Προς το περιεχόμενο

τί χρειάζομαι;


Steppenwolf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα..

 

Αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά με τον υπολογιστή μου και να εκμεταλλευτώ όποιες δυνατότητες μπορεί να έχει για δημιουργία-σύνθεση και εγγραφή μουσικής.

Έπαιζα λίγο πιάνο και τώρα κιθάρα. Και κάνω και αρμονία.

 

Όμως σχετικά με μουσική τεχνολογία είμαι τελείως αρχάρια και δεν έχω ιδέα τί χρειάζομαι... :? :oops:

 

Κάποιος φίλος μου θα μου δώσει το πρόγραμμα Cubase VST.

Αρκεί αυτό;

 

Είχα διαβάσει κάπου ότι πρέπει να συνδέσω στον υπολογιστή μου και ένα synthesizer και ένα MIDI keyboard. Αληθέυει;

 

Επίσης, για εγγραφή κλασσικής κιθάρας χρειάζομαι μάλλον πυκνωτικό μικρόφωνο έτσι δεν είναι;

 

Σε τί τιμές κυμαίνονται τα παραπάνω;

 

Ευχαριστώ!

'αγαπούσα, τί να πω; Σε θυμάμαι, τί να πω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

geia sou.

Loipon en sintomia:

 

Tha xreiasteis polly ram 256 toulaxiston

 

Kalli karta ixou. (oxi autes pou poulane sta computeromagaza)

 

To cubase vst, einai ena programma pou mporeis na grapseis tin kithara sou.

 

An i kithara sou den exei ipodoxi kalodiou (einai diladi klassiki) NAI tha xreiasteis ena piknotiko mic, to opoio apo times den xero ti paizei. (den nomizo na einai akribo)

 

Mia genniki arxi, kata ti gnomi mou, "den arkei pote ena mono programma!"

 

Mia kalli simbouli: "Ksekina na psaxnese ston xoro tou internet". Sto diktio mporeis na breis polles plirofories.

 

Sto cubase vst, mporeis na "fortoseis" vst-instruments, ta opoia (apla apla) einai kapoia organa pou tha bazeis stis suntheseis sou.

 

Ena midi tha to xreiasteis. Ta armonia exoun upodoxes midi, kai antistixa oi kartes ixou, kai etsi metafereis ston ipologisti sou auto pou paizeis kathe fora. Me auto ton tropo eisageis esi tis notes, sto cubase, kai meta to kaneis oti organo thes. Ta midi einai ftina.