Προς το περιεχόμενο
Konstantinos Dritsas

Ποιά synth χρησιμοποίησε ο Paul Hertzog για το sountrack της ταινίας Kickboxer (1989)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το soundtrack της ταινίας Kickboxer, σημαίνει πολλά για εμένα.

 Το είχα ξεχωρίσει από τότε που είδα την ταινία στο cinema πιτσιρικάς μιας και πάντα ενδιαφερόμουν για τα sountrack και ιδιαίτερα άμα άκουγα synth μέσα σε αυτά.

 Το είχα γράψει από την βιντεοταινία μετά σε κασέτα για να το μελετάω.

 Δυσεύρετα κάποια soundtrack τοτε να τα αγοράσεις, πολλές φορές καταφεύγαμε όλοι φαντάζομαι σε πατέντες όπως εγώ.

 Με τα χρόνια και ιδιαίτερα με το διαδίκτυο μου ήρθε και στο πιάτο καλύτερα

 

 Δεν κρύβω πως όντας παιδί των αθλημάτων και δη των μαχητικών το άκουγα και για να πορώνομαι, ήταν ανέκαθεν μέσα στο playlist για τις προπονήσεις.

 

 Επικεντρωνόμουν στα πάρα πολύ ωραία και ιδιαίτερα θέματα και στις υπέροχες επιλογές ήχων που έδεναν πολύ και εντυπωσίαζαν τα αυτιά μου και επίσης στον πολύ καλό προγραμματισμό.

 

 Το ακούω ανά καιρούς και πιστεύω αξίζει να το ακούσει κάποιος, ακόμα και σήμερα, ακούγεται ιδιαίτερο, νοσταλγικό και ροκάρει μάλιστα σε πολλά σημεία

 Εδώ είναι μια συγκεντρωτική απόπειρα στο youtube των καλύτερων κομματιών, αν και όλο το sountrack μου αρέσει

 

 

 

 

 τα άκουγα σήμερα και θυμήθηκα πως όταν έψαχνα να βρω στοιχεία γι αυτό κάποια στιγμή, δεν έβρισκα τίποτα και λέω τότε, δεν ψάχνω στο facebook μπας και τον βρω τον ίδιο να τον ρωτήσω κάποια πράγματα.

 

 Τον βρήκα και μου απάντησε.

 Δεν περίμενα τότε να έχουν βγει πολλοί  από τους ήχους από το D50 που το κατέχω μάλιστα τώρα ως επέκταση του V-Synth με την ανάλογη κάρτα.

 Τα παραπάνω κομμάτια αναδεικνύουν τις γνωστές δυνατότητες προγραμματισμού αυτού του θρυλικού οργάνου, που βέβαια είναι μακράν των δικών μου δυνατοτήτων προγραμματισμού για τέτοιο ποιοτικό επίπεδο που ξεφεύγει από τις φαινομενικές του δυνατότητες όσων αφορά τα factory patch.

 

 Παραθέτω το σχετικό μήνυμα για όσους το ακούσουν και θέλουν να μάθουν με τι φτιάχτηκε λοιπόν, όπως μου είπε ο ίδιος ο Paul (αποκλειστικότητα)

 

".......  You ask about the synths on Kickboxer: I used mainly a Roland d-50 for the pads, but I also added some real strings to several of the cues to warm them up.

I also used a Yamaha DX7, Ensoniq Mirage, Oberheim OBX, and for the drums, an Alesis HR16.

I also added a lot of real percussion. Most of the weird sounds were programmed by me on the D-50.

Also the main wooden flute sound. Glad you enjoy the music. Hard to believe it's more than 20 years ago............................."

 

 Να τα ακούσετε όσοι δεν το ξέρετε και αγαπάτε τα synth.

 αξίζει.

 Εγώ χ..... όποτε τα ακούω και δεν τα βαρέθηκα ποτέ και μάλιστα έμαθα από αυτά.

 χαχαχαχααχαχαχαχαχα

 

 Ο Paul Hertzog έγραψε κυρίως για τις δυο ταινίες του van damme και κανά δύο άλλες.

 Μετά το γύρισε στην διδασκαλία κυρίως.

 

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

 

 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκείνη την εποχή αν ήσουν ένας μέσος Ευρωπαίος συνθέτης - studio owner, με αυτά τα σύνθια δούλευες. Ηταν σχετικά προσιτά και μπορούσες να έχεις ένα αναλογικό (Oberheim OBX), ένα sampler (Ensoniq Mirage) και ένα ψηφιακό (Yamaha DX7 ή Roland d-50). Το δε Alesis HR16 ήταν το φτηνότερο και πιο overhyped ντραμοκούτι. Ολοι το πήραμε.🤣

 

Μουσικά το soundtrack πάντως δεν με τρελαίνει καθως είναι μια απ' όλα τα νεωτεριστικά κόλπα που ακούγονταν εκείνη την εποχή, βλέπε φλάουτο που το διαφήμιζε η Roland και το είχε σαν preset με μια φράση σαν του Sledgehammer καθως και όλοι αυτοί οι χαμηλοσαμπλαρισμένοι ήχοι αν εξαιρέσεις τα pads.

 

To sountrack πάντως είναι του 89 και όλη αυτη η εποχή του συγκεκριμένου ήχου έληγε κάπου εκεί.

Μάλλον ήσουν πιτσιρικάς και εντυπωσιάστηκες και με την ταινία τότε.:classic_biggrin:

Αν θες να ακούσεις την επιτομή παραγωγής των συνθ και sampler των 80'ς άκου το άλμπουμ So του Peter Gabriel.

 

 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, yameth είπε

Εκείνη την εποχή αν ήσουν ένας μέσος Ευρωπαίος συνθέτης - studio owner, με αυτά τα σύνθια δούλευες. Ηταν σχετικά προσιτά και μπορούσες να έχεις ένα αναλογικό (Oberheim OBX), ένα sampler (Ensoniq Mirage) και ένα ψηφιακό FM (Yamaha DX7 ή Roland d-50). Το δε Alesis HR16 ήταν το φτηνότερο και πιο overhyped ντραμοκούτι. Ολοι το πήραμε.🤣

 

Μουσικά το soundtrack πάντως δεν με τρελαίνει καθως είναι μια απ' όλα τα νεωτεριστικά κόλπα που ακούγονταν εκείνη την εποχή, βλέπε φλάουτο που το διαφήμιζε η Roland και το είχε σαν preset με μια φράση σαν του Sledgehammer καθως και όλοι αυτοί οι χαμηλοσαμπλαρισμένοι ήχοι αν εξαιρέσεις τα pads.

 

To sountrack πάντως είναι του 89 και όλη αυτη η εποχή του συγκεκριμένου ήχου έληγε κάπου εκεί.

Μάλλον ήσουν πιτσιρικάς και εντυπωσιάστηκες και με την ταινία τότε.:classic_biggrin:

Αν θες να ακούσεις την επιτομή παραγωγής των συνθ και sampler των 80'ς άκου το άλμπουμ So του Peter Gabriel.

 

 

Εγώ δέχομαι αυτά που λες και ίσως έτσι να ναι λόγω της ηλικίας μου.

 Αλλά έμενα μου αρέσει, με ενέπνευσε και θα μου αρέσει, δεν πτοούμαι.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 30/7/2019 στις 10:50 ΠΜ, yameth είπε

συνθ και sampler των 80'ς άκου το άλμπουμ So του Peter Gabriel.

Εχμμμ νομιζω οτι τα περισσοτερα εκει μεσα ειναι κατασκευασματα του 70:classic_smile:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.