level) αν παίζεις όρθιος.

Πάρε κιθάρα χωρίς cutaway (για να γίνεις δημιουργικός λόγω περιορισμού)

Πάρε slide (γυάλινο κατά προτίμηση, το brass πάνω στις bronze είναι λίγο επιθετικό)

  • Like 4
  • Ευχαριστώ 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:


Πάρε κιθάρα χωρίς cutaway (για να γίνεις δημιουργικός λόγω περιορισμού)
 

 

Δεν με φτανουν ολοι αλλοι περιορισμοι, θα εχω και την ελλειψη cutaway?? 😀

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Δεν με φτανουν ολοι αλλοι περιορισμοι, θα εχω και την ελλειψη cutaway?? 😀

Nαι, αν έχει cutaway μπλόκαρέ το, όπως κάνουν πολλοί με το Floyd Rose. Bάλε ένα χαρτί υγείας, είναι ακριβώς στο μέγεθος και σχήμα (και νόημα)

Ούτως ή άλλως ό,τι και να παίξεις πέρα από το 10ο τάστο στην ακουστική σ(ου)κατά ακούγεται...

  • Χαχα 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυτιμες οι συμβουλες σου, ευχαριστω!

Παντως, χωρις cutaway ειναι πολυ πιο ομορφη η ακουστικη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Δεν μου αρέσουν οι Elixir (τις βρίσκω αδύναμες-ειδικά την G, πάνω σε piezo equipped όργανα) και τις βρίσκω επίσης εύθραυστες (σπάνε εύκολα στα break points-κλειδί/saddle)

Mου κανει εντυπωση αυτο.

Τις βαζω 20 χρονια περιπου και δεν μου εχει σπασει ουτε μια.

Μερικες τις εχω αφησει και ενα χρονο στις κιθαρες χωρις να σπασουν.

Ουτε εχω παρατηρησει ανισορροπια εντασης στα Piezo μου.

Εχω ακουσει για προβληματα ανισορροπίας εντασης σε διαφορες κιθαρες με διαφορες χορδες, αλλα η πηγη προβληματος ηταν το ιδιο το Piezo.

Νομιζω οτι αν ηταν αιτια οι χορδες, θα υπηρχε και στο ακουστικο μερος προβλημα.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.