Προς το περιεχόμενο

Τραγικη διαχειριση απο τημα service γνωστου καταστηματος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

    Καλησπερα .Η ιστορια ξεκιναει ως εξης Στις αρχες του περασμενου Δεκεμβρη πηγα σε γνωστο καταστημα/studio για να αγορασω μια Apogee one for Ipad & Mac .Με το που την συνεδεσα στο Macbook pro 15 που εχω και εκανα την διαδικασια που αναγραφεται στο manual μου εβγαλε μετα απο λιγη ωρα χρηση το μηνυμα που φαινεται στη φωτο που παραθετω .Αφου ξαναεκανα ολη την διασιασια και δεν εβγαλα ακρη ,επικινωνησα με την apple .Τσεκαραμε καποια πραγματα μεσω chat και με παρεπεμψαν στην ιδια την Apogee .Εγω σκεφτομενος οτι θα ειναι θεμα λογοσμικου + οτι δεν ηθελα να μπλεξω με service ελληνικου καταστηματος για ευνοητους λογους που αργοτερα δυστυχως επαληθευτηκαν , επικοινωνησα με την Apogee οπου μεσω mail προσπαθησαμε να βρουμε την ακρη .Αφου λοιπον δοκιμασαμε τα παντα απο αλλαγη καλωδιων μεχρι system reports κλπ και αφου ειχαν περασει 2 μηνες καθοτι δεν ηταν αμεση η επικοινωνια ,μου ειπαν οτι πρεπει να στειλω την καρτα στο κοντινοτερο τμημα service με το οποιο συνεργαζονται ,στη Γερμανια...Τους εξηγησα οτι δεν ειναι δυνατον να μου ζητανε να μπω σε μια τετοια διαδικασια για ενα καινουριο προιον που εχει προβλημα απο την πρωτη στιγμη και μου ειπαν να απευθυνθω στο μαγαζι που το αγορασα .Εδω ανοιγω μια περενθεση για να εξηγησω τι προβλημα παρουσιαζε με λιγα λογια .Η καρτα λειτουργουσε κανονικα και μονο μετα απο ωρες χρησης εμφανιζε το μηνυμα και μετα υπολειτουργουσε .Ετσι λογω υποχρεωσεων & λογω οτι ημουν σε διαδικασια ηχογραφησεων κλπ πηγα την καρτα στο service του  _ _ _ studio στις αρχες του Μαιου οπου τους αφησα και ακριβεια λεπτομερειες καθως και φωτο .Μετα απο μια εβδομαδα επικοινωνησα εγω ,για να μαθω τι γινεται .Μου ειπε π τεχνικος οτι προσπαθει να επικοινωνησει  με την Apogee κι οτι δεν εχει νεα .Μετα  απο κανα 15πενθημερο ξανα εγω πηρα τηλεφωνο να δω τι γινεται .Με βαρυ υφος μου ειπε απλα οτι την εστειλε Γερμανια .Εκει ψιλοαρπαχτηκα και πηρα στα κεντρικα για να παραπονεθω οτι μετα απο ενα σχεδον μηνα χωρις να με ενημρωσει κανεις η καρτα εχει φυγει εκτος χωρας και βασικα ειμαι χωρις καρτα ηχου ,την οποια αγορασα καινουρια απο αυτους με προβλημα απο την πρωτη μερα .Με καθησυχασαν οτι το θεμα θα διευθετηθει .Περασαν αλλες 10 μερες ,ξαναμιλησα με καποιον υπευθυνο του service ο οποιος μου ειπε οτι η καρτα πεταξε για Αμερικα ,μου αναγνωρισε το δικιο μου και μου ειπε οτι θα με ενημερωσει αμεσα .Μετα απο δεκα μερες ξαναπηρα τηλεφωνο οπου τους τα εχωσα λεγοντας επι της ουσιας οτι χρειαζομαι καρτα ηχου για να δουλεψω και ας βρουν ακρη .Σημερα ο μηνας εχει 12-7-2019 ,εχουν περασει σχεδον 2,5 μηνες και ουτε φωνη ουτε ακροαση .

   Κι εδω ειναι που χρειαζομαι τη συμβουλη των εμπειροτερων .Τι να κανω???

F898E894-01EC-486A-9A28-80D521312821.jpeg

  • Λυπάμαι 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινωνεις με το μαγαζι οπου την αγορασες και ψαχνεις το αφεντικο. Και του λες τα εξης:

 

"Θελω αυριο καινουργια καρτα, ή τα λεφτα μου μετρητα. Εαν δεν το κανετε, εχω ηδη μιλησει με τον δικηγορο μου και θα σας στειλω εξωδικο. Επιπλεον θα σας δυσφημισω σε γνωστους και φιλους"

 

Επισης, θα βοηθουσε παρα πολυ εαν παραλληλα εστελνες ενα email παραπονων απευθειας στη μητρικη εταιρια, οπου θα εξηγεις τι εγινε. Και εκεινοι βαζουν χερι οπου χρειαζεται.

 

9 στις 10 επιχειρησεις οταν ακουν τα παραπανω, αποζημιωνουν τον πελατη και μετα τα βρισκουν με τον προηθευτη τους.

Επεξεργασμένο από gkourmoul1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, J's conspiracy είπε

 .Τι να κανω???

 

 

 Ότι θα κάνω εγώ στον υπεύθυνο στο επίσημο σερβις της αντιπροσωπείας του αυτοκινήτου μου.

 Αλλα δεν μπορω να το περιγράψω γιατι θα παραβώ κανόνες του φόρουμ και ίσως αλλες διατάξεις του ποινικού κώδικα.

 

 Πάντως μου αρέσουν οι φάτσες τους οταν πηγαινω σε τέτοια τοσα χρόνια γιατι είμαι λιγο φουσκωτός και συνήθως βρίσκουν λύσεις.

 

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα δεν είναι εύκολα.

Κυρίως γιατί πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα (5 μήνες) από όταν την πήρες μέχρι να τους την πας πίσω, λέγοντας ότι έχει πρόβλημα.

 

Σκέψου ότι έχεις μαγαζί, και πουλάς μια κάρτα ήχου, και έρχεται μετά από 5 μήνες ο αγοραστής και σου λέει ότι η κάρτα έχει πρόβλημα.

Οφείλεις να διαπιστώσεις αν όντως έχει πρόβλημα, και μετά να ακολουθηθεί η διαδικασία της εγγύησης (δεν θεωρείται DOA μετά τόσο καιρό, οπότε δεν ισχύει το "άλλη κάρτα ή τα χρήματα πίσω").

 

Μεγάλο λάθος το ότι δεν σε ενημέρωσαν, αλλά ακόμα και αν σε ενημέρωναν, δεν θα μπορούσες να κάνεις και πολλά.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διαβασα λιγο βιαστικα και δεν εδωσα βαση στις ημερομηνιες. Νομιζα οτι εξαρχης που την αγορασες την εστειλες για σερβις.

 

Εφοσον εχει περασει 5μηνο και εφοσον ειχες επικοινωνια, εξ' αρχης μεν την apogee, τοτε το καταστημα δεν εχει να κανει. Με το σερβις εχεις να κανεις. Και θα πρεπει να τους πιεσεις για απαντησεις. Κατι παραπανω δυσκολο, καθως το προιον δεν ειναι καινουργιο.

 

Εγω εστειλα ρολοι για σερβις στην Αθηνα απο τον Μαιο και ακομα περιμενω. Το εξωτερικο ισως παιρνει παραπανω καιρο.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα αυτό μήπως βοηθάει κάπου στη συζήτηση. Μακάρι αν γίνεται να το αλλάξεις ως doa 

 

https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/indexamp_el.htm

 

 

  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
Επεξεργασμένο από Rebel_Of_South
  • Like 1

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, gkourmoul1 said:

Το διαβασα λιγο βιαστικα και δεν εδωσα βαση στις ημερομηνιες. Νομιζα οτι εξαρχης που την αγορασες την εστειλες για σερβις.

 

Εφοσον εχει περασει 5μηνο και εφοσον ειχες επικοινωνια, εξ' αρχης μεν την apogee, τοτε το καταστημα δεν εχει να κανει. Με το σερβις εχεις να κανεις. Και θα πρεπει να τους πιεσεις για απαντησεις. Κατι παραπανω δυσκολο, καθως το προιον δεν ειναι καινουργιο.

 

Εγω εστειλα ρολοι για σερβις στην Αθηνα απο τον Μαιο και ακομα περιμενω. Το εξωτερικο ισως παιρνει παραπανω καιρο.

κι ας μιλαμε για προιον μεσα στην εγγυηση το οποιο εχει προβλημα που δεν εχει καμια σχεση με την χρηση που του εχω κανει;Και μιλαμε για τεραστιο καταστημα των εξαρχειων οι οποιοι αρκουνται σε αυτου του επιπεδου αντιμετωπιση δυσαρεστημενου πελατη του ,ο οποιος σε προηγουμενη αγορα απο το εν λογω studio εκανε κατι που δεν κκανει σχεδον ποτε ,θετικη κριτικη στο Fb του καταστηματος καθοτι εμεινε εντυπωσιασμενος απο την εξυπηρετηση / βοηθεια συγκεκριμενου εργαζομενου που αναφερεται στην κριτικη και τον οποιο συνεστησα αργοτερα σε φιλους που ηθελαν να αγορασουν marshall απο Αθηνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα, συνηθιζεται την πρωτη βδομαδα αγορας, το καταστημα να κανει αντικατασταση, χωρις να μπλεκει σερβις.

 

Μετα απο τοσους μηνες, το καταστημα παυει να εχει ευθυνη περαν της εγγυησεως, οπου το εξειδικευμενο σερβις καλυπτει.

 

Εφοσον θες να το τραβηξεις, δες τι λενε οι νομοι, και προχωρα. Θελει ψαξιμο.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, J's conspiracy said:

    Εγω σκεφτομενος οτι θα ειναι θεμα λογοσμικου + οτι δεν ηθελα να μπλεξω με service ελληνικου καταστηματος για ευνοητους λογους

 

 

 Και εδώ είναι το λάθος σου. Αφού, πολύ σωστά, δεν ήθελες να μπλέξεις με service Ελληνικού καταστήματος, τότε γιατί πήγες και ψώνισες από ελληνικό κατάστημα; Αν είχες αγοράσει από τα γνωστά διαδικτυακά στέκια τώρα θα ήσουν μια χαρά.

 

 Αλλά το λάθος σου επιπλέον είναι και το εξής: Στραβώθηκες και πήρες από εδώ. Και πολύ σωστά το δοκίμασες καπάκι. Και είδες πρόβλημα καπάκι. Ποιο service και μαλακίες, έπρεπε ΚΑΠΑΚΙ να πας στο μαγαζί και να πάρεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχάνημα, χωρίς πολλά πολλά, είναι υποχρεωμένοι. Εντάξει μπορεί να σε χτικιάζανε, και για αυτό αποφεύγουμε τους ελληνιόλους για να αποφεύγουμε και το χτικιό, αλλά θα ήταν υποχρεωμένοι άμεσα να στο αντικαταστήσουν. Τώρα έτσι όπως τα έκανες και το άφησες στην τύχη του, καλά ξεμπερδέματα. Την άλλη φορά πια ξέρεις, ίντερνετ και από εδώ πάνε και οι άλλοι.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου