Προς το περιεχόμενο

Πρώτη ηλ.κιθάρα/ενισχυτής.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στην παρέα, καλως σας βρήκα. Τους τελευταίους τέσσερις μήνες και αφού έφτασε στα χέρια μου μια αρχαία κλασσική κιθάρα άρχισα να μαθαίνω τις βασικές συγχορδίες και να παίζω μερικά εύκολα κομμάτια. Η όλη διαδικασία με ευχαριστεί πολύ και ενώ έχει περάσει μέχρι και εβδομάδα που δεν έχω ασχοληθεί καθόλου συνήθως παίζω καθημερινά τουλάχιστον 30'. Αφού λοιπόν νομίζω πως πέρασα την πρώτη δοκιμασία και αποδείχθηκε πως δεν ήταν εφήμερο σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός σετ ηλ.κιθάρας-ενισχυτή. Στην αναζήτηση αυτή θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς είμαι άσχετος και οι επιλογές είναι πολλές. Από τη μέχρι στιγμής μου έρευνα έχει ξεχωρίσει η σειρά classic vibe της squier (400+€) είτε αυτή είναι Stratocaster είτε Telecaster και ο Boss Katana 50 (200€). Όταν ξεκίνησα να το ψάχνω ήθελα να διαθέσω ένα ποσό μέχρι 400€ που συνεχώς ανέβαινε, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν θέλω να υπερβώ τα 600 που ήδη μου φαίνονται πολλά. Συμφωνείτε με τις επιλογές μου; 
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι είναι μια χαρά. Εγώ όταν ξεκίνησα πριν 20 χρόνια είχα μια samick και έναν ενισχυτάκο με οκτάρι ηχείο που δεν ακούγεται. Ο boss katana είναι σούπερ, με πάρα πολλές επιλογές και εφέ για να εξοικειωθείς. Οι Squier classic vibe πρέπει να είναι πολύ καλές. Νομίζω ότι και affinity να πάρεις πάλι κερδισμένςο θα βρεθείς. Απλά έχε το νού σου αν θέλεις γκάζια να πάρεις με διπλό μαγνήτη και όχι μονούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Woody είπε

Από τη μέχρι στιγμής μου έρευνα έχει ξεχωρίσει η σειρά classic vibe της squier (400+€) είτε αυτή είναι Stratocaster είτε Telecaster και ο Boss Katana 50 (200€).

 

 

you-sir-are-absolutely-right.jpg

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανα και ξερο ψωμι.